Robot
Gears of War 3

Trilogin som för sex års sedan stöpte om actiongenren är avslutad och det är svårt att tänka sig ett värdigare avsked till köttbergen i Delta Squad.

#microsoft, #gears-of-war-3, #brothers-in-arms-road-to-hill-30, #gears-of-war, #gears-of-war-2, #epic-games


Medlem
Gears of War 3

Bah, satans x360 exklusivt, verkar ju tufft.

Medlem

Ser väldigt... brunt ut.

Medlem

Bara o vänta tills megastore sänder mitt exemplar...

Medlem

nu blir jag intresserad. Kanske blir ett köp ändå

Medlem

Årets mest efterlängtade spel för mig. Kommer bli mååååånga timmar online.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Tack för en bra recension Calle! Angående hagelbraksrullet vågar jag påstå att man har gjort det ännu mer OP i Gears 3. Spelade betan och om man inte dog av en granat eller en spray-n-pray Retro Lancer så var det av en rullande fiende som tryckte upp en avsågad hagelbössa i ansiktet på en.

De måste fixa balansen, annars blir det en shotty-fest som de andra spelen..

Medlem

Har inget xbox men ska spela detta hos polare som har


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Är det 4 players coop splitscreen ?, antar att det bara är 4 players online va ?

Inaktiv

Givet köp co-op med brorsan, precis som de tidigare två spelen!

Men jag håller med über_alles, Epic måste fixa balansen för annars kommer det blir ett väldigt kortlivat spel på Live.


signatur

You must construct additional pylons.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Friberg:

Ser väldigt... brunt ut.

Skärmdumparna gör det faktiskt inte rättvisa och vi hade ingen möjlighet att ta egna.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av soyd:

Är det 4 players coop splitscreen ?, antar att det bara är 4 players online va ?

Nej, 2 player splitscreen så 4 blir via nätet eller system link.


signatur
Medlem

Limited edition beställt sedan länge samt GoW special edition handkontroll, längtar som fan på mailet från webhallen om att det har kommit.

Medlem

Detta spel ska bli skoj att hyra över en helg, det borde räcka för att spela igenom. Space marines är annars ett bra alternativ.

Medlem

fan va kul! ska bli nice o spela med surround och stor-tvn ser fram emot det.

Medlem

Sett slutet och sen när en person dör. Slutet gillade jag inte. Verkligen ett Deus Ex Machina.....

Man hade tydligen byggt ett jättelikt torn som skickade ut plasmavågor som BARA dödade Locusts och Lambents... Jippi! Det har vi inte sett förut.

Som t ex i Starcraft 2 med den där Xel'Naga tornet som dödade alla Zerg och omvandlade Kerrigan. Men jag vet inte. Det kändes helt okej just då för det spelet.

Carl Sundelius, kan inte du skicka snabb fakta om vad Lambent verkligen är, Imulsion och Locust? Man får väl svar på en del av dom i detta spelet? Är nyfiken på historien och varelserna men finns inga avslöjanden än på internet eftersom spelet icke släppts.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har beställt nu Epic Edition Let's get some grub!

Medlem

Tokbra recension Calle! Nämnde du att tjejerna gör entré?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

Tokbra recension Calle! Nämnde du att tjejerna gör entré?

Haha, vänta nu, är den bra fast du inte läst om tjejerna är med?

Nej, tyckte det var en parantes och ingen av dem är spelbara (förutom i coop) så såg ingen vits med det.


signatur
Medlem

Hur kan du glömma att nämna dedikerade servrar? ;O

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:

Tokbra recension Calle! Nämnde du att tjejerna gör entré?

Haha, vänta nu, är den bra fast du inte läst om tjejerna är med?

Nej, tyckte det var en parantes och ingen av dem är spelbara (förutom i coop) så såg ingen vits med det.

Haha, jodå! Jag läste den noggrant, men såg inga girlnews! Konstigt formulerad fråga kanske

Men nu vet jag bättre, tackar!

Medlem

Nog allt är det brunare än resistance 3

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

Nog allt är det brunare än resistance 3

Haha, inte bara jag som regagerade på brunheten.

Medlem

Mycket bra och välskriven recension, Calle!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Älskade ettan, var så besviken på tvåan. Hade aldrig vågat tro på trean och hade aldrig räknat med ett betyg som detta. Nu får det nog bli ett köp iaf.

Medlem

Tryckspark? Stoppspark heter det ju. I alla fall där jag jobbar.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Fan, varför har jag inte xbox360

Medlem

få blir o kötta nästa helg då


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gears of War 1-2 hade något som gjorde att jag orkade spela igenom samtliga på svåraste trots att man var tvungen att spela igenom spelen flera gånger (är väldigt emot detta, jag vill kunna spela på svåraste med en gång, framför allt då inte ens svåraste var så där överdrivet svårt (kommer inte i närheten av NGS). Horde mode är riktigt kul och verkligen en utmaning om man spelar ensam. Gears of War 3 verkar kunna bli minst lika bra med sitt Beast mode och kampanjen verkar bra även den, ogillar dock skarpt att de sagt att det kommer komma ett gäng DLC, så detta är inte längre ett säkert köp för mig.

123
Skriv svar