Avstängd
dota 2

Our original plan was to spend the next year or so in beta… But the feedback we’re seeing everywhere is that people just want to play it… So we decided our original plan was dumb.

We’re going to take the current version of Dota 2… and get it out there as fast as we can.

We’ll be keeping it invite-only for a (hopefully short) period of time. But there’ll be no restrictions on what players can do with it – they can release screenshots, make movies, shoutcast matches, write guides…-icefrog
med det sagt så är det lyft och man får streama och göra vad man vill med spelet,antar att många av er skulle uppskatta detta medans ni väntar på en beta key MVH feesken

Medlem

Nja.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Förstår inte skillnaden med att ge ut en beta, uppdatera den med tiden tills spelet är klart och att ge ut spelet som det är nu (beta) och updatera det med tiden.

För det är la vad dom menar va?

:S


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Skillnaden är väl att de vill håva in försäljningspengarna tidigare ?

Så kanske de inte vill att klonerna ska utöka sitt försprång ytterligare.

Två gissningar i alla fall, ingen aning om någon av dem stämmer.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Avstängd

HoN och LoL har redan ett sånt stort försprång över dota2 så jag tror inte dom börjar knappa in förän om ett halvår drygt... det kan ju vara att dom vill ha förköpare och allt sånt.. vinna priser som dom skyltar med i trailern precis som battlefield 3 gör

Medlem

Försprång? vadå försprång? Det är ingen tävling det här. De är klara när de är klara och jag KOMMER att spela det


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Nej, det är ingen tävling som så men om de andra spelen börjar etablera sig med många spelare, tävlingar, evenemang och dylikt är det ju en bit av kakan Dota2 måste kämpa tillbaka istället för att bara håva in, tänkte jag.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar