Hur är multiplayer i Space Marine?

Medlem
Hur är multiplayer i Space Marine?

ja som rubriken säger, hur är MP i Warhammer 40k: Space Marine ?

Medlem

Det är i början lite meh. man låser upp saker successivt, bland annat extra perkslots och sådana balanssaker är låsta från start vilket gör att folk som spelar mycket har fler fördelar än nyra spelare rent gameplaytekniskt. Men det kompenseras genom möjligheten att alltid kunna kopiera den som dödade digs loadout. När man väl spelat ett tag och kommer in i spelstilen så är det faktiskt underhållande och ganska snabbtpaceat även om det i början kan ses klumpigt. En vanefråga helt enkelt men man måste komma förbi ett par levels för att det ska nå upp till sin potential.

Men köp det inte endast för MP, det är inte CoD eller BF standard på det. Men i paket med SP upplevelsen om man är en WH40k fan så är det värt ett köp.

Edit: Ska väl sägas att jag lirat PC versionen, inte 360.


signatur

Videomupp

Medlem

Okej, har redan köpt det, mest för att jag fantiserade om ett exakt likadant WH spel när jag var mindre när jag satt o spela Dawn of War och tänkte att jag ville jetpack-döda folk som en Space Marine

Att avboka GoW3 och boka det här ist visade sig dock vara ett större misstag

Medlem

Ah, men då är det bara att slänga sig in i MPn Man kan ju hoppa runt och ha sig med jumppack, och det är satans rolig. Tyvärr så måste man sikta bra med sina meleeattacker, då en påbörjad animation kan innebära att man blir nerskjuten om man missar då den inte går att avbryta mitt i slaget.


signatur

Videomupp

Medlem

jaa, tackar för informationen.

1
Skriv svar