Nya bilder från Skyrim

Medlem
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Javas:
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Javas:

Spelet ser awesome ut
Men Bethesda får inga pengar av mig med tanke på vad dom gjort, fy fy

Borde hålla med dig men jag är för mycket av en rollspels-nörd för att kunna motstå. Förbokade mitt ex förra veckan så får hoppas det dimper ner i lådan 11/11/11. Jag gillar grafiken dock, med lite ny högupplöst grafik till datorn så kan det inte bli mer magiskt. Hoppas datorn pallar de stora områdena dock. Annars blir det att lägga en 15k på ny dator också.

15k? Köper du enbart delar och sätter ihop i ditt chassi så borde du få ner kostnaderna till 10k åtminstånde. Onödigt att köpa hela paket när man redan har skärm, mus och tangentbord.

Absolut men jag brukar vilja köpa värsting-delarna. Får väl dock vänta på nya intel processorerna och amd korten (som kommer i december). Men skulle gissa på att ifall man vill få det värsta värsta så går det säkert på mer än 15. Nåja, jag har inte brist på pengar för stunden så kan gott undvara mig lite finare saker

Din lycklige sate Den som ändå hade pengar till starkare BF3 specs


signatur

Game long and prosper

Medlem

Får man jobba några veckor framöver så blir det definitivt ett nytt nätagg och ett till 6970 kanske t.o.m en SSD för BF


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar