Medlem

Killzone2 tror jag inte stödjer det, om du inte köper nån sån dära häftig konverterare.


signatur
Medlem

Väldigt bra recension måste jag säga, skönt att se att vissa personer på Fz fortfarande kan leverera när det behövs. Det ändå dåliga med spelet som recensenten även poängterade är just att frameraten går ner kraftigt ibland speciellt i ett område av spelet vilket är oehört frustrerande då det gör ett redan svårt spel ännu svårare och på fel sätt.

Annars så är Dark souls bättre på alla möjliga sätt än Demons souls, trodde personligen att de skulle gjort det för lätt när man såg Estus flasken och alla eldar i de videos de visade upp men ack så fel man hade

Medlem

jag både älskar och hatar de här spelet för att de är ta mig fan nervbrakande, så många ggr man lyckas ta sig igenom en viss bit så vill man bara high five'a med nån eller nånting, men klantar man sig ett par ggr för mycket så high five'ar man väggen med huvet, vill du ha något svårt som utmanar dig, då är detta ett klockrent köp, men den är förvisso inte för folk med svagt hjärta för att så många ggr man blivit livrädd genom att man hör något jätte monster eller märker att något monster lurat in dig i ett bakhåll, finns 2 meningar som sammanfattar allt "FFFFUUUUUU!!!" och "Oh Yeah!"

Medlem

Vad jag har läst på nätet i forum osv, så är det i stort sett omöjligt att spela coop med sina polare. i Deamon Souls gick detta mycket bättre.
Jag avaktar att skaffa spelet tills detta är fixat.

Någon som lyckats summon sin polare?

Medlem

Helt ofattbart otroligt spel. Men nu något år efter man började spela så känns det ofattbart otroligt på ett helt annat sätt. I början var man så otroligt rädd och försiktig och allting kändes förunderligt. Nu när man blivit van vid det och blivit duktig på att spela så blir det i stället så oerhört roligt att testa nya spelstilar, testa nya huvudvapen, försöka speedrunna osv. När jag minns känslan av de första speltimmarna längtar jag dock tillbaka till hur det var då.

123
Skriv svar