Counter-Strike: GO ska blidka 1.6- och Source-spelarna

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Nu känner man ju sig som en riktigt gammal drake som slutade spela Counter-Strike efter Beta3....
Då det fortfarande gick att spela "rädda"-gisslan och folk faktiskt samarbetade för att plantera bomben istället för att springa runt och skjuta ihjäl allihopa.

På den tiden fick man ju frags när man dödade folk i egna laget också. Man behövde inga motståndare för att få fina stats


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

well, är bilden från CS:S eller?

Medlem

"Men vad är det egentligen som får Counter-Strike att sticka ut? Skicklighet, menar Magal på, och Faliszek fyller ut:

- Det är glasklart. Du dog för att du gjorde ett dåligt val. Det är inte mycket spam i spelet utan det är många rena kills. De flesta kills är vapen-kills, och det handlar om, 'Åh, jag tittade inte i det hörnet när jag gick in i rummet. Jag gjorde det dåliga valet att försöka desarmera bomben innan området var rensat.' Det handlar alltid om att fatta den sortens beslut och inte om, 'Åh, varför dog jag? Vad i helvete?' Den där sortens skitsnack."

Dummaste uttalande som skådats. Inte mycket spam utan rena kills? Flesta kills är vapen-kills?
Hej och hå, med så korkade utvecklare är det inte konstigt att spelkvaliteten dalar.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

lirar man rank server, då jävlar e de teamwork

Medlem

''Counter-strike1.6'' Är det perfekta lagspelet att spela med sin klan spelet är så klockrent som det kan bli.. Anfalla,Försvara,Planta,Desarmera.. Banorna är perfekta och vapnen har sitt eget liv som ger spelet en charm, vad är det roliga med vapen som skjuter spikrakt? såna spel är dödsdömda..

Ända minuset i cs1.6 är att vapnen man startar med är ganska obalanserade *Glock vs Usp*
Usp vinner självfallet över glock på medel / långa avstånd, sen är mycket tur med glocken så vem vet vad som ska hända

Samt att Ct's autosniper är mer oduglig än en glock på avstånd och Terroristernas auto Sniper skjuter spikrakt.. ganska störande :/

Counter-strike1.6 har tyvärr för åldrats så det ser ganska tråkigt ut..
Inför exakt samma game play som cs1.6 med bättre grafik/modeller så blir det perfekt..
Fixa lite småbuggar och balansera vapen så alla blir bra på något

Medlem

Camper Strike.

Medlem
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av doodle_82:

Om folk nu tycker och säger att CS:GO ser dåligt ut. Då ska ni nog se till att VAKNA. Fråga er själva hur CS 1.6 Ser ut.Mmm. Tänkte väl det.

Vet du ens själv vad du dillar om?

Ja, det vet jag, annars hade jag väl inte skrivit så. Tror dock inte du förstår vad jag menar med mitt inlägg. Verkligen ascoolt citerat av dig. Ingen grund till något. Eftersom inte du kan utveckal dig så gör jag det åt dig. Det jag menar med att folk tycker att CS:GO ser dåligt och trist ut, så är det inget jämfört med vad CS 1.6 gör. Där håller du ju inte med, eller hur? Då tycker jag nog det är dags att vakna. Visst grafiken gör inte allt i ett spel. Så som många vill ha här är det 1.6 motor med snyggare grafik. Där håller jag själv med. Dock är jag sjukt imponerad att ett så gammalt spel är mäkta populärt fortfarande. Valve har lyckats. De kan lyckas igen, om folk inte förblindar sig på CS 1.6. Skulle alla tänka så så skulle ingen våga prova något nytt och utveklingen skulle stanna upp.

Själv är jag en vanlig gamer som gillar bilspel FPS och strategi. Så, ja jag vet vad jag dillar om. MVH Andreas

Medlem
Skrivet av doodle_82:
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av doodle_82:

Om folk nu tycker och säger att CS:GO ser dåligt ut. Då ska ni nog se till att VAKNA. Fråga er själva hur CS 1.6 Ser ut.Mmm. Tänkte väl det.

Vet du ens själv vad du dillar om?

