Bakom kulisserna på SSX-nivåerna

Robot
Bakom kulisserna på SSX-nivåerna

EA-gänget förklarar hur de använder sig av Nasa-topografi för att skapa nivåer utifrån vilket berg som helst i hela världen. Första delen visar upp Himalaya, Antarktis och Siberia.

#ssx-1, #ea-sports


Medlem
Bakom kulisserna på SSX-nivåerna

Inget fan av att spela på konsol då prisen på spel är 200kr mer och gillar mer allt man kan göra samtidigt när man spelar på datorn.

Men detta kommer mycket väl bli det spel som gör att jag dammar av mitt gamla 360

Medlem

Använda NASA-teknologi... gör gärna det, men gör det då till ett någorlunda realistiskt spel, inte det till ett spel som främst kan liknas vid en kokain-sniffande rabies-smittad Dobberman...

(saknar Supreme Snowboard)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Öööööh vah?

Göra det realistisk? Det är ju därför man diggar detta spel för att det är så ända in i bänken over the top......Din liknelse är helt obegriplig

Medlem
Skrivet av mr_lova:

Öööööh vah?

Göra det realistisk? Det är ju därför man diggar detta spel för att det är så ända in i bänken over the top......Din liknelse är helt obegriplig

Nu formulerade jag mig kanske lite dåligt och du läste lite dåligt också. Jag menade inte att dom skulle göra spelet realistiskt, utan irriterar mig bara på att dom använder den teknologin till ett så orealistiskt spel. Vad blir vitsen med det?

Hellre att en uppföljare till Supreme Snowboard hade fått nytta av lite NASA-teknologi och därmed kan bjuda en på att få virtuellt besöka spots man varit på eller inte än hunnit besöka.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar