Svensk blogg om League of Legends!

Medlem
Svensk blogg om League of Legends!

Hej!

Jag skall först börja presentera mig själv, berätta lite vem jag är och vad jag och Riot Games har för relationer och sedan presentera min blogg för er!
__________________________________________________

Mitt namn är Martin och jag bor i den mycket lilla staden Hjo i Värsta Götaland. Jag fick för 18 månader sedan ett tips på att testa spela League of Legends by Riot Games, då jag samma natt ladda ner det. Kan säga att det var "kärlek vid första ögonkastet" och nu 18 månader sedan så sitter jag fortfarande och "nördar" League of Legends som aldrig förr.

Under dessa 18 månader har jag inte bara kommit i bra kontakt med spelet League of Legends, utan även dom anställda på Riot Games, då vi träffats på DreamHack Summer 2011 och GamesCom i Köln 2011.

Eftersom jag och dom flesta anställda har en mycket bra kontakt så har jag vid vissa tillfällen fått göra intervjuer med dom anställda och även testspelat Dominion.

Eftersom League of Legends har varit det spela jag spelat så pass länge utan uppehåll ect och eftersom jag har bra kontakt med företaget så fick jag för ca ett halvår sedan en idé om att skapa en blogg om detta fantastiska spel!

Nu, 6 månader senare har jag och en nyligen tillkommen medarbetare äntligen höjt ribban lite då vi senast igår gjorde en s.kl "Nystart" vilket innebar att ni radera gamla och oaktuella nyheter.
__________________________________________________

[http://metrobloggen.se/leagueoflegends/]

Jag vill presentera min blogg, From The Field of Justice - League of Legends Fan blog by TheDeathAngel, för er här på fz.se!

Som ni kanske förstår handlar allt på min blogg om League of Legends, men vad innehåller bloggen mer exakt?

Guides - Du kommer inom en mycket kort framtid få en del Champion Gameplay Guides, gjorda av mig och andra läsare. Dom kommer beskriva hur du skall spela en Champion på bästa sätt.
Det kommer även finnas Rune Guides och Masteries Guides, vilket handlar om vad för Runes ni skall köpa till te.x Kennen och hur ni skall lägga era Masteries till te.x Cho'gath.

Tips och Trix - Korta och enkla tips hur ni enkelt förbättrar ert spelade In-Game!

Nyheter och information - Vi på bloggen skall se till att hålla en bra kvalité och standard när det kommer till nyheter och information som är viktiga! Att ni läsare vet vad som händer inom League of Legends världen är viktigt för oss, därför kommer vi mycket snabbt lägga upp viktig information till er. Om du inte besöker League of Legends hemsidor så är VI ett alternativ.

Turneringar - Just nu pågår en stor Sverige Turnering som jag är ledare för! Jag fick vinstpriser av Riot Games när jag var på GamesCom med dom. Dock kommer inte detta hända en gång, utan detta kommer rulla på då jag och en LAN förening tänker anordna ett stort LAN i Skövde i början på November! Så bor du i närheten av Skövde så besök bloggen för att få reda på lite mer information om den kommande LAN turneringen i hopp om att vinna fina och unika priser från Riot Games.

Yes, det var lite kort om vad min League of Legends blogg handlar om! Om ni har några kommentarer, åsikter eller synpunkter om detta skicka ett e-mail till:

LoLbloggCrew@hotmail.se

Jag hoppas verkligen ni finner bloggen och våra framtida planer intressanta och spännande, då jag hoppas jag kan hjälpa er att bli bättre spelare på alla olika plan!

Jag kommer även finnas här så mycket jag kan för att svara på era frågor om League of Legends samt frågor om min blogg

[http://metrobloggen.se/leagueoflegends/]

See you on The Field of Justice!

Inaktiv

Jag gillar det.. spelar ganska mycket LOL och tyvärr är det mesta på Engelska idag.

Skulle gärna vilja få tips om hur man utnyttjar ett game så bra som möjligt. Hur ska man döda minions, hur ska man placera sig och var och när ska man använda sina spells och så vidare. Jag lirar mest för att det är kul idag men ändå fattar jag inte riktigt grunderna.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag gillar det.. spelar ganska mycket LOL och tyvärr är det mesta på Engelska idag.

Skulle gärna vilja få tips om hur man utnyttjar ett game så bra som möjligt. Hur ska man döda minions, hur ska man placera sig och var och när ska man använda sina spells och så vidare. Jag lirar mest för att det är kul idag men ändå fattar jag inte riktigt grunderna.

Hej! Har precis lagt upp en Guide på min blogg om hur man dödar minion och hur man skall gå till väga! Hoppas du gillar den och att den hjälper dig, har du några synpunkter på inlägget eller några frågor om det som står så låt mig veta så snabbt jag kan.
Jag kommer ge dig andra Guides just till DIG så snart jag kan!

See you on The Field of Justice!

Inaktiv
Skrivet av TheDeathAngel:
Skrivet av showerguy:

Jag gillar det.. spelar ganska mycket LOL och tyvärr är det mesta på Engelska idag.

Skulle gärna vilja få tips om hur man utnyttjar ett game så bra som möjligt. Hur ska man döda minions, hur ska man placera sig och var och när ska man använda sina spells och så vidare. Jag lirar mest för att det är kul idag men ändå fattar jag inte riktigt grunderna.

Hej! Har precis lagt upp en Guide på min blogg om hur man dödar minion och hur man skall gå till väga! Hoppas du gillar den och att den hjälper dig, har du några synpunkter på inlägget eller några frågor om det som står så låt mig veta så snabbt jag kan.
Jag kommer ge dig andra Guides just till DIG så snart jag kan!

See you on The Field of Justice!

Läste precis igenom den och får tacka så mycket...väldigt utförligt!

Har en till fråga.. Vi säger att det går bra i en match.. laget leder med 25-9 och det ser ut att gå mot vinst... men ibland kan det helt plötsligt vända och då blir det förlut. Det händer i många matcher.. hur ska man utnyttja en sådan situation så bra som möjligt.

Ska man försöka få fram våra minions på top & bot så att dom tvingas att dela på sig eller ska vi fortsätta försöka pusha mitt? För i vissa lägen så vet man inte riktigt vad man ska göra..

Hoppas du förstår vad jag menar!

Medlem

Hej! Ursäkta men frånvaro då jag inte svarat på din fråga! Kan dock meddela att din fråga är intressant då jag kommer skriva ett inlägg om detta, just för dig!

Kan även berätta att jag i samarbete med en LANförening kommer ha ett stort LAN den 1-3 November då jag kommer hålla i League of Legends turneringar, då det är 5.000:- kr i potten! Detta skall du absolut inte missa!

Vi som jobbar på "From The Field of Justice" bloggen finns även på Facebook nu, dock har jag ingen länk då jag inte själv har facebook, utan låter mina medarbetare fixa och trixa med det!

Besök gärna vår nystartade facebook grupp, samt kolla på lanet som håll i November som kommer bli stort och roligt. Utöver League of Legends kommer Starcraft2, CS, HoN turneringar spelar med massa fina vinstpriser.

Besök bloggen för mer information.

Medlem

Aaarrrgghhh.....
Jag trodde jag hade hittat nåt intressant. Men då fanns det inget på länken

Medlem

Jag skulle precis besöka länken men då ser man att du har tagit bort sidan, tänkte ju fråga dig vad du tycker om att köpa lol referrals på sidor som http://eloclimb.com

1
Skriv svar