Testa nya Need for Speed

Gen
Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av SenapsBread:

De har glömt bort oss PC-spelare för längesedan, detta är inget att hoppas på för oss känns det som.

Tror tyvärr inte vi missar något. NFS har inte varit bra på väldigt, väldigt länge.

Det stämmer nog. Köpte NFS:Hot Pursuit och har bara kört det några timmar sen ledsnade jag.

OT men han som säger "Pegi 16" i början läspar

Medlem
Skrivet av Panzerjager:

PC marknaden blir allt mer nischad!

Så nischad att det finns fler PC-spelare än konsolspelare.

Redaktör
Skrivet av Mortalis:

fy helvete va tungrott fz är nu igen, det är FÖR MYCKET REKLAM!!!! kommer tappa, om inte redan, läsare pga detta. ni är just nu värst

Det har inte med reklamen att göra. Vissa besökare (inte alla) har problem med att sidan laddas långsamt. Vi är väldigt tacksamma om du hjälper till och rapporterar när det sker. Mer om det här.


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av Ruffsen:
Skrivet av HaxXt:

Finns ingen passion i spel från EA's egna studios. Only money, no funny Sen att PC spelarna blev våldtagna igen är väl inget nytt...

precis.. pengarna har pratat här... satans irriterad på att VI pc lirarna får aldrig ngt demo, kanske 2 demo av 10 spel...

konsoller får allt....

Nemas problemas.. har man råd att hålla sig med pc har man råd att investera i ett ps3 å en xb360 oxå, och så vips kan man få det bästa av 3 världar och behöver aldrig bli ledsen när någon annan får “orättvisa fördelar“.

//En som aldrig behöver bli ledsen.

Medlem

NFS är ett dött ting nu mera. End of stories.

Medlem

Demot var roligt. Grafiken är undermålig jämfört med hot pursuit och marknadsföringen har skapat högre förväntningar än vad som verkar levereras, men spelet är rätt kul sådär och körkänslan helt ok. Men inget revolutionerande.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Panzerjager:

PC marknaden blir allt mer nischad!

Så nischad att det finns fler PC-spelare än konsolspelare.

Då får du nog räkna de som spelar det som följer med Windows som gamers - Solitaire, Mahjong etc.

Medlem

Helvete vad alla är neggis då!? Har också lirat NFS under alla år och älskade NFS Hot pursuit som kom förra året. Innan Hot Pursuit så hade inte NFS varit i mitt hjärta sedan flera år tillbaka. Vi är faktiskt ett stor gäng som lirar det fortfarande.
Demot var helt ok! Grafiken är modern. Frostbite2 har inte folk hunnit vänja sig till ännu. Jag tror att man vänjer sig vid grafiken efter liten stund. Ni som klagar på framerate vet inte vad framerate är. Köp en ny tv i stället för att gnälla om saker som inte är relevanta. Frågan är väl kanske om det kommer att hålla sig i längden? Det är faktisk det mest speciella "bilspelet" jag har sätt på länge. Slutprodukt blir nog riktigt bra med massa häftig action och med bra fartkänsla ..

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Panzerjager:

PC marknaden blir allt mer nischad!

Så nischad att det finns fler PC-spelare än konsolspelare.

Då får du nog räkna de som spelar det som följer med Windows som gamers - Solitaire, Mahjong etc.

Behövs inte.

Medlem
Skrivet av Panzerjager:

PC marknaden blir allt mer nischad!

ett demo ska vara en s.k vertical slice av guldkoden.

Medlem

Det är dock sällan den är det!


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

12
Skriv svar