22 miljoner har köpt GTA IV

Medlem

Tydligen är det en hel del som inte delar min åsikt om att allt efter GTA 2 är exkrement.
Och att enda förlåtande delan av GTA 1 och 2 är att man kunde köra över sina kompisar i multiplayer.
Men men, vi visste väl redan innan att alla inte kan vara perfekta.

Medlem
Skrivet av Buio:

Det sämsta med GTA IV är daltandet med alla konktakter/vänner. När Roman ringer och frågar om att bowla var 5:e minut och blir sur när man säger nej. Kändes som att man var en slags barnvakt åt dem och de kunde fan inte ta ett nej heller.

I övrigt ett bra spel (PC-versionen).

Helt klart! Fan försökte de konkurrera ut The Sims med skiten eller? Blir förbannad bara jag tänker på det!
GTA 3 och VC (kanske lite offtopic?) när det var lek som gällde, då var det roligt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Varför det? Ska jag lägga ut runt 2000 bara sådär? Löjligt.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Ja jo det gled ju sååååååååå bra på konsoler


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

ndr
Medlem

Tyckte kameran var sjukt irriterande när man körde bil, har fått vanan att det styrs automatiskt men i GTA IV får man styra själv å de gjorde det sjukt svårt att köra runt hörn etc.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Varför det? Ska jag lägga ut runt 2000 bara sådär? Löjligt.

Menade inte att du skulle skaffa en konsol nu med GTA IV då du redan spelat det?.
Mer det att spelet i sig behöver inte vara dåligt bara för PC versionen kanske inte höll måttet och nästa spel kommer nog bli bra det med..
När nästa spel i serien så kan du ju skaffa konsol, men det blir nog en dyrare historia än 2000 då det förmodligen blir next gen:P

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Varför det? Ska jag lägga ut runt 2000 bara sådär? Löjligt.

Menade inte att du skulle skaffa en konsol nu med GTA IV då du redan spelat det?.
Mer det att spelet i sig behöver inte vara dåligt bara för PC versionen kanske inte höll måttet och nästa spel kommer nog bli bra det med..
När nästa spel i serien så kan du ju skaffa konsol, men det blir nog en dyrare historia än 2000 då det förmodligen blir next gen:P

Varför skulle jag vilja skaffa en konsol överhuvudtaget? "next gen" som det kallas vartenda generation. Klarar mig gott och väl utan skräpet.

Medlem

Nepp. Ingen av dom. Fattar inte alls vad som är roligt med dessa spel.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Varför det? Ska jag lägga ut runt 2000 bara sådär? Löjligt.

Menade inte att du skulle skaffa en konsol nu med GTA IV då du redan spelat det?.
Mer det att spelet i sig behöver inte vara dåligt bara för PC versionen kanske inte höll måttet och nästa spel kommer nog bli bra det med..
När nästa spel i serien så kan du ju skaffa konsol, men det blir nog en dyrare historia än 2000 då det förmodligen blir next gen:P

Varför skulle jag vilja skaffa en konsol överhuvudtaget? "next gen" som det kallas vartenda generation. Klarar mig gott och väl utan skräpet.

Finns bra konsol-exklusiva spel och uppenbarligen funkar spelen bra där också

Medlem

Jag gillar båda två.... Men mitt favvo GTA är nog GTA: chinatown wars:) Fruktansvärt roligt spel.

Medlem

Fattar inte vad som var så bra med GTA:SA. Var okej i mitten av spelet men början och slutet var en katastrof, så dåligt att jag aldrig orkade spela slut efter man kom tillbaka till "The hood". GT4 var san glädje

Medlem

Spel som dessa är roligt pga. sandboxet, i några timmar, sen är det tråkigt, tills man börjar se repeterandet i grafik och gameplay.

Medlem

GTA serien är mina favorit spel. ( Och BF ) Fyfan vad kul man har haft me dem. Kommer ihåg när jag såg reklamen för GTA III på MTV när jag var 12 bast. Tappade hakan! Sen när det släpptes drog man ner till närmsta spelbutik för att lira det. Kunde stå o köa hur länge som helst! Haha minnen.

