Street Fighter X Tekken får släppdatum och pc-version

Robot
Street Fighter X Tekken får släppdatum och pc-version

I mars nästa år kan kämpar från en av två fighting-kollaborationer låta knogar och tår mötas.

#capcom, #street-fighter-x-tekken


inK
Medlem
Street Fighter X Tekken får släppdatum och pc-version

Gäller samma datum för Tekken X Street Fighter? Det hör man ju tyvärr inte mycket ifrån.


signatur

Every trophy counts...

Moderator | Testpilot
Skrivet av inK:

Gäller samma datum för Tekken X Street Fighter? Det hör man ju tyvärr inte mycket ifrån.

Näe, det är ju två helt olika spel.

Måste säga att jag nor skulle vara mer intresserad av detta än SF karaktärer i Tekken miljö.Jag kan inte få det att klicka.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fyfan vad nice med pc-port, har alltid älskat dom gammla SF och Tekken spelen, men senaste konsolen jag hade var PS1

Medlem

Nu väntar jag bara på tekken x tekken till pc...

inK
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av inK:

Gäller samma datum för Tekken X Street Fighter? Det hör man ju tyvärr inte mycket ifrån.

Näe, det är ju två helt olika spel.

Måste säga att jag nor skulle vara mer intresserad av detta än SF karaktärer i Tekken miljö.Jag kan inte få det att klicka.

Att det är två helt olika spel är jag fullt medveten om. Men när spelen presenterades från början så lät det som att de skulle dyka upp samtidigt. Men medans Street FighterX Tekken har pumpat ut information/bilder/videos så har man knappt sett någonting ifrån Tekken X Street Fighter. Tråkigt för oss som håller oss till Tekken.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Ändå sedan Persona 4: The Ultimate in Mayonaka Arena utannonserades så har inget fightingspel utom det intresserat mig. Mitt nästa fightingspelköp blir nog dock Arcana Heart 3.

Kul dock att detta kommer till PC, även om det inte är den populäraste plattformen att spela fightingspel på så tror jag att många tackar Namco/Capcom för detta.

1
Skriv svar