Ni lirar The Old Republic på lördag
FZ:s Star Wars-tävling avgjord, tio pers får träffa Bioware och testa spelet innan den stora massan.
#star-wars-the-old-republic, #bioware
Ja!!
Fan vad kul, då är lördagen bokad!!
Får väl ta och skriva ett blogginlägg om upplevelsen till de som inte fick chansen att gå.
Tack som fan för det här! (Vem man nu ska tacka... slumpgenerator? )
EDIT: Såg nu att folk från Bioware kommer vara där!
Mina idoler! Mina gudar! Är så glad så jag kan gråta.
Skrev senast för ett par timmar sedan i förslagsdelen på forumet att jag vill se en retrorecension av Baldur's Gate II, det bästa spelet jag någonsin spelat. Spelar om det just nu efter en tur i Neverwinter Nights och Dragon Age, bra spel som fan, men de mäter sig inte mot BG2.
Och nu händer det här!
[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]
Ja!!
Får väl ta och skriva ett blogginlägg om upplevelsen till de som inte fick chansen att gå.
Skrev senast för ett par timmar sedan i förslagsdelen på forumet att jag vill se en retrorecension av Baldur's Gate II, det bästa spelet jag någonsin spelat. Spelar om det just nu efter en tur i Neverwinter Nights och Dragon Age, bra spel som fan, men de mäter sig inte mot BG2.
Och nu händer det här!
Meh fan va avundsjuk jag är på dig och dom andra som vann nu Vill också spela SWTOR och träffa både FZ och Bioware Men grattis till dig och er andra också självklart
Ja!!
Och nu händer det här!
Berätta för dem att Baldurs gate 2 var ett jävla bra spel, du har mitt stöd! Jag köpte dubbla kollektionen med BG1 och BG2 + alla expansioner för att jag spelade det piratkopierade som jag fick av min far för läääänge sedan med en kompis på LAN.
Will do. Jag ska se till att de vet om att Baldur's Gate serien är några av de största mästerverken spelvärlden någonsin producerat.
Jag ska även försöka ta reda på vad jag kan om spelet och hårdvaran som används.
Nu sitter jag bara på nålar och väntar på mailet med tiden och platsen ska dimpa ner.
Snart hoppas jag.
[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]
FZ kommer vara på plats med kamera, så vi kommer försöka få deltagarna att öppna upp sig själva om spelet
Okej najs! Kan man ordna lite frågor ifrån FZ forum kanske?
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.