Fem minuter gameplay från Uncharted 3

Robot

Det är inte ens en månad kvar innan Nathan Drakes tredje äventyr släpps. I den senaste trailern får vi se en utmattad Nate stappla in i en övergiven (skulle inte tro det) ökenby.

#uncharted-3-drakes-deception

Medlem

Nice det ska bli att forsätta med drakes äventyr! Mycket spel i höst, lite tid :).

Medlem

skapligt snyggt! längtar!!

Medlem

Ser för djävligt ut - j-a PC-portningar

Bara skoja....

Medlem

Blir sugen på PS3.

Medlem

GE MIG FÖR I HELV*TE!!!

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Jag blev imponerad över hur snyggt det verkar vara. Jag trodde att det var en cutscene i början men det övergick visst i gameplay. Det blir nog en förbokning på Uncharted 3, denna video gjorde mig väldigt sugen.

Medlem

Lagom svårt att fightas mot en snubbe som kan ta 100 kulor i bröstet Stackars ökenfolket...

MFZ
Medlem

det är svårt att hålla sig från att kolla på gameplay-filmer. :I vill fan inte avslöja mer av spelet än vad japanerna redan lyckats göra. >:|

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Anciegher:

Lagom svårt att fightas mot en snubbe som kan ta 100 kulor i bröstet Stackars ökenfolket...

tror dock dom kör på easy

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.
Man kan väldigt enkelt argumentera bra för dåliga anledningar.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Medlem

Ser ut som dem andra 2 spelet, redigt underhållande och bra

Medlem

Vill ha PS3 igen så man kan fortsätta äventyret

| PC | Xbox One | Switch |

Trots Drakes *smirk*, så måste detta spelas.

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Måste klaga lite på en detalj. Han går runt i öken med en scarf istället för att täcka sitt huvud. Går man i extrem värme så är huvudbonad en väldigt viktig regel för att klara sig. Skulle han haft någon som helst överlevnadsinstinkt hade han satt scarfen som ett huckle.

1
Skriv svar