Sniper: Ghost Warrior 2

Robot
Sniper: Ghost Warrior 2

Originalet gjorde inte många kritiker glada, men över 1,6 miljoner sålda ex bäddar för en uppföljare. Och tro det eller ej, Sniper: Ghost Warrior 2 ser ut att pricka rätt.

#sniper-ghost-warrior, #sniper-ghost-warrior-2, #city-interactive, #crysis-2


Medlem
Sniper: Ghost Warrior 2

Slow motion, reggande hp, ganska få fiender (På den banan i alla fall) och ingen större frihet (Av banan att döma).
Hm..
Väldigt vacker omgivning dock.
Inte direkt något hardcore spel av videon att döma men vem vet, det kanske slår en med häpnad som Minecraft gjorde ^^

-Edit-
Då menar jag inte att Minecraft är ett Hardcore spel, långt ifrån, utan jag menade att det var bättre än det såg ut att vara

Medlem

Bra att dom ser från alla vinklar, men till att döma från hur originalet såg ut är jag fortfarande skeptisk.

Återstår att se, får väl önska dom lycka till!


signatur

Trust is for fools...

Det ser fint ut, men det första var inte särskilt upphetsande, det var detaljerna som förstörde upplevelsen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

"Det känns trovärdigt med korrekta vapen och vi har lagt ner mycket tid på efterforskning. Men vi tycker inte att upplevelsen är realistisk – ingen shooter är det. Däremot är den är autentisk; det känns äkta men är inte det."
Ett lika sällsynt som befriande ärligt uttalande.
Dock så ställer jag mig tveksam till spelet som sådant då det tycks alldeles för styrt och simpelt. Inga möjligheter att själv välja angreppsvinkel och därtill väldigt färgglatt och action-packat för att snorungar på häxbox blir otåliga annars.

Vad som hade gjort MIG glad är en sandbox-variant på Ghost Warrior (med bättre AI) där man kan göra som i gamla Delta Force och köra fast-forward för att slippa vänta långa perioder.

Medlem

Usch och fy imo, såg extremt dåligt gjort ut tycker jag.
Inget blod inget splatter ens vid headshots, såg väldigt linjärt ut men miljön var dock snyggt

Medlem
Skrivet av Kuci:

Usch och fy imo, såg extremt dåligt gjort ut tycker jag.
Inget blod inget splatter ens vid headshots, såg väldigt linjärt ut men miljön var dock snyggt

Högst troligt sånt som kommer till senare, är nog en väldigt tidig version av spelet det där.

Inaktiv

var det bara jag som såg att karaktären inte hade långärmad tröja på sig när han gick upp för stegen och när helikopterns missiler slog i väggen då han hade händerna på marken, men hade en långärmad tröja när han springer runt med ett vapen i handen

Medlem
Skrivet av Nudel man:

var det bara jag som såg att karaktären inte hade långärmad tröja på sig när han gick upp för stegen och när helikopterns missiler slog i väggen då han hade händerna på marken, men hade en långärmad tröja när han springer runt med ett vapen i handen

Haha, ja du har rätt. Riktigt B.

Jag såg det med, han var snabb som attan att kavla upp ärmarna igen.

Men allvarligt talat, är detta ett "spel". Ska huvudkaraktären springa efter en gubbe, sedan följa en annan utstakad väg, sedan trycka på musknappen och så vad det klart? Det är inget spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om det inte lider av bristerna från 1an så kommer det bli hur kul som helst!

Medlem

Miljöerna ser snyggt renderade ut - om man jämför med t.ex Rage för ett tag sedan. Både djup och organisk känsla - även om videon inte är så hög upplösning.

Men finns det något annat än - tippe tippe tippe pang - tippe tippe tippe pang?
Något som man kan utvecklas som - någon karriär eller något?

Rätt mycket effektsökeri kan jag tycka. Ren träff i huvudet med splatt och gubben skriker när han faller?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag såg det med, han var snabb som attan att kavla upp ärmarna igen.

Men allvarligt talat, är detta ett "spel". Ska huvudkaraktären springa efter en gubbe, sedan följa en annan utstakad väg, sedan trycka på musknappen och så vad det klart? Det är inget spel...

Jodå, det är det.
Svårare än så att förklara är det inte. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar