Uncharted skulle ha blivit ett fantasy-spel

Robot
Uncharted skulle ha blivit ett fantasy-spel

"Det innehöll definitivt Tolkien-influenser", säger en tidigare Naughty Dog-utvecklare om det spel som senare blev Uncharted: Drake's Fortune.

#sony, #uncharted-3-drakes-deception


MFZ
Medlem
Uncharted skulle ha blivit ett fantasy-spel

tur att dom ändrade sig.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

tur att dom ändrade sig.

Verkligen!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Jo, tacka fan för det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ska inte uncharted komma den 1 nov och inte den andra?

Medlem

Synd att det blev som det blev.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

De får pröva på sitt första koncept av Uncharted även fast riktiga Uncharted e grymt!

Medlem

Vore intressant att höra vad han har att säga om den ganska rejäla stilförändringen mellan Jak & Daxter och del 2 och 3. Kanske var det Sony som hade ett finger med i spelet även där. Just då var öppna världar och GTA väldigt på, vilket avspeglade sig lite i Jak 2. Själv har jag svårt för skjutvapen i plattformsäventyr (men det finns undantag - Ratchet & Clank håller balansen fint, Mario har ju sina eldbollar som väl får gå an). Men så var väl Jak II egentligen mer action också.

Medlem

"– Sony fortsatte pusha för ett mer realistiskt spel på alla plan. Marknaden hade förändrats mycket vid den tidpunkten. Demografin var äldre och smutsigare shooters dominerade.

Enligt Don Poole var det många äldre Naughty Dog-anställda som protesterade mot den nya inriktningen. Till Playstation 2 hade spelhuset gjort sig känt för ljusa, färgglada serier"

Jag hatar den här generationen.

Medlem

Tror säkert att det hade blivit bra om de gjort orginaltanken.

Det sagt så är fan Uncharted den bästa shooterserien som går just nu. Älskar Indiana Jones känslan, Fantastiska spel.


signatur

// Bacon <3

Medlem

uncharted blev skitbra men jag kan hålla med om att denna generationens spel blir bara sämre o tråkigare

alla spel har samma färgskala numere

i quote yatsy: which castle did u like best?
the brown castle
the green castle
or the other brown castle

uncharted är ett av de ''FÅ'' spel som lyckats med allt


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Är inte så mycket för uncharted, hade nog varit mer intresserad av ett fantasy lir från naughty dog, säger inte att det är ett dåligt spel, jag känner inget när jag spelar det bara.

Medlem

Har bara spelat tvåan. Men tror jag lagt mest timmar på det av alla hittills och ändå kommit 15% igenom eller något sådant.

Sedan blev jag förvånad när man pratar om Uncharted som utpräglad shooter.
- Va tusan snackar dom om?

Jodå det har varit en massa skjutande med kom jag på, men det fina är att det är så mycket annat också och det har stannat mest i minnet. Mäktiga miljöer, lite klurigheter man måste lösa osv. Och väldigt överaskande inslag - vissa übersvåra som tog ett tag.

Snart dags att fortsätta 2an - får väl se om lust finns att köra ettan o 3an med efter det.

Ruskigt mycket speltid för pengarna helt klart - och bra variation. Inte som monsterspelen där samma typ av monster dyker upp 80 ggr som skall mejas ner på samma sätt i stort sett - gång efter gång.

Medlem

Tur som fan det inte blev så. Spelet är fett nice precis som det är så det ända dom ska göra är att fortsätta förbättra dom bara och köra samma stil :).

1
Skriv svar