F1 2011 – lanseringstrailern

Robot
F1 2011 – lanseringstrailern

Du har läst FZ-recensionen och plötsligt känns fredagssläppet så avlägset. Den läckra lanseringstrailern gör väntan än mer olidlig.

#codemasters, #f1-2011, #forza-motorsport-4


Medlem
F1 2011 – lanseringstrailern

Riktigt mäktig trailer

Medlem

Tyckte den var skit! Taggande "hjältemusik" till det här och de visade inte något speciellt alls i trailern, inga coola omkörningar eller något :s
En bil som slirar runt emellan de andra och knappt det var häftigt Kan man krascha i spelet?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

Känns som F1 2010 Version 1.2

samma kod med undantag av små nyheter och tweaks ?
mäktig trailer dock, men den riktar sig inte mot något nytt, förutom bilen framför så kunde detta ha varit en trailer för F1 2010.


signatur

// FeeAC

Medlem

Såg rätt bra ut mäktig trailer, men hur är skadesimuleringen i spelet?


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem

"Episkt" säger folk. Det är ju det som är problemet. Det här är ett R-A-C-I-N-G-S-P-E-L. HALLÅÅÅÅÅÅ VAR ÄR PULSEN?

Ingenstans.

Sjukt dåligt, feltänkt och så underkänt att man blir orolig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ska hämta spelet på frdag på webhallen! Ska bli skoj o se hur mckt dem förbättrat kördynamiken!

Skall även inhandla Forza 4 såklart saknar bara att man inte kan köra på natten och i regn på forza! Eller?

Pansarknekt

Antar det är ratt som gäller för ett sånt här lir..?


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Funkar utmärkt med kontroll om man vet hur man ska köra!

Medlem

Trist trailer tycker jag.
Inte en bildruta från föraplats och allt i slow motion.
Slow motion är väl coolt att man kan se ett avsnitt för att de verkligen renderar alla mikrorörelser i chassit osv - men hela trailern - man började titta på klockan efter en stund tycker jag, börjar det snart eller?.

Det är väl gameplay jag efterlyser kanske och då inte den sedvanliga bakifrån-vyn som alltid förekommer. Vem kör racingspel i den vyn undrar man.

F1 2010 saknade jag att kunna göra custom HUD. Kunde bara välja en vy där jag kunde se hastighetsmätaren. Fanns en där man ser vad föraren ser fast sämre - kunde inte se hastighet på ratten som dallrar runt hela tiden.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Trist trailer tycker jag.
Inte en bildruta från föraplats och allt i slow motion.
Slow motion är väl coolt att man kan se ett avsnitt för att de verkligen renderar alla mikrorörelser i chassit osv - men hela trailern - man började titta på klockan efter en stund tycker jag, börjar det snart eller?.

Det är väl gameplay jag efterlyser kanske och då inte den sedvanliga bakifrån-vyn som alltid förekommer. Vem kör racingspel i den vyn undrar man.

F1 2010 saknade jag att kunna göra custom HUD. Kunde bara välja en vy där jag kunde se hastighetsmätaren. Fanns en där man ser vad föraren ser fast sämre - kunde inte se hastighet på ratten som dallrar runt hela tiden.

Finns en massa trailers på youtube liksom!

1
Skriv svar