Durham Town

Medlem
Durham Town

Vilken dag. Vissa dagar är bara pissiga. När ingredienserna inte riktigt matchar. Duggregn, ocd, trött, etc etc. Whine whine.

Men det som nog är jobbigast, är att läsa att mitt kusinbarn och hennes man lämnar varandra. För mig har de två alltid varit som gjorda för varandra, på något underligt sätt. Men jag har alltid, alltid, trott att de ska vara tillsammans. Men efter 13 år, så verkar de inte vara det längre. Det gör mig jäkligt ledsen, vet inte varför. Att livet inte är en dans på rosor, kanske är något man får acceptera, även om det suger. Det finns ingen utopi, även om jag alltid tror mig hitta den en vacker dag.

#blogg

Durham Town

Haft en seg dag själv också! Piggar upp med te och halvrolig sitcom – try it!

...Eller så hittar du något annat som passar just dig när du är på dåligt humör

Men nej!! Simon måste vara glad!
Movie will make Simon smile


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Traveller har botemedlet: Öppna ditt fönster och känn den varma solen och dra djupa andetag av den fantastiska höstluften. Och Lyssna på detta när du gör det:

FZ posse, got your back man!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja jisses, vem som helst blir glad av ghostbusters.

1
Skriv svar