Nästa World of Warcraft-expansion avtäckt
Bara jag som tänkte på kung fu panda?
FZ glöm nu inte att dom som betalar 12months sub för wow nu får Diablo 3 gratis
Update 11:15AM PST - DIABLO 3 WILL BE FREE TO WORLD OF WARCRAFT SUBSCRIBERS. It will be available to people who subscribe to World of Warcraft for 12 months, these people will get Diablo 3 for free when it launches, the full digital version of the game.
+ Garanterad beta inv till nya wow exp + mount
http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/annual...
Tittar på streamen ifrån en panel på Blizzcon.
Pet Battle systemet är till 100% snott ifrån pokemon, du samlar pets och slåss mot andra spelares pets.
sen kan du besegra "pet-tränare" i olika zoner så får du någon slags ability eller medalj eller något LOL!
pokemon basically.
PvE scenarios är... tjaa.. vad ska man säga? Tänk public quests från warhammer online och Rifts ifrån Rift.
3 stegs strider.
lulz.
EDIT:
Man märker att dom tappat spelare när dom delar ut Diablo 3 gratis om man signar upp för 12 månader LOL.
Jag antar att de flesta av er som skrattar åt detta inte känner till historien bakom skapandet av rasen Pandaren. Inte för att jag tror det skulle ändra någons åsikt.
Hursomhelst har många Warcraft fans har tjatat efter just Pandaren till WoW i flera år nu. Detta är ren fanservice från Blizzards sida.
(And I love it! )
Haha, förlåt, skrattar år namnet "Pandaria" eftersom jag just såg "Kung-Fu Panda 2", ja, det var oväntat, verkligen. Fansens skriker väl efter mer. Grattis till dem!