Missa inte de alldeles bedårande Trine 2-miljöerna

Robot
Missa inte de alldeles bedårande Trine 2-miljöerna

Pc- och Mac-versionen "snart här", hälsar utvecklarna i en omåttligt läcker ny trailer.

#frozenbyte, #trine-2


Medlem
Missa inte de alldeles bedårande Trine 2-miljöerna

Älskade 1an, Och 2an verkar så sjukt Najs!

Medlem

Trine 1 var riktigt bra och mysigt spel. Dock saknade jag Co-Op online funktion. Är i dessa dagar när man inte bor granne med sina gamer vänner IRL längre lite svårt att få till och spela tillsammans. Online är det så mkt enklare. Och på grund av detta har jag inte spelat färdigt Trine 1 för jag vill inte spela det själv när det var så skoj att spela det Co-Op. Hoppas de lägger till det i 2:an. Dålig trailer dock, gillar inte trailers som inte visar något gameplay.

Medlem

Hej, jag har käkat svamp, nu ska jag göra lite Trine 2-miljöer.

Medlem
Skrivet av krad:

Hej, jag har käkat svamp, nu ska jag göra lite Trine 2-miljöer.

Uppenbarligen en kombination som fungerar utmärkt

Medlem

Aldrig hört om detta eller 1:an men detta ska jag hålla ögonen på.


signatur

12:50. Press Return

Medlem
Skrivet av krad:

Hej, jag har käkat svamp, nu ska jag göra lite Trine 2-miljöer.

Mer svamp till spelutvecklare! ;D

Medlem

Ser fram emot detta!

Brorsan har ettan och jag pluggade in en xbox-kontroller och var med och körde det i coop medans han körde med mus/keyboard, fruktansvärt skoj spel.

Inte bestämt om vi skall köra så i del två också eller köpa 2 ex. och köra på LAN i stället. Frozenbyte förtjänar lite extra pengar kanske för detta mysiga lir


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

älskade ettan
sköna miljöer, bra voice actors, bästa spelmusiken någonsin.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Studion som gjort dessa två spel borde få mycket mer uppmärksamhet! Spelen är så sjukt läckra och underbara, det är en orgasm för ögonen och musiken är underbar, det är så otroligt stämningsfullt.
För er som inte spelat ettan så finns det jättebilligt på Steam, det är verkligen värt det, tveka inte ens.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Trine 2 skulle egentligen ha släppts redan i somras, men det sket sig.

Alltid med ett leende på läpparna man läser vad du skrivit.

Trine 1 var bättre än jag trodde, så jag kan inte hjälpa att jag har förhoppningar på 2:an. Hoppas de inte försökt komplicera gameplay:et och sånt där annat man ibland ser hos uppföljare i lite "mindre" spel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

...ser riktigt mysigt ut!!!
Älskade orginalet


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar