Valve: Vi släpper Dota 2-betan så fort som möjligt

Robot
Valve: Vi släpper Dota 2-betan så fort som möjligt

"Vår första plan var dum", säger utvecklaren Icefrog.

#valve, #dota-2


Inaktiv
Valve: Vi släpper Dota 2-betan så fort som möjligt

Nice

Medlem

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Kan inte vänta!

Medlem

Kommer detta bli en öppen-beta eller stängd?


signatur

Nämen!

Medlem

jag fatta inte... vad är skillnaden?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Så enligt prisjakt tänkes spelet säljas för runt 400 lappen!?!?!?


signatur

Everybody needs help.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Struggle:

Kommer detta bli en öppen-beta eller stängd?

Stängd beta för om det skulle var öppen så hade jag inte behövd anmäla mig till den.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av Ladestam:

jag fatta inte... vad är skillnaden?

så fatt jag fattade det kanske fick det om bakfoten men att dom tänker släppa spelet tidigt istället för att ha en tidig beta..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Betan är ju live så....okej

Medlem
Skrivet av Hawoket:

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON

Dom har ju redan över 100 heroes i spelet (alla heroes från DotA) vilket är mer än båda HoN och LoL. Sedan kommer nya heroes efter dessa är färdiga och inne i spelet.

Medlem

Tillåt mig att spekulera:
De har fått information om att Blizzard kommer att ha ett "DOTA-liknande" spelläge i Diablo 3 och "plötsligt" blev det bråttom att få ut något från kontoret :-P.

Hur som helst. Jag gillar Valve och jag har haft en hel del rolig speltid både med DOTA, HoN och LoL, och jag kommer förmodligen köpa DOTA 2. Om det är bra.

Medlem
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Hawoket:

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON

Dom har ju redan över 100 heroes i spelet (alla heroes från DotA) vilket är mer än båda HoN och LoL. Sedan kommer nya heroes efter dessa är färdiga och inne i spelet.

Ack så fel du har, dom har inte portat alla heroes från Dota men vissa och för att styrka vad jag säge rvarför skriver dom att dom vill ha ungefär lika många heroes som Dota när dom släpper det men sen ändra sig nu

Medlem
Skrivet av Demacish:
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Hawoket:

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON

Dom har ju redan över 100 heroes i spelet (alla heroes från DotA) vilket är mer än båda HoN och LoL. Sedan kommer nya heroes efter dessa är färdiga och inne i spelet.

Ack så fel du har, dom har inte portat alla heroes från Dota men vissa och för att styrka vad jag säge rvarför skriver dom att dom vill ha ungefär lika många heroes som Dota när dom släpper det men sen ändra sig nu

Dast det är klart som fasen de har alla gamla dota-hjältar redan nu, baa att de inte är implementerade än. Det är ju inte direkt så att de behöver tänka på balansering av hjältarna, det är ju redan gjort.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Demacish:
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Hawoket:

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON

Dom har ju redan över 100 heroes i spelet (alla heroes från DotA) vilket är mer än båda HoN och LoL. Sedan kommer nya heroes efter dessa är färdiga och inne i spelet.

Ack så fel du har, dom har inte portat alla heroes från Dota men vissa och för att styrka vad jag säge rvarför skriver dom att dom vill ha ungefär lika många heroes som Dota när dom släpper det men sen ändra sig nu

Dast det är klart som fasen de har alla gamla dota-hjältar redan nu, baa att de inte är implementerade än. Det är ju inte direkt så att de behöver tänka på balansering av hjältarna, det är ju redan gjort.

Ditt inlägg säger lite mot sig själv, du säger att dem har alla heroes men inte implantade alltså så har de dem inte ännu, och om vi ska fortsätta på detta så tror jag faktiskt ej att dem kommer porta alla heroes tror att dem skippar några heroes och kommer på nya concetps

Medlem
Skrivet av Demacish:
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av Demacish:
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Hawoket:

kvalité före kvantitet, hoppas dom fixar hjältarna bra och inte bara satsar på att ha mest hjältar i spelet jämfört med t ex LOL eller HON

Dom har ju redan över 100 heroes i spelet (alla heroes från DotA) vilket är mer än båda HoN och LoL. Sedan kommer nya heroes efter dessa är färdiga och inne i spelet.

Ack så fel du har, dom har inte portat alla heroes från Dota men vissa och för att styrka vad jag säge rvarför skriver dom att dom vill ha ungefär lika många heroes som Dota när dom släpper det men sen ändra sig nu

Dast det är klart som fasen de har alla gamla dota-hjältar redan nu, baa att de inte är implementerade än. Det är ju inte direkt så att de behöver tänka på balansering av hjältarna, det är ju redan gjort.

Ditt inlägg säger lite mot sig själv, du säger att dem har alla heroes men inte implantade alltså så har de dem inte ännu, och om vi ska fortsätta på detta så tror jag faktiskt ej att dem kommer porta alla heroes tror att dem skippar några heroes och kommer på nya concetps

Fel igen. De har sagt att alla dota heroes kommer finnas i spelet vid release. Om de nu "släpper" spelet innan alla är inne så kan jag GARANTERA att de kommer komma i patcher.

Fakta: ALLA heroes från DotA är (eller kommer finnas) i DotA 2.

Medlem

Så Invoker är tillbaks ^^

Medlem

Dota 2.. vetefan här alltså...

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Tillåt mig att spekulera:
De har fått information om att Blizzard kommer att ha ett "DOTA-liknande" spelläge i Diablo 3 och "plötsligt" blev det bråttom att få ut något från kontoret :-P.

Hur som helst. Jag gillar Valve och jag har haft en hel del rolig speltid både med DOTA, HoN och LoL, och jag kommer förmodligen köpa DOTA 2. Om det är bra.

eh? "dota liknande" spelläge i diablo 3?

1
Skriv svar