Football Manager 2012-demo ute nu

Robot
Football Manager 2012-demo ute nu

Tanka hem pc- eller Mac-demot via Steam, det inkluderar Allsvenskan! FZ avslöjar systemkraven och konstaterar att en någorlunda modern miniräknare kan köra spelet.

#football-manager-2012


Medlem
Football Manager 2012-demo ute nu

oooh, skall se om jag kan sälja tevez och köpa zlatan till Man City!

Tsk, tsk. Man U is where it's at!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tsk, tsk. Man U is where it's at!

Naje, egentligen är det Liverpool, men ingen annan klubb har sådant överflöd på spelare samt pengarna att köpa zlatan haha

Haha, sant i och för sig.

Medlem

Fan vilken fin demo-version. En halv säsong hinner man testa mycket på, och sen fortsätta det i fullversionen.

GAIS till Europa! Liverpool åter till världstoppen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

så mac är inte en pc ? det kanske är en UPC unpersonal computer x)

Medlem

Kalmar FF är alltid i toppen!

Medlem

Alltså, det skall kosta mig 3 miljarder kronor för att milan skall tacka ja till budet på zlatan, och då vill den snikne jäveln ha ett sådant sinnes-sjukt kontrakt att man kan inte ens komma överens med honom. Detta som Man City. Och då tror jag ändå inte att jag kan skaka fram transfersumman även om man hade kommit överens om kontrakt.

OVERKLIGT haha fan vill ju ha över honom till ett engelskt lag bara för att. Utan fusk såklart. Tevez vill heller ingen köpa för det värde han har. Fick sålt han till Tottenham för 200miljoner som de betalar över 48 månader.

Medlem

Hela natten är räddad!!!


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Skribent
Skrivet av Scream112:

Alltså, det skall kosta mig 3 miljarder kronor för att milan skall tacka ja till budet på zlatan, och då vill den snikne jäveln ha ett sådant sinnes-sjukt kontrakt att man kan inte ens komma överens med honom. Detta som Man City. Och då tror jag ändå inte att jag kan skaka fram transfersumman även om man hade kommit överens om kontrakt.

OVERKLIGT haha fan vill ju ha över honom till ett engelskt lag bara för att. Utan fusk såklart. Tevez vill heller ingen köpa för det värde han har. Fick sålt han till Tottenham för 200miljoner som de betalar över 48 månader.

Det där med att han vill ha overkligt kontrakt tror jag faktiskt är att han egentligen inte vill byta klubb men drar till med ett jättekontrakt och tänker att "ja, får jag det här då kan jag inte tacka nej"
Varit med om det i tidigare versioner iaf. Spelat med ett par kompisar över nätet så har de snott en spelare framför näsan på mig. Till mig hade spelaren sagt att han ville ha typ 65000£ i veckan och när han snackade med polarns lag så ville han bara ha 35000£ i veckan. Han ville helt enkelt hellre gå till polarns klubb och så blev det oxå eftersom jag inte hade råd med 65k £ i veckan.

Medlem

Det var väl implementerat för något år sen. Att klubbar har "rykte" och "status" bland spelare. Detta kan även ändras om man vinner stora titlar. Kan man till och med kontraktera superstjärnor till Oxford!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar