Ghost Recon: Future Soldier ute i mars

Robot
Ghost Recon: Future Soldier ute i mars

Ubisoft röjer på releaselocket och låter meddela att framtiden är närmare än du tror.

#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier, #ubisoft, #battlefield-3, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Ghost Recon: Future Soldier ute i mars

Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.

Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.

För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.

Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?

Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.

Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.

Medlem
Medlem
Skrivet av KatOne:

Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.

Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.

För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.

Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?

Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.

Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.

TLDR


FTL: Faster Than Light-Lego, make it happen! [http://lego.cuusoo.com/ideas/view/35223]

Medlem
Skrivet av KatOne:

Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.

Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.

För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.

Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?

Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.

Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.

Ok

Medlem

''Coming for PC, 5 years after console release''.

Medlem

Ubisoft... ja där vad hoppet över för den PC-versionen.

Medlem

är det bara jag som inte tycker om framtids saker och styra 4manna botar? föredrar att följa en bot än att styra en. Man vill skjuta saker inte låta botarna göra det

Medlem

Ghost Recon 1 var sjukt bra, nu förstör dem realismen.


Does your mother really know you're a game-a-holic?

1
Skriv svar