Battlefield 3-betan är släppt

Medlem

Jaha. Det första man hade planerat att göra när man vaknat var att köra BF3. Men så ligger hela skitet nere.

Medlem

Jag tankade i 7,7 megabyte/sekunden den 27:de


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Så sjukt laggigt. går inte ens att röra sig i en rak linje utan att teleporteras i random riktningar.
Och glöm helt at flyga.

Medlem

Woho! äntligen kom jag in i butiken.

Medlem

Dom verkar dessutom gjort så det inte finns någon EXE. Och därför kan man inte lägga in spelet i steam manuellt och komma åt vänner där när man spelar. Riktigt fult! Fy fan för Origin.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Toomsie:

Laddar ner på PC nu efter att ha spelat på Xbox 360, och jag måste säga att det inte känns särskilt skönt att lira med 30 FPS (xbox 360). Blir att köpa till PC istället

Funkar Origin för dig?

Medlem

Bara jag som får random disconnects mitt i ett game? Fruktansvärt irriterande, förväntade mig någorlunda smärtfri upplevelse, men icke! Undra om det blir bättre efter 1-2 dagar, eller om hela betan kommer vara lika värdelös, Dice kom igen!

Och lägg upp Caspian Border för open beta med, så man slipper spamma pass hela tiden. Helt klart den banan som borde vara i fokus för Battlefield, inte Metro_CoD.

Medlem

"Your account is not allowed to login" Wtf?

Någon som vet varför jag för detta meddelande när jag försöker logga in på battlelog?

Medlem

Som jag trodde, förvånad att Origin fortfarande är uppe med tanke på belastningen. Utvecklarna kanske lär sig något med åren ... vågar man tro det... ;D

Medlem
Skrivet av nicke157:

"Your account is not allowed to login" Wtf?

Någon som vet varför jag för detta meddelande när jag försöker logga in på battlelog?

Jag får samma Error! Har spelat på en kompis Early Access account innan men nu ska jag ju kunna logga in med mitt egna konto på Battlelog, men det går inte!

EDIT: 3 sekunder senare funkade det, lol >.< Om någon annan har detta problem i början är det bara att försöka logga in igen och igen tills det funkar!

Medlem

Jag kommer knappt in på en enda server, och när jag väl gör det så får jag timeout förr eller senare.

Medlem

Bara jag som har lagom problem att komma in på servrar?

Medlem

Seeeeeeeeeeeeeeeegt....

Medlem

Fan vad irriterande, blir ju aldrig spela av....

...tar en sån j*vla tid att får klart min hemlagade ärtsoppa, ska ju kokas och övervakas i 1 ½ timma, plus att man ska äta skiten också, och dessutom diska! Förbannade j*vla mat!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

loggaut och loggain tills affären funka Nu tankar ja skiten! TAGGA FÖR I HELVETTE!!!


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Nån som har nån lösning på Origin store problemet? Helt tomt som många sagt...

Orka stänga starta skiten hela tiden?!

Medlem
Skrivet av eCore:

Nån som har nån lösning på Origin store problemet? Helt tomt som många sagt...

Orka stänga starta skiten hela tiden?!

Gör som jag, loggaut och loggain tills affären funka


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

för tillfället är sidan totalt överbelastad... -.-

Medlem

lol uppe i 10% på några sekunder ;D

Medlem

Jag körde en match och det blir ett köp för mig, för er som vill veta så finns det matchmaking och man måste tydligen ha internet för att köra campain.

Medlem

Nu satan laddar det äntligen!

Medlem

Ok, är det bara jag som tycker det är korkat att inte kunna ändra inställningar på grafik,keybindings osv innan man spawnat ? Jag lyckades i alla fall inte hitta något sätt att göra det.

Snacka om sitting duck att försöka ändra sån't när striden pågår runt omkring en.

Medlem

Spelet va riktigt grymt. Har inga problem att komma in på servrar, men något jag stör mig på är att det bara finns en server med Caspian Border, den är alltid full och den kräver lösenord. DICE och EA tycks inte vilja att vi ska spela den banan.

Medlem

jaaa...
inga problem att fixa origin/ladda ner spelet för mig, Däremot när jag försöker komma in på nån server...

matchmaking hittar server snabbt, jag får en slot, trycker join, och därefter säger det bara "joining game" permanent utan att verka göra något.

Medlem
Skrivet av MachOne:

Spelet va riktigt grymt. Har inga problem att komma in på servrar, men något jag stör mig på är att det bara finns en server med Caspian Border, den är alltid full och den kräver lösenord. DICE och EA tycks inte vilja att vi ska spela den banan.

Det är bara utvalda communitys som har tillåtelse att spela Caspian Border.

Medlem
Skrivet av Snakalabama:
Skrivet av eCore:

Nån som har nån lösning på Origin store problemet? Helt tomt som många sagt...

Orka stänga starta skiten hela tiden?!

Gör som jag, loggaut och loggain tills affären funka

Tack! Det fixade biffen för mig!

Dock gick nedladningen snabbt, tankade drygt 10mb/sec

Medlem

Fick betan i tisdag och spelat lite men tycker inte att det flyter bra alls även fast man har FPS runt 70-90 beroende vart man är.
Kan vara att det är server lagg som gör det men vette fan...
nån annan som har det?

Medlem

2,6 MB/s på 63% here we go!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hade ju varit trevligt att testa men Origin funkar knappt. Låser sig, krashar och verkar allmänt ostabilt.

Medlem

Totalt jävla mörker när jag klickar på Gratisspel i Origin.. händer inget.

Skriv svar