Battlefield 3-beta i dag, AMD släpper drivrutiner
Köpte mitt BF3 på Origin igår då jag inte heller såg något om 25:e på hemsidean.
Pratade nyligen med EA support och fick detta svar.
Pervaj: I would request you to please wait for the beta key mail as you should recieve it any moment today. Meanwhile, we thank you for your continued patience.
Pervaj: I am very sorry as there is no such criteria however one thing has been confirmed for you that you will receive it any moment today.
Pervaj: I just confirmed it again that that it is being sent out presently so you are going to receive it any moment.
Pervaj: If there is anything else I am happy to assist you.
Pervaj: It is a pleasure assisting you
Intressant, jag har suttit i kö i 2 timmar men ska snart få snacka med kundtjänst. Får se vad dom säger till mig.
Jag avbokade från origin då han sa att 25/9 var sista dagen att boka för att få early access, jag kunde lika gärna skrika mig blå han gav sig inte. Falsk marknadsföring är vad det är och inte kunde han ge mig en nyckel för det hade han inte. Inte fan skall man behöva leta information på andra ställen än det man beställer ifrån?
Hepp,, ännu ingen nyckel. Även fast man köpte MoH på release dagen och såg sin lilla kod man fick med för regga en email / blalba för få "early access". Men tyvärr så är det ju EA games vi handlar med... Minns bara dålig dålig support av EA och sen BF2 aldrig köpt ett EA spel förutom MoH då... Och det ångrar man ju. Tyvärr så är ju där emot DiCE helt otrolig studio... Men EA <.< . Allt dom gör är stressar och förstör.
Känns som man står på en kant när det gäller om man ska inskaffa BF3 eller inte.. Förmodligen lär spelet vara så otroligt bra att man inte kan motstå även om det står EA på det... Men samtidigt är det starka ogillande känslan för EA i huvudet och snurrar runt .. Early access beta ännu en blåstning från EA .. suck bleh ,, hem o sova!
/longshot
De där beta-drivrutinerna sabbade min dator rätt hårt... Skärmarna började flimmra okontrollerat, och fräs fler a ggr. Avinstallerade allt och installerade om icke-beta drivisar. Men flimret består... (extra extremt ingame) Och jag som precis fått installerat BF3-betan.... inte najs.. >.<
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.