Medlem
Skrivet av raefzm88:

Låter lovande, men är fortfarande mycket skeptisk.

Jag är på samma båt här.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Bilden högst upp påminner om snubben ifrån Left 4 Dead 2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Reize:

Ni borde skriva längre förhandstittar..

Man kan bara producera en viss mängd text på en visning på 30 minuter och två timmars skrivande


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:

Ok Calle, du har tillräckligt med förtroendekapital hos mig för att tända hoppet om en värdig uppföljare till de tidigare spelen hos mig. ... men ve dig om det inte stämmer. Max Payne nostalgi är inget att leka med!

Om du är för djupt rotad i nostalgi blir du nog besviken hursom. Det jag såg hade väldigt mycket Max Payne-känsla i striderna och hans inre monologer sätter rätt stämning. Kul att ha ditt förtroende


signatur
Inaktiv

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?


signatur

äldre än dig!

Medlem

Jag spelar gärna ett demo på det här såklart.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jizzed in my pants!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Skulle inte förvåna mig om Rockstar blåser oss alla och släpper det enbart till konsol. Det låter ju som dem..

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Skulle inte förvåna mig om Rockstar blåser oss alla och släpper det enbart till konsol. Det låter ju som dem..

Då blir det slowmo "shotgun-suicide"


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Ok hoppet lever vidare!

Fast nya looken med ölkaggen känns mer åt Kane & Lynch-hållet än Payne. Kanske inget fel med det i och för sig.

http://daxgamer.com/wp-content/uploads/2010/03/kane-lynch-2_j...

http://www.gogaminggiant.com/wp-content/uploads/2010/12/maxpa...

Inaktiv
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?

Ne iofs inte, filmen var ju helt ok. Finns väl inte oändligt med spännande scenarios så antar att de lånar lite från flera håll.

Pratade med en snubbe som testat detta på en spelkonferens och han var smått imponerad över gameplay. Såg bra ut tyckte han.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?

Ne iofs inte, filmen var ju helt ok. Finns väl inte oändligt med spännande scenarios så antar att de lånar lite från flera håll.

Pratade med en snubbe som testat detta på en spelkonferens och han var smått imponerad över gameplay. Såg bra ut tyckte han.

Enligt mig så kan inte Max Payne 3 gå fel på ngt sätt då mcaffreys röst och berättandet gör sitt, och actionen den är f-n inte att leka med


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?

Ne iofs inte, filmen var ju helt ok. Finns väl inte oändligt med spännande scenarios så antar att de lånar lite från flera håll.

Pratade med en snubbe som testat detta på en spelkonferens och han var smått imponerad över gameplay. Såg bra ut tyckte han.

Enligt mig så kan inte Max Payne 3 gå fel på ngt sätt då mcaffreys röst och berättandet gör sitt, och actionen den är f-n inte att leka med

det är alltså samma person som gör rösten till Max payne?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?

Ne iofs inte, filmen var ju helt ok. Finns väl inte oändligt med spännande scenarios så antar att de lånar lite från flera håll.

Pratade med en snubbe som testat detta på en spelkonferens och han var smått imponerad över gameplay. Såg bra ut tyckte han.

Enligt mig så kan inte Max Payne 3 gå fel på ngt sätt då mcaffreys röst och berättandet gör sitt, och actionen den är f-n inte att leka med

det är alltså samma person som gör rösten till Max payne?

yes, precis! Älskar fan den grova stämman!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Zodiak666:
Skrivet av Nightportier:

Bara jag som tycker detta påminner om Man on Fire, aningen modifierat?

Inget fel med det, eller?

Ne iofs inte, filmen var ju helt ok. Finns väl inte oändligt med spännande scenarios så antar att de lånar lite från flera håll.

Pratade med en snubbe som testat detta på en spelkonferens och han var smått imponerad över gameplay. Såg bra ut tyckte han.

Enligt mig så kan inte Max Payne 3 gå fel på ngt sätt då mcaffreys röst och berättandet gör sitt, och actionen den är f-n inte att leka med

det är alltså samma person som gör rösten till Max payne?

yes, precis! Älskar fan den grova stämman!

jo den är bra

Medlem

Får väll se efter lite mera ingame filmer, säger inget ännu, men ett litet JA VA FAN Det är ju Max Payne!

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Får väll se efter lite mera ingame filmer, säger inget ännu, men ett litet JA VA FAN Det är ju Max Payne!

YES! Det är den rätta attityden vettu! Man ska vara taggad o glad!


signatur

+Werewolf-Legion+

12
Skriv svar