Snygga till Deus Ex: Human Revolution

Medlem
Skrivet av Natrium:

ok, ja skälv kör jag 2x EVGA GTX 580 i sli, inge problem med 1 enda spel, som kommit ut dom senaste åren jag testat

Haha... jag har ETT Geforce GTX 285 och jag har inte heller haft några problem med att köra alla spel de senaste åren. Visserligen aldrig i DX11 då, men inte allt för många spel stödjer det heller... Man får väl tacka denna generations konsoler för det, eftersom de aldrig går vidare i utvecklingen och alla spel anpassas till dem


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Föredrar nog vanilla, faktiskt.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av Natrium:

no DX11? vem fan kör me DX9 på en PC nu förtiden

Jag gör eftersom jag är Windows Vista/7 hatare. Windows XP x64 funkar fint för mig och jag gnäller inte för att det saknas lite effekter i spel

Sånt tror jag inte en sekund på, för (mig) så tror jag sånt där är pure BS handlar mer om pengar, speciellt eftersom jag det kan besvisas på massor me punkter att Windows 7 är bättre än gamla XP, Annat kanske det var me Vista , men XP mot W7, W7 vinner lätt.

Så tycker jag ialla fall, pure BS. Man är bara trög och vägrar gå till något nytt som är bättre , Vrång så heter det, man bara har bestämt sig att sätta sig på tvären även fast man vet att man har fel så kan man ju inte ändra åsikt, för det är man just för VRÅNG för

som sakt, det är vad jag tror när jag hör sånt här.

Medlem

Fan vad bra. Gult är fult

Medlem

Eller om ni inte vill ha så mycket gult eller dra ner på fps:en genom att använda ENB så sätt "Post-Processing" på "Off" Blir nästan exakt som modden, men förstör atmosfären.

Medlem

Jaja, ännu en tråd som illustrerar vad livet som PC-gamer innebär.

Kan vi konsollare slippa påhoppen snart kanske.

Testpilot

Rätt kul att kunna modda men för mig kvittar det , det är ju en del av spelet atmosfär att ha det filtret igång , lirade precis klart min 2a genomspelning och är mycket nöjd med över 80 timmars speltid är detta ett spel som var väl värt varenda öre.

12
Skriv svar