Sony: The Last Guardian fortfarande på gång

Robot
Sony: The Last Guardian fortfarande på gång

Trots att titeln inte visas upp under veckans Tokyo Games Show så försäkrar Sony att Fumito Ueda "jobbar hårt" med att förverkliga sina storslagna visioner.

#sony, #the-last-guardian, #team-ico, #ico-shadow-of-the-colossus-collection


Medlem
Sony: The Last Guardian fortfarande på gång

skit snack som vanligt snälla jag orkar inte höra mera om the last guardian! den borde raderas från interwebs! spelet kommer inte komma jag har gett upp hoppet!

Medlem

Release 2012 mars tror jag på, iallafall i Japan och sedan till Europa under hösten 2012.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Det alltid något stort spel som ska ta tid. Tror dock det kommer vara värt väntan när det väl kommer. Inget antiklimax här inte..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

har inte det här spelet varit på gång i många år? Vad är det som kan få det att gå så långsamt för dem? dåligt med personal? skrivkramp?

Medlem
Skrivet av Typhor:

har inte det här spelet varit på gång i många år? Vad är det som kan få det att gå så långsamt för dem? dåligt med personal? skrivkramp?

perfektion hoppas jag på..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Har en polare som jobbar på det, kan fråga varför det drar ut på tiden nåt så infernaliskt. Väntar mig inget utförligt svar dock...

Medlem
Skrivet av kboman:

Har en polare som jobbar på det, kan fråga varför det drar ut på tiden nåt så infernaliskt. Väntar mig inget utförligt svar dock...

Ofan.. börja mjölka info!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av kboman:

Har en polare som jobbar på det, kan fråga varför det drar ut på tiden nåt så infernaliskt. Väntar mig inget utförligt svar dock...

Ofan.. börja mjölka info!!!

Han lär ha gått och lagt sig nu - offline är han iaf - men jag kan uppdatera här imorron.

Medlem

är jag den enda som har tålamod? visst kan jag bli förbannad ibland över att fumito är dum i huvudet och vägrar visa något nytt på typ 34 år. samtidigt så har man ju hört från källor som sett demot av spelet och de är inget mindre än chockade över hur bra spelet verkar.

jag har inte gett upp hoppet, bara lagt det på sidan. för jag vet att när tiden kommer, då är dom redo att spilla information, precis som med diablo 3

Medlem
Skrivet av Typhor:

har inte det här spelet varit på gång i många år? Vad är det som kan få det att gå så långsamt för dem? dåligt med personal? skrivkramp?

Det går rykten om att Team Ico i princip bara lekt och skapat CGI-filmer samt vackra miljöer under åren. När ledningen fick reda på att spelet inte ens var halvfärdigt (ledningen trodde att det var nära skeppning) ska det ha satt fart. Vill minnas att det skrevs om detta i våras. Hur sannolikt det är är svårt att veta, men med tanke på att vi knappt fått se gameplay-filmer så kan vara en sanning med modifikation.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Det här spelet måste komma! Har damn köpt ps3 bara för det xD....

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

är jag den enda som har tålamod? visst kan jag bli förbannad ibland över att fumito är dum i huvudet och vägrar visa något nytt på typ 34 år. samtidigt så har man ju hört från källor som sett demot av spelet och de är inget mindre än chockade över hur bra spelet verkar.

jag har inte gett upp hoppet, bara lagt det på sidan. för jag vet att när tiden kommer, då är dom redo att spilla information, precis som med diablo 3

För min del gör det inte att det väntar med att komma då jag har för mycket på tapeten redan.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

OK, pratat med polaren idag. Det är på gång, arbetet går bra, mer kan han inte säga... Så inget nytt eller oväntat därifrån alltså

Medlem
Skrivet av kboman:

OK, pratat med polaren idag. Det är på gång, arbetet går bra, mer kan han inte säga... Så inget nytt eller oväntat därifrån alltså

hehe okej. Politiskt korrekt som sig bör.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar