Vampyrer i Skyrim

Robot
Vampyrer i Skyrim

Todd Howard bekräftar att du kommer kunna möta och bli en bastant blodförtärare som brinner upp av solljus.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Vampyrer i Skyrim

"Senaste nytt, vi har samma features som i förra spelet!"

Medlem

Oblivion 1.5?

Medlem

Hahaha Älskar hur draken tog jätten xD

Medlem

Såg riktigt fett ut! Kommer bli härligt att spela i vinter. ^^

Medlem

Sedan när blev det nyheter att man ska ha samma funktioner som tidigare delar i serien? Ny low i spelindustrin?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Sedan när blev det nyheter att man ska ha samma funktioner som tidigare delar i serien? Ny low i spelindustrin?

Tyvärr så har det varit så ett par år nu. Gamla standardfeatures som "ÅTERVÄNDER!!" i sin stora skepnad..

Medlem

Så jävla fett det här kommer bli, GOTY 11 är redan utsett.

Medlem

fan va alla klagar då, hade dem tagit bort funktionen så hade ni ju tagit åt er på det. Dem har ju säkert gjort förbättringar och ändringar. I oblivion va det ju nästan så tråkigt att spela som vampyr så att det kändes som att savet va förstört. Kanske har gjort det nu så att man faktiskt känner sig mäktig?

Ish
Medlem

Jag hade inte förvänta mig mindre.. Men till er som sitter och leker besserwisser, det finns ju de som aldrig spelat TES innan. Har alla här spelat Arena? Nej jag tänkte väl det.. Sluta gnäll och var glad över att en feature finns kvar. Jag uppskattade det i alla fall redan i Morrowind.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Lackade ur när jag förvandlades till vampyr i Oblivion. Var ett he*v*te att bli "normal" igen.

Medlem

HAHAHA! Ser ut som ett twisted baby of satan på bilden.

Medlem

Kan man få sin karaktär att se ut som den i nyhetsbilden så är jag nöjd. Sedan är det bara att ta av sig så mycket rustning som det går och springa omkring med en knölpåk och antasta folk. ^^

Medlem
Skrivet av Ish:

Jag hade inte förvänta mig mindre.. Men till er som sitter och leker besserwisser, det finns ju de som aldrig spelat TES innan. Har alla här spelat Arena? Nej jag tänkte väl det.. Sluta gnäll och var glad över att en feature finns kvar. Jag uppskattade det i alla fall redan i Morrowind.

Har spelat Arena, Redguard och till o med Battlespire. Ger det mig rätten att gnälla? Eftersom du verkar stödja din unkna attityd med att du spelat Arena?

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Ish:

Jag hade inte förvänta mig mindre.. Men till er som sitter och leker besserwisser, det finns ju de som aldrig spelat TES innan. Har alla här spelat Arena? Nej jag tänkte väl det.. Sluta gnäll och var glad över att en feature finns kvar. Jag uppskattade det i alla fall redan i Morrowind.

Har spelat Arena, Redguard och till o med Battlespire. Ger det mig rätten att gnälla? Eftersom du verkar stödja din unkna attityd med att du spelat Arena?

Jag tror att han menar att det är ingen idé att gnälla, för det finns ju faktiskt dom som inte har spelat The Elder Scrolls innan, så för dessa är detta en nyhet.

Medlem

La ner Oblivion när jag blev vampyr


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Inte direkt en nyhet att vampyrer finns. Har man hängt på forumet så har man nog inte kunnat missa previews av det. Hoppas bara att det är mer genomtänkt än det var i Oblivion, där det bara sög att vara vampyr. Det gjorde dig ful och det kändes allmänt dåligt att vara en. Man kände inte sig som ett rovdjur, alls.

Inaktiv

Kommer dom ha möjligheten att bli en varulv i Skyrim också?

Inaktiv

Kan ni ge fan i att gnälla J*vla pajsar som Ish alla har inte spelet Oblivion och det var inte garanterat att man skulle kunna bli vampyr i skygrim så det är bra ju bra(intressant) att vi får den informationen.

Bra artikel Hampus Erlandsson.


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Herp derp whine, ser fram emot detta

Inaktiv

Awesome! Skyrim kommer att äga ;D

Medlem
Skrivet av Falckiee:

HAHAHA! Ser ut som ett twisted baby of satan på bilden.

Precis min tanke.

Inaktiv

Haha skit kul att man kan bli en vampyr och att det kommer påverka spelet!!!! Haha riktig nice gjort av bethseda det där var nått nytt asso svin nytt! Awesome xD, Men Bethseda nu fattas fan Van Helsing i spelet!!!

Jag tror jag inväntar ett GOTY, för det kommer ju släppas en uppsjö av DLC:er och moddar och massa annat kul efterhand.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Lackade ur när jag förvandlades till vampyr i Oblivion. Var ett he*v*te att bli "normal" igen.

Hahah samma här jag startade om hela spelet efter jag hade blivit en vampyr fick damp

Medlem

Kanske är trött men jag fick Steve Carell vibbar av Todd Howard....

Medlem

Nu är vi alla glada, skakar hand och gör några kullerbyttor.

Dock bör alla vara försiktiga med kullerbyttorna, då dessa kan tillfoga skador på nacken och dylikt. Illa, illa.

Njut av söndagen!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

fanns ett fint mod till oblivion där man kunde bli varulv oxå, skulle vara kul ifal dem la till


signatur

Rwa?

Medlem

Ja det var ju sjukt tråkigt att finna botemedel mot att vara vampyr, antagligen kommer det bli lika drygt att kurera nu i skyrim också för det ska ju inte vara lätt att bota sig från något sådant. Jävla skit blommor som aldrig gick att hitta (från oblivion alltså)! Tycker dock om att de lagt till det igen, och det är ju trots allt en nyhet ändå då det inte var garanterat att det skulle finnas med

Medlem
Skrivet av Annanaz:

fanns ett fint mod till oblivion där man kunde bli varulv oxå, skulle vara kul ifal dem la till

Till Morrowind fanns ju Bloodmoon-expansionen där man kunde vara varulv. Vore kul om de tog med det, känns ju som att Skyrim har typiskt varulvsklimat.

12
Skriv svar