The Witcher 2 "början på något större"

Robot
The Witcher 2 "början på något större"

CD Projekt är öppna för en fortsättning eller expansion till hyllade The Witcher 2.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt


Medlem
The Witcher 2 "början på något större"

Hoppas mer på The Witcher 3

Medlem

En gammalmodig expansion hade inte suttit fel!

Medlem

ja behöver inte ett nytt witcher redan, släpp 2-3 expansioner först, sen är jag nöjd.


signatur

Rwa?

Medlem

en rejäl expansion vore jävligt trevligt. men likaså vore the witcher 3. men så länge de gör något med franchisen är jag nöjd.

Medlem

Ge oss något nytt istället, använd ert öststats nytänkande och er innovationsförmåga. Börjar bli trött på alla uppföljare och bleka kopior som fullständigt dominerar spelmarknaden, det kommer ju bara ett fåtal nya spel om året om ens det längre.

Medlem

Jag hoppas på ett Witcher 3, men skulle inte tacka nej till en eller två 'feta' expansioner.

Bara dem inte släpper en massa DLC. Det vore illa.

Inaktiv

TW3 - FTW!
Funkar som slogan

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Jag hoppas på ett Witcher 3, men skulle inte tacka nej till en eller två 'feta' expansioner.

Bara dem inte släpper en massa DLC. Det vore illa.

Jag hade samma tanke.

Medlem

[quote=Nirth]

Skrivet av raefzm88:

Jag hoppas på ett Witcher 3, men skulle inte tacka nej till en eller två 'feta' expansioner.

Bara dem inte släpper en massa DLC. Det vore illa.

räcker med 1 stor expansion går bra med flera ochså om det inte tar förlångtid innan 3an skule släpas.
tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Hoppas på Witcher 3.

Medlem
Skrivet av morfin91:

tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion

Det är för att det många gånger ÄR samma sak. De "expanderar" spelet.

Medlem

Klarade av det igår kväll, vilket jävla mästerverk! Skulle definitivt gilla om de släppte något mer till spelet.

Medlem

En riktigt matig expansion hade suttit fint.

Medlem

Jag är lyrisk för Witcher 1 och 2. Vi behöver inge mer bevis på att dom forna öststaterna ingjuter friskt blod i västvärldens spel-värld!
Vi behöver mer av det i min åsikt!

Medlem

Nån som vet hur långt The Witcher 2 är??

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av morfin91:

tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion

Det är för att det många gånger ÄR samma sak. De "expanderar" spelet.

Det är inte samma sak.

Medlem

Spelar ingen roll så länge jag får se mer av Geralt och Triss!!!

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av morfin91:

tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion

Det är för att det många gånger ÄR samma sak. De "expanderar" spelet.

Det är inte samma sak.

Måste jag verkligen repetera mig själv? Annars får ni två gärna ge en detaljerad förklaring på vad skillnaden är.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av morfin91:

tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion

Det är för att det många gånger ÄR samma sak. De "expanderar" spelet.

Det är inte samma sak.

Måste jag verkligen repetera mig själv? Annars får ni två gärna ge en detaljerad förklaring på vad skillnaden är.

detta är en den generella skillnaden mellan exspanion och och dlc
dlc = små skit saker som tex 1-3st quest några nya vapen mm
expansion = är vanligt vis är ungefär ett halft-helt spel extra in i orginal spelet.

om vi tar oblivion som exempel så är spelltombs eller orrery en dlc (ungefär en quest och några nya items) medans hivering isles en expasnion (helt ny värld med egna mainquest) men med tanke på att jag tog upp oblivion är att det även fins stora dlc som night of the nine som har ganska många questst,items mm


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av morfin91:

tycker det är roligt när folck tycker dlc är samma sak som expansion

Det är för att det många gånger ÄR samma sak. De "expanderar" spelet.

Det är inte samma sak.

Måste jag verkligen repetera mig själv? Annars får ni två gärna ge en detaljerad förklaring på vad skillnaden är.

detta är en den generella skillnaden mellan exspanion och och dlc
dlc = små skit saker som tex 1-3st quest några nya vapen mm
expansion = är vanligt vis är ungefär ett halft-helt spel extra in i orginal spelet.

om vi tar oblivion som exempel så är spelltombs eller orrery en dlc (ungefär en quest och några nya items) medans hivering isles en expasnion (helt ny värld med egna mainquest) men med tanke på att jag tog upp oblivion är att det även fins stora dlc som night of the nine som har ganska många questst,items mm

Rätt bra beskrivet. DLC är liten skit, olika stora dock. Ibland kan det vara några nya skins eller vapen / kartpaket eller annat. Expansion är dock värt att betala för. DLC borde inte existera enligt min mening.

Medlem

Så exakt var går gränsen på storleken när det gäller DLC och Expansioner? För jag har laddat ner DLC som har gett mig massor av timmars speltid. Men det kan ju inte vara en expansion för det kallades ju "DLC", även om jag skulle kallat det expansion.

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Så exakt var går gränsen på storleken när det gäller DLC och Expansioner? För jag har laddat ner DLC som har gett mig massor av timmars speltid. Men det kan ju inte vara en expansion för det kallades ju "DLC", även om jag skulle kallat det expansion.

svårt att säga det änklaste är vell vad utväklaren kallar dom säger dom dlc så är det det.
och som jag sa innan så fins det undantag med vissa dlc som är något större.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

1
Skriv svar