Ja, det vet jag, annars hade jag väl inte skrivit så. Tror dock inte du förstår vad jag menar med mitt inlägg. Verkligen ascoolt citerat av dig. Ingen grund till något. Eftersom inte du kan utveckal dig så gör jag det åt dig. Det jag menar med att folk tycker att CS:GO ser dåligt och trist ut, så är det inget jämfört med vad CS 1.6 gör. Där håller du ju inte med, eller hur? Då tycker jag nog det är dags att vakna. Visst grafiken gör inte allt i ett spel. Så som många vill ha här är det 1.6 motor med snyggare grafik. Där håller jag själv med. Dock är jag sjukt imponerad att ett så gammalt spel är mäkta populärt fortfarande. Valve har lyckats. De kan lyckas igen, om folk inte förblindar sig på CS 1.6. Skulle alla tänka så så skulle ingen våga prova något nytt och utveklingen skulle stanna upp.

Själv är jag en vanlig gamer som gillar bilspel FPS och strategi. Så, ja jag vet vad jag dillar om. MVH Andreas

Jag valde att inte utveckla för att jag inte orkar slösa tid på någon som uppenbarligen inte vet vad den dillar om.
CS:GO ser, bortsett från grafiken, skit ut jämfört med 1.6. Mer än så utvecklar jag inte.

Du har självklart rätt att ha en annan åsikt.

Medlem
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av doodle_82:
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av doodle_82:

Om folk nu tycker och säger att CS:GO ser dåligt ut. Då ska ni nog se till att VAKNA. Fråga er själva hur CS 1.6 Ser ut.Mmm. Tänkte väl det.

Vet du ens själv vad du dillar om?

Ja, det vet jag, annars hade jag väl inte skrivit så. Tror dock inte du förstår vad jag menar med mitt inlägg. Verkligen ascoolt citerat av dig. Ingen grund till något. Eftersom inte du kan utveckal dig så gör jag det åt dig. Det jag menar med att folk tycker att CS:GO ser dåligt och trist ut, så är det inget jämfört med vad CS 1.6 gör. Där håller du ju inte med, eller hur? Då tycker jag nog det är dags att vakna. Visst grafiken gör inte allt i ett spel. Så som många vill ha här är det 1.6 motor med snyggare grafik. Där håller jag själv med. Dock är jag sjukt imponerad att ett så gammalt spel är mäkta populärt fortfarande. Valve har lyckats. De kan lyckas igen, om folk inte förblindar sig på CS 1.6. Skulle alla tänka så så skulle ingen våga prova något nytt och utveklingen skulle stanna upp.

Själv är jag en vanlig gamer som gillar bilspel FPS och strategi. Så, ja jag vet vad jag dillar om. MVH Andreas

Jag valde att inte utveckla för att jag inte orkar slösa tid på någon som uppenbarligen inte vet vad den dillar om.
CS:GO ser, bortsett från grafiken, skit ut jämfört med 1.6. Mer än så utvecklar jag inte.

Du har självklart rätt att ha en annan åsikt.

Jo, sen att jag ens själv la ner enegi på att kommentera denna tråd. Dumt val av mig verkligen. Tycker bara det är tråkigt att folk gnäller på grafiken när de själva sitter å spelar 1.6, jag menar det är ju ingen skönhet direkt. Du förstår säkert vad jag menar hoppas jag. Ha en bra kväll

Medlem
Skrivet av Wimp:
Skrivet av MaXMC:

Nu känner man ju sig som en riktigt gammal drake som slutade spela Counter-Strike efter Beta3....
Då det fortfarande gick att spela "rädda"-gisslan och folk faktiskt samarbetade för att plantera bomben istället för att springa runt och skjuta ihjäl allihopa.

På den tiden fick man ju frags när man dödade folk i egna laget också. Man behövde inga motståndare för att få fina stats

Nää, på den tiden så fanns det inte individuella frags. Då var det bara lagets poäng som räknades...

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Wimp:
Skrivet av MaXMC:

Nu känner man ju sig som en riktigt gammal drake som slutade spela Counter-Strike efter Beta3....
Då det fortfarande gick att spela "rädda"-gisslan och folk faktiskt samarbetade för att plantera bomben istället för att springa runt och skjuta ihjäl allihopa.

På den tiden fick man ju frags när man dödade folk i egna laget också. Man behövde inga motståndare för att få fina stats

Nää, på den tiden så fanns det inte individuella frags. Då var det bara lagets poäng som räknades...

Var det så? Då kanske det var beta 4 jag minns då. Är lite smådifust med de tidigare betorna då jag lirade Quake 2 mycket då och bara testade de olika betorna då och då


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

12
Skriv svar