Datum spikat för Battlefield 3-beta

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Efter jag spelade alfan så vill jag inte spela bc2 längre. Kändes så gött när man kunde äga upp ett helt lag med tanken, tack vare uppgraderingarna.

Samma här. Tappade totalt lusten för BC2 efter alfan
Jag tyckte det var roligt att äga upp folk i LAV-25 med C4. Hade en episk omgång där jag (utan att dö), sprängde LAV-25:an 3 gånger


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av siZe:

Haha fyfan så surt för dom som köpte medal of honor och förhansbokade på origin endast för bf3 betan och nu så kmr alla få lira xD

det finns alltid en CLOSED och en OPEN beta...

Sen tror jag inte att folk förhandsbokade på origin "bara" för att få 48h access på CLOSED beta dvs. 27-29e Sep. Samma gäller nog de som köpte MoH. Jag köpte från origin för jag tyckte det var smidigast.

Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Nicke9494:

zh1nt0 säger på twitter att recommended är medium inställningar i spelet. Och för att köra ultra så är det 2st 580 som gäller.

MEDIUM inställningar?? Inte HIGH då? Herregud! Kanske spelet är dåligt optimerat? Det är riktigt snyggt men vad fan....

+1

Medlem

Medlem

Att de kallar det beta är rätt märkligt egentligen. Så pass sent så borde det mesta utav spelet vara så pass färdigt att de kan sätta en demo-stämpel på det hela. Betor borde köras ett par månader innan och i olika skeden imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Fan va folk gnäller..
Betan är gratis, varför i hela friden skulle dom släppa på en ny bana då?
Köp spelet istället så får ni spela allt annat när det släpps.
Bortskämda ungar som ska ha allt..
Sa aldrig era föräldrar "den som väntar på något gott" ?

Medlem
Skrivet av Marcon:

haha har klarar detta fin på min laptop

Jeap samma här


signatur

mm

Medlem

köpte det på orgin imorrse ^^) kan fan inte vänta tills på Tisdag !!!

Medlem

För den som inte har lirat Operation Metro så är jag minst sagt taggad!


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem

Har förbokat BF3 och det står att jag får spela 48 timmar innan alla andra bör komma igång någon gång idag elr?

Medlem
Skrivet av Tobiasnn91:

Har förbokat BF3 och det står att jag får spela 48 timmar innan alla andra bör komma igång någon gång idag elr?

Det stämmer bara om du har Medel of Honor.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Tobiasnn91:

Har förbokat BF3 och det står att jag får spela 48 timmar innan alla andra bör komma igång någon gång idag elr?

Det stämmer bara om du har Medel of Honor.

Om man förbokat på origin har man tillgång till early beta den 27 utan att ha Moh tier1/limited sedan innan

Medlem

Det är snart den 28:e och jag har inte fått någon early-access beta fastän jag köpte MoH Tier 1 och registrerat det.

EDIT: Vänta, stryk det där. Det är bara min datorjävel som tror att det är den 27:e. Hur länge har det här pågått!? Jag måste ha stressat åt AMF flera gånger i onödan nu på grund av det här. Jag måste gå ut oftare.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hur får man ag på Betan till xbox360?(:

Skriv svar