Absolution Crew eSports - BF3, BO2, LOL.

Inaktiv
Moderator | Testpilot
Skrivet av mordsint:

Realistisk klan i ett orealistiskt spel? Intressant.

Hade det varit ARMA 3 så hade det ju varit en sak men BF3? Nåja.

För det första måste man ju börja någonstans. Betydligt mycket lättare att öva in kommunikation, teamplay och struktur med ett spel som då är "orealistiskt", så man blir ett bättre lag.

Främst är det ju framsatt som en kul grej, och om man då inte GILLAR Arma 3 för det är FÖR realistiskt men gillar den realistiska idén, vad ska man då göra? Jo här har du svaret: DO IT IN ANOTHER GAME!

Sedan gällande yttrandefrihet eller inte. OM topic at hand inte är något du gillar eller bryr dig om så finns det INGEN ANLEDNING till att du ens ska skriva/kommentera. Visar bara att du vill jävlas och dryga vilket ganska så fint bevisar hur omogen du är.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mordsint:

Realistisk klan i ett orealistiskt spel? Intressant.

Hade det varit ARMA 3 så hade det ju varit en sak men BF3? Nåja.

Sedan gällande yttrandefrihet eller inte. OM topic at hand inte är något du gillar eller bryr dig om så finns det INGEN ANLEDNING till att du ens ska skriva/kommentera. Visar bara att du vill jävlas och dryga vilket ganska så fint bevisar hur omogen du är.

Oj oj, här kommer Kapten Mogen från ingenstans till undsättning. Ska vi kanske leta fram och läsa dina tidigare foruminlägg?

Kasta inte sten i glas hus, som man säger.

För att svara på resten så säger jag; badboll.

Moderator | Testpilot
Skrivet av mordsint:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av mordsint:

Realistisk klan i ett orealistiskt spel? Intressant.

Hade det varit ARMA 3 så hade det ju varit en sak men BF3? Nåja.

Sedan gällande yttrandefrihet eller inte. OM topic at hand inte är något du gillar eller bryr dig om så finns det INGEN ANLEDNING till att du ens ska skriva/kommentera. Visar bara att du vill jävlas och dryga vilket ganska så fint bevisar hur omogen du är.

Oj oj, här kommer Kapten Mogen från ingenstans till undsättning. Ska vi kanske leta fram och läsa dina tidigare foruminlägg?

Kasta inte sten i glas hus, som man säger.

För att svara på resten så säger jag; badboll.

Gör dig inte mer larvig än du redan gjort, säger inte heller jag är mer mogen då jag kan få frispel och balla ur totalt ibland.

Vet inte vad mina tidigare foruminlägg har med ditt onödiga skrivande i denna tråden att göra. Du gör ett till inlägg "quotar" mig och svarar eller diskuterar inte ens något av det, frågan är ju då varför "gör du det"?

Har du mer problem av denna sorten får du gärna skriva till mig i PM så ska vi se om jag inte kan hjälpa dig på traven så du hittar din rätta plats nästa gång du pillar runt på forumet.

Peace bro.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Shit vilken diskussion.. Åter till topic nu!

Vi söker fortfarande.


signatur

Veni - Vidi - Vici

Medlem

Infinite Sensation har bytt namn till Absolution Crew eSports. Vi kommer spela på ESL etc. Vi har ett League of Legends lag, Battlefield 3, och kommer starta ett Black Ops 2 lag. Varför namnbyte? Efter många diskussioner och nya val så bestämde vi oss för att byta namn. Vi har gått ifrån en liten klan till stor. Mycket av det gamla är borta och mycket nytt är på väg.

En ny hemsida är under konstruktion, Domän ska handlas, Sponsorer ska ansluta sig.

Vi har i nuläget även 3 Battlefield 3 servers.
48 slots TS3.

Vi söker medlemmar till Battlefield 3. Ålder är 18+

Är ni sugna? Kontakta mig här på FZ.


signatur

Veni - Vidi - Vici

Medlem

Nu öppnar vi dörren för nya medlemmar. Snart har Armored Kill release och då behövs mer soldater på dom stora vida slagfälten!

www.AbsolutionCrew.se - Hemsidan är under uppbyggnad.

Ni kan ansöka till oss via Battlelog för tillfället. Adda mig eller ansök till gruppen.

Mvh // Absolution Crew.


signatur

Veni - Vidi - Vici

Hej
Kan jag få eran Teamspeak 3 kanal för jag har en kontakt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ismaelshabujev95:

Hej
Kan jag få eran Teamspeak 3 kanal för jag har en kontakt.

Klanen har ny hemsida, namn och ts men jag kan ge dig det i PM.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar