FZ listar höstens 10 hetaste spel

Medlem
Medlem

Dark souls så klart. Trött på alla pissenkla spel som kan klara av sovandes på hardest difficulty.

Inaktiv

Tråkig och förutsägbar lista. Vore roligare med en lista på spel i höst som man kanske inte hört så mycket om men borde hålla ögonen på. Vad jag menar att denna lista i princip redan är självklar som populära spel i höst och inget man behövde läsa sig till.

Medlem

Diablo 3, for sure.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.

Jo det skall en farbror förklara för dig lille du...

Cod är som när man sitter på toaletten o skiter: det händer ofta, kommer i olika nyanser och man bara måste titta lite.. MEN ABSOLUT INGET MAN VILL PRATA MED ANDRA OM!!

MUUAHAHAHAHA

kanske ölen som snackar..


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem
Skrivet av AW8:

Ser mest fram emot Skyrim, sen Arkham City!

Du tänker ju exakt som jag!

Medlem

Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad

Medlem

Star Wars The old republic tror jag blir ett grymt spel!

BF3 is the pure looovvee.

Medlem

visste inte att diablo ska komma i höst

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.

Jag har aldrig spelat CoD online heller. Jag har spelat ett gäng av singleplayerkamanjerna dock. Det kändes ok för jag betalde inte för det. Det var kul att åka scooter och använda ishacka kommer jag ihåg.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Öhm Gears of War 3 ????
Forza 4?????????????

Kunde gott plockat bort lite skit och satt in de två...dom jag ser fram emot förutom BF3, resten skiter jag i. Rage ser väl ändå inte många fram emot? De flesta är ju skeptiska

Medlem
Skrivet av Dreako:

Om inte Skyrim vinner så vet jag inte vilken värld jag bor i.

Jag kan berätta redan nu att det är en värld där inte alla tycker som du Är inte alls förvånad att BF3 ligger över D3, även om jag själv föredrar D3 så tror jag att BF3 tilltalar en större skara spelare. Nåja, blir ett dubbelköp iallafall, winwin ^^

Medlem
Skrivet av Bobbah:
Skrivet av Ninotramp:

Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.

Jo det skall en farbror förklara för dig lille du...

Cod är som när man sitter på toaletten o skiter: det händer ofta, kommer i olika nyanser och man bara måste titta lite.. MEN ABSOLUT INGET MAN VILL PRATA MED ANDRA OM!!

MUUAHAHAHAHA

kanske ölen som snackar..

Grymt äckligt... Men en ovanligt träffande beskrivning

Diablo III kommer väl inte ens i höst?
Hur kan man vara skeptisk mot Rage?
Det kommer piska både MW3 och BF3!
Gears 3 borde varit med jao!

123
Skriv svar