Datum spikat för Battlefield 3-beta

Medlem

Wow! Har Medal of Honor Limited Edition. Vilken lycka att få testa 2 dagar före alla andra, dessutom på samma jävla banjävel som i Alphan.... Piss in my ass


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

zh1nt0 säger på twitter att recommended är medium inställningar i spelet. Och för att köra ultra så är det 2st 580 som gäller.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Det var inga dåliga systemkrav. Men jag är inte förvånad. In-game bilderna ser ju minst sagt snygga ut, rent grafiskt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av StenSture:

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Du har ju fått Early Access. Va det inte därför du köpte det?. Enda anledningen till att folk verkligen köpte spelet.

Trodde du man var tvungen att komma med i betan för det så har du antingen blivit lurad av en butik, eller missuppfattat det hela. EA/Dice har aldrig sagt att man är tvungen att skaffa det för att va med i Betan, bara om man vill ha Early Access (48H)

Medlem

Bollocks! vilka Rec specs det var

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

zh1nt0 säger på twitter att recommended är medium inställningar i spelet. Och för att köra ultra så är det 2st 580 som gäller.

MEDIUM inställningar?? Inte HIGH då? Herregud! Kanske spelet är dåligt optimerat? Det är riktigt snyggt men vad fan....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av StenSture:

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Du har ju fått Early Access. Va det inte därför du köpte det?. Enda anledningen till att folk verkligen köpte spelet.

Trodde du man var tvungen att komma med i betan för det så har du antingen blivit lurad av en butik, eller missuppfattat det hela. EA/Dice har aldrig sagt att man är tvungen att skaffa det för att va med i Betan, bara om man vill ha Early Access (48H)

Words of truth!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker att Dice skjuter sig själva lite i foten nu, de ska alltså släppa jetsen otestade vid release? Iofs kommer kanske allt fungera som i bf2 och de kan saxa systemet rakt av.

Medlem

Medal of Honor Tier 1 edition ger oss access 2 ynka dagar tidigare.....


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Du har ju fått Early Access. Va det inte därför du köpte det?. Enda anledningen till att folk verkligen köpte spelet.

Trodde du man var tvungen att komma med i betan för det så har du antingen blivit lurad av en butik, eller missuppfattat det hela. EA/Dice har aldrig sagt att man är tvungen att skaffa det för att va med i Betan, bara om man vill ha Early Access (48H)

Det stod ingenting om Early Acces. Det har de kommit fram till långt efter jag köpte spelet. Det enda som stod var att om du köper MoH får du tillgång till BF3 betan. Och då tror man att man får köra betan åtminstånde 2 veckor innan alla andra. Inte nå löjliga 48h

Medlem

Är det den stängda eller den öppna betan som börjar den 29:e? Är det den stängda så blir det inget pangande i september.

Medlem

Trams att gnälla över att ni inte får längre pre-access pgr av MoH hahaha

Sen ni som menar på att det är dåligt att man inte får prova de andra sakerna - de speltestar rejält på Dice också, så det är knappast så att spelet är helt otestat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

har nån testat alfan med nvidia 580?

Medlem
Skrivet av WulffX03:

System Requirements:

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE

Gött, då har man 2 kärnor till övers då
Skulle dock behöva uppgradera till ett 6990 istället så man inte ligger PRECIS marginalen över recomended graphic. Iofs 1st 6970 ska väl fixa sig. Då sparar man den pengen.

Medlem
Skrivet av WulffX03:

>System Requirements<

Min gamla skitburk klarar till och med minimum! Trodde ärligt att åtminstone minimum skulle vara högre. O_o

Inte för att jag hade tänkt spela BF3 när det släppts men det skulle vara roligt att hoppa in och provköra datorn - om delarna kommer någon gång det vill säga (och jag inte förstör något ^___^).

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

zh1nt0 säger på twitter att recommended är medium inställningar i spelet. Och för att köra ultra så är det 2st 580 som gäller.