Vice city är min favorit av alla iaf. Skön atmosfär i det spelet, skönaste musiken Synd bara att spelvärlden var så platt.

San Andreas har man lira sjukt mkt på ps2, kunde sitta o nöta det dagar i sträck, bara cruisa runt.

IV är också nice, för mig vare MP som gjorde det bra. Var kul att kunna glida runt i freemode med massa andra o vara allmänt galna. Racea runt osv, droppa granater här o där ^^,

Enligt min mening så är GTA serien så jävla bra pga den enorma satiren i spelen, men som alltid, smaken är som baken. Jag gillar det iaf


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

4an var riktigt bra, synd bara att det var så in i helvete dåligt optimerat!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Man kunde sätta telefonen på sleepmode. Då fick man inga samtal.

Det känner jag givetvis till. Men då stänger man också av "spelet" (kampanjen) och bara kör i sandlådeläge.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Varför det? Ska jag lägga ut runt 2000 bara sådär? Löjligt.

Menade inte att du skulle skaffa en konsol nu med GTA IV då du redan spelat det?.
Mer det att spelet i sig behöver inte vara dåligt bara för PC versionen kanske inte höll måttet och nästa spel kommer nog bli bra det med..
När nästa spel i serien så kan du ju skaffa konsol, men det blir nog en dyrare historia än 2000 då det förmodligen blir next gen:P

Varför skulle jag vilja skaffa en konsol överhuvudtaget? "next gen" som det kallas vartenda generation. Klarar mig gott och väl utan skräpet.

Finns bra konsol-exklusiva spel och uppenbarligen funkar spelen bra där också

Lågupplösta, bruna och tråkiga spel. Jomen!

Medlem

Jag hade mer kul med SA när det var aktuellt iaf

Medlem

Efter första GTA, som var riktigt kul, så fastande jag aldrig för någon av uppföljarna. När GTA III kom var Mafia det spel som upptog all min tid, och San Andreas och Vice City köpte jag båda till PS2, men jag tyckte grafiken blivit för ful jämfört med PC-spel på den tiden, så jag fastnade aldrig. GTA IV var det första spel som verkligen fängslade mig. Jag har spelat alla expansionerna och kört igenom originalspelet flera gånger. En mer levande stad har aldrig skådats inom spelvärlden. Jag hoppas att de till femman lär sig skriva en bättre story också så kommer det bli ett av världens bästa spel.

Medlem

Varför jämföra med San Andreas? Sämsta GTA-spelet by far. Vice City > all

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Ja jo det gled ju sååååååååå bra på konsoler

Ja vadårå? Vem behöver mer än 10-15 fps i ett spel liksom.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Friberg:

Vågar inte köpa Rockstarspel efter GTA IV-katastrofen till PC.

Bara skaffa till konsol, GTA IV fungerade perfekt där på Ps3 iaf.

Ja jo det gled ju sååååååååå bra på konsoler

Ja vadårå? Vem behöver mer än 10-15 fps i ett spel liksom.

Medlem

Tycker fortfarande att GTA 1 och GTA london är dom bästa i den serien.

Medlem

Grand Theft Auto <3


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem

Vice city, lätt bäst i serien, bästa miljöerna, bäst musik, roligaste vapen och uppdrag

Medlem

Köpt alla GTA typ, tycker Vice city var utan tvekan det bästa, men minns nog mest när GTA3 kom..

Medlem

Gta 4 är i min mening bättre och kommer alltid att slå San Andreas med hästlängder! Ser mycket fram emot en uppföljare, men får vänta på pc versionen av LA Noire undertiden
Lite Gta 4.5 gör säkert susen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Båda var bra men San Andreas är fortfarande enligt mig den bästa i serien, Vice City var också bra

Medlem

Inget av dem slår Gta vice city.

12
Skriv svar