Läckta filmer från Battlefield 3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

När får vi se lite mer av Renegade Ops från svenska Avalanche? Spelet släpps när som helst, och även om det är ett lågprisspel verkar det oerhört skoj med coop.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Lust att lägga till informationen om när betan går live?

Och jag förstår att ni är under NDA om ni inte svarar

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av krad:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan inte säga jag är väldigt imponerad. Skojjigt var det när han sköt Rocket och det pajja mycket på ena sidan men inte andra, och det hände TVÅ gånger.

Det är från alfan, dom har redan talat om att all förstörelse inte fanns med i den. Så vi får hoppas att dom förbättrat mycket utav förstörelsen till släppet.

Inte fanns med? Det förstördes och sprängdes ju grejjer?

Läs igen "dom har redan talat om att ALL förstörelse inte fanns med i den"

Ah, läste det som att försörelse inte fanns med alls O.o
Man kan inte alltid vara bäst

Inte särskilt konstigt att du uppfattade det så eftersom det var så han skrev det (även fast han uppenbarligen inte menade det så). Han säger liksom bokstavligen att förstörelsen - ALL förstörelse till och med - inte fanns med. Haha.

Medlem
Skrivet av Palanor:

Filmerna ska ju vara från xbox 360 (om man får tro kotaku) och jag tycker det flyter på rätt bra. Så fattar inte varför klagar på att det är 30 fps? Verkar ju fungera rätt bra.

Hur som helst har jag förbokat Limited Ed till PC... hoppas bara min gamla gfx klarar av det

Att förboka Limited Edition, vad får man då egentligen? Jag trodde att "Back to Karkand" ingår även om man förbokar den vanliga versionen.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av donhenri:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av krad:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan inte säga jag är väldigt imponerad. Skojjigt var det när han sköt Rocket och det pajja mycket på ena sidan men inte andra, och det hände TVÅ gånger.

Det är från alfan, dom har redan talat om att all förstörelse inte fanns med i den. Så vi får hoppas att dom förbättrat mycket utav förstörelsen till släppet.

Inte fanns med? Det förstördes och sprängdes ju grejjer?

Läs igen "dom har redan talat om att ALL förstörelse inte fanns med i den"

Ah, läste det som att försörelse inte fanns med alls O.o
Man kan inte alltid vara bäst

Inte särskilt konstigt att du uppfattade det så eftersom det var så han skrev det (även fast han uppenbarligen inte menade det så). Han säger liksom bokstavligen att förstörelsen - ALL förstörelse till och med - inte fanns med. Haha.

Vissa personer har visst lässvårigheter samt svårt att analysera texter på detta forum.

Medlem

Men rasa daaa husj***l!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är detta hur det kommer att se ut på konsol eller? För om man gör en gämförelse med PC-Alfan så ser ju detta ut som skit. Förvisso är det innehållet som räknas inte grafiken men ändå. Jösses...

Medlem

Ser bara den lågupplösta gamla teasern.

Medlem
Skrivet av ToRcH:

Är detta hur det kommer att se ut på konsol eller? För om man gör en gämförelse med PC-Alfan så ser ju detta ut som skit. Förvisso är det innehållet som räknas inte grafiken men ändå. Jösses...

Inte så konstigt då hårdvaran är totalt värdelös på konsol.
Har du sett jämförelsen mellan Cyris till PC och den kommande konsol versionen?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av krad:

Vissa personer har visst lässvårigheter samt svårt att analysera texter på detta forum.

Din misshandel av svenska språket har ingenting med oss att göra.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Moderator | Testpilot
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Samma gäller om jag jobbade här på FZ och min kära väns spel som han arbetar på "The Warriors Sword" skulle läckas ut på nätet, det är en intresant nyhet för "spelvärlden" och eftersom det är mitt jobb att raportera om det så klart jag gör det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Nu är frågan om man kan hoppa ur flygplan som man gör med tanks och andra fordon och klara livhanken och sedan fortsätta kriga utan ett krökt hårstrå. Det är Battlefield-realism...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ujj, det var lagom med FPS drop efter 1 minut.

Medlem
Skrivet av Sazja:

Det jag ständigt imponeras av är hur bra Dice är på att göra ljud, ljudet måste vara det bästa i BF3.

Håller med. Dom höjde sig rejält efter kritiken från BF2 med ljudet. Här kan man tom. höra hur luften pressas vid vindrutan och massa andra detaljer. Synd att det blev läckt. Nästan en orgasm att sitta i ett flygplan i det spelet xP. Banan ser ut att vara wake island btw.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nu är frågan om man kan hoppa ur flygplan som man gör med tanks och andra fordon och klara livhanken och sedan fortsätta kriga utan ett krökt hårstrå. Det är Battlefield-realism...

