64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag
Det laggade inte kanske under 10 min men sen kom det tillbaka. Körde JET och det var så jävla najs! Kände mig som ett barn på julafton!
Går knappt att spela dock..... Allt hackande lagg.... Får hålla ut till kl 12 inatt då det blir The Old Republic betan! =D
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Ahhh.... äntligen fick jag lira Caspian borders. Sjukt jäkla grymt med krigandet men nog tycker jag att man kunde ha klämt in flera spelare. Det finns gott om utrymme för sånt
Utrymme på kartan? Det är inte samma sak som att det går att genomföra med tekniken i spelet
Welcome to the Manglerdome
Argh, tog bort betan då jag trodde den bara skulle innehålla rush mappen för ett par dagar sedan får väl ladda ner det igen då! Hoppas detta blir bättre kanske kan detta få en att känna BF2 känslan igen och köpa spelet, jag hoppas i alla fall på det!
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 8800 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
CB banan är tyvärr helt ospelbara pga lagget. visst kan man strutta omkring och glo på saker, men ärligt så ger det ju inte så mycket. förhoppningsvis så är allt detta åtgärdat redan. men att utföra stress test på 64 spelare nu känns lite sent, och borde varit gjort redan, och det borde flyta på. men är ju bara att hoppas på att allt detta är åtgärdat i den slutgiltiga versionen.