Battlefield 3-betan är släppt
Bara jag som får random disconnects mitt i ett game? Fruktansvärt irriterande, förväntade mig någorlunda smärtfri upplevelse, men icke! Undra om det blir bättre efter 1-2 dagar, eller om hela betan kommer vara lika värdelös, Dice kom igen!
Och lägg upp Caspian Border för open beta med, så man slipper spamma pass hela tiden. Helt klart den banan som borde vara i fokus för Battlefield, inte Metro_CoD.
"Your account is not allowed to login" Wtf?
Någon som vet varför jag för detta meddelande när jag försöker logga in på battlelog?
Jag får samma Error! Har spelat på en kompis Early Access account innan men nu ska jag ju kunna logga in med mitt egna konto på Battlelog, men det går inte!
EDIT: 3 sekunder senare funkade det, lol >.< Om någon annan har detta problem i början är det bara att försöka logga in igen och igen tills det funkar!
Bara jag som har lagom problem att komma in på servrar?
Fan vad irriterande, blir ju aldrig spela av....
...tar en sån j*vla tid att får klart min hemlagade ärtsoppa, ska ju kokas och övervakas i 1 ½ timma, plus att man ska äta skiten också, och dessutom diska! Förbannade j*vla mat!
//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\
Spelet va riktigt grymt. Har inga problem att komma in på servrar, men något jag stör mig på är att det bara finns en server med Caspian Border, den är alltid full och den kräver lösenord. DICE och EA tycks inte vilja att vi ska spela den banan.
Det är bara utvalda communitys som har tillåtelse att spela Caspian Border.
Nån som har nån lösning på Origin store problemet? Helt tomt som många sagt...
Orka stänga starta skiten hela tiden?!
Gör som jag, loggaut och loggain tills affären funka
Tack! Det fixade biffen för mig!
Dock gick nedladningen snabbt, tankade drygt 10mb/sec