Borde gå. Dom kanske tom har lagt dit ejected seat. Who knows.

Haha, ja det hade varit grymt. Man katapultar ur sig ur det sköna skinnsätet, landar på visiret på ett annat plan, tar fram sin lilla Luger och vinner matchen, men, det kanske är att gå till överdrift


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Banan ser ut att vara wake island btw.[/quote]

Jag blev väldigt imponerad av flyg filmen,, kändes riktigt arbetat, men kommer de verkligen se ut så när man flyger i multiplayer? jag tyckte det var för bra för att vara sant, tog för givet att det var ett uppdrag ur spelets solo kampanj och att det inte egentligen finns någon mark för fotgängare under, eftersom dom inte flög på låg höjd, men är det så är det ju helgrymt!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Visste inte att man hade typ 30 missiler på ett jetplan

Fel spel för att klaga på "realistisk vapen load-out", spela DCS spelen för det.

Jag är mest glad att han faktiskt inte bara öste iväg 50 missiler alla Ace Combat. Men förhoppningsvis har de sett till att planen inte har 50 bomber mot stridsvagnar med det är där problemet ligger. Air to Air missiler får de gärna ha oändligt, då kan dom pyssla med att skjuta ner varandra och helikoptrar istället för att baseraepa allt och allt som tidigare battlefield spel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Visste inte att man hade typ 30 missiler på ett jetplan

Man kan ju anta att det är easy eller nåt de spelar, därav obegränsat med missiler. I högre nivåer kan det ju kanske vara ett begränsat antal eller liknande...

Medlem
Skrivet av Lioras:
Skrivet av KlosterKatten:

Visste inte att man hade typ 30 missiler på ett jetplan

Man kan ju anta att det är easy eller nåt de spelar, därav obegränsat med missiler. I högre nivåer kan det ju kanske vara ett begränsat antal eller liknande...

Som en annan skrev så avfyrade han 10 robotar, en F/A-18 Super Hornet kan bära uppemot 12 Sidewinder-robotar (bland annat). Men som den förre skrev om hur många robotar de bär på planet, beror helt och hållet på uppdragstyp, så det är inte låst på sex stycken. Sen så bär de i iaf inte i verkligheten 12 Sidewinder enbart...men, detta är ju ett spel

Medlem
Skrivet av Lioras:
Skrivet av KlosterKatten:

Visste inte att man hade typ 30 missiler på ett jetplan

Man kan ju anta att det är easy eller nåt de spelar, därav obegränsat med missiler. I högre nivåer kan det ju kanske vara ett begränsat antal eller liknande...

haha begränsat antal.. aldrig.. sorgligt nog.
Det skulle ju potentiellt göra att uppdraget inte kunde slutföras, nej några begränsade missiler lär det knappast vara, förbered er på casualland istället så slipper ni bli besvikna.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av krad:

Vissa personer har visst lässvårigheter samt svårt att analysera texter på detta forum.

Din misshandel av svenska språket har ingenting med oss att göra.

Är du seriös? Helt otroligt...

Medlem

Wow! ännu en video..... 45 dagar kvar och vart är beta game-playet för konsol versionen när man köpte MoH:Tier 1 Edition? ingen annan konsolägare som rycker på ögonbrynet ? Borde inte Beta-Stadiet vara minst 2 månader i förväg så man kan fixa till eventuella buggar osv?

Nej tack! Battlefield 3 kommer att vara super buggigt och ett rent helvete då EA vill ut med spelet så fort som möjligt.

Medlem

Det här måste vara från bf3 sp som funnits på chippad xbox360 sen i början av sommaren, så mycket kommer vara fixat utav det som man får se från dessa konsol videor, skumt att det inte dykt upp tidigare

Medlem

Det här har man sett 1000 gånger

Medlem
Skrivet av ToRcH:

Är detta hur det kommer att se ut på konsol eller? För om man gör en gämförelse med PC-Alfan så ser ju detta ut som skit. Förvisso är det innehållet som räknas inte grafiken men ändå. Jösses...

tycker det är minimal skillnad


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Men va? "Uppdatering: Som antaget uppskattades läckan föga av EA. "

Jävla EA... Det enda som händer är ju att dom TJÄNAR på att släppa lite leaks sådär, folk blir ju mer köpta då...

Medlem
Skrivet av spel_15:

Det här har man sett 1000 gånger

Okej!

ot:
XBOX360-versionen alltså.. Herre min jävla je! Tänker bara på texturerna när han står nära saker ur omgivningen, och ryser av obehag. Det är sannerligen på tiden att det börjar snackas om nästa generation!

123
Skriv svar