2st 580 är ju totalt jävla sinnessjukt. Kommer bli irriterad om mina 2st 6950 inte löser Ultra.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Trams att gnälla över att ni inte får längre pre-access pgr av MoH hahaha

Sen ni som menar på att det är dåligt att man inte får prova de andra sakerna - de speltestar rejält på Dice också, så det är knappast så att spelet är helt otestat.

Sant. Tror dock att dom vill testa ranking-systemet eftersom alla vapen och tillbehör nu är fritt fram att låsa upp. Och det var dem väll inte på alphan?

F.ö. skiter jag fullständigt i vad för bana det är i betan. Så länge slutprodukten blir underbar.
Folk verkar ha jävligt lätt för att klaga, än att vara glada. Och detta är Beta, och inget Demo.

Medlem

Någon som kan svara på vad man behöver göra med sin MoH cd-key för att få dem dära 2 dagarna pre-access?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

När jag såg Operation Metro...


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av hälliz:

Med risk för att låta dryg, så tycker jag inte recommended specs är allt för saftigt, då jag hade förväntat mig bra mycket högre. En sådan burk bör man väl ändå sitta på i dagsläget?

Det är ju bara rekomenderat att ha dem specsen, sen att man inte kan lira på very high med det är en annan femma. Precis som med crysis, inte fan stog det 3x8800ultra & 2x intel quad core på recommended för att man skulle kunna få någorlunda bra fps vid v.high inställningar.

Dec
Medlem
Skrivet av Remus:

Rekommenderade systemkraven var faktiskt ganska saftiga. Enda jag är orolig över är mitt grafikkort, Geforce GTX 470 1280mb. Dom rekommenderar ett GTX 560?? Undrar om det är stor skillnad?

560 motsvarar ett "förbättrat" 460, och ditt kort presterar några ynka % bättre än ett 560.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Är ju fan början på oktober och inte september...nötter.

Medlem

Betatest av ett fps... med buggar.... spela ett fps med buggar..... ett fps som inte är färdiggjort....

Då är det ju lika bra att vänta tills hela spelet släpps så blir man inte blir less direkt och förhoppningsvis slipper buggarna.

( Borde vara dags att nått nytt spel släpps färdigt... )

*RO 2 i look at you -.-*

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cyberz:

Är ju fan början på oktober och inte september...nötter.

Whats?


signatur
Medlem
Skrivet av Dec:
Skrivet av Remus:

Rekommenderade systemkraven var faktiskt ganska saftiga. Enda jag är orolig över är mitt grafikkort, Geforce GTX 470 1280mb. Dom rekommenderar ett GTX 560?? Undrar om det är stor skillnad?

560 motsvarar ett "förbättrat" 460, och ditt kort presterar några ynka % bättre än ett 560.

Tack, det var skönt att höra. Phew!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Meeen.....Tror jag hoppar betan och inväntar fulla spelet istället. Operation Metro ser verkligen tråkig ut!

i BF2 fick vi iaf Gulf of Oman!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@WulffX03

Därför älskar vi datorer som är värd 20k

Medlem

Ja här är det bäst att inte stressa!

wooaah...2x 580Gtx och ett eget kärnkraftverk, vem har det!?

Medlem

Om man vill spela bf3 betan 48 timmar tidigare så kanske det funkar att förboka bf3 på origin och sen avboka efter 48 timmar så slipper man betala för det???


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av StenSture:

Vafan e detta!? Jag köpte MoH mest för att kunna beta-testa BF3. Och nu visar det sig att det var helt jävla onödigt köp. Känner mig ärligt talat lurad! Litar aldrig mer på vad EA/Dice lovar.

Sa de någonsin att det skulle vara exklusivt för köparna, var väl bara snack om förtur?

Fick inte de som hade köpt MoH spela alpha? Hade jag med andra ord röta och kom in på den med?

Najs isf

Skriv svar