Modern Warfare 3 – släpprullen

Medlem

jag har sett intensivare mw3 trailers...

Medlem

hej bf3 fanboys XD tycker både Bf3 och Mw3 ser bra ut kommer lira bf3 för mp och mw3 för sp ^^

Medlem
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Medlem

Det vora fantastiskt om FZ kunde förbättra deras "kommentars-ruta" eller vad det nu heter. T.ex. som GT har, där man kan gilla samt ogilla andras kommentarer.

Medlem
Skrivet av gorman:

kan ju vara nåt att varva ner med efter man kört bf3

Tvärt om, COD är det man får mest RAGE av... (iaf jag)

Medlem
Medlem
Skrivet av Hannu:

Herregud...

BF-fanboi detected!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag kommer inte att köpa detta spel. Kanske ladda hem från internet för singleplayer men det är mycket tveksamt :/ Gjorde ett impuls köp utav MW2 på steam för att spelet verkade intressant och jag hade någon kompis som spelade. Men ack vad jag hade fel om att det var intressant...

Körde igenom single player och det var OK men inget mer

Det ända man gör Online är att springa runt och döda folk för att få Killstreaks.
Så dör man av en camper som sitter i något hörn för att få killstreaks
Ta bort killstreaks samt 'COD' i namnet och voila, ett 100% ointressant spel som skulle dö ut snabb för ingen hade vetat att det finns..

Det tråkigaste med spelet är att det är ett one man army spel. ingen strategi eller något, man bara kutar runt på en liten bana för motorn klarar säkert inte att bygga större och bättre banor

Medlem

Jag kommer att vilja spela igenom kampanjen, då jag gillade det första och andra spelet. Känns lite väl kasst om jag bara hade struntat i denna delen. Fast kampanjen är så långt jag går, inte längre än så.

För övrigt - utan att väcka något eldkrig mellan spelen och dess fans - så föredrar jag Battlefield 3 trailern. Modern Warfare 3s grafik och effekter är inte lika charmiga enligt mig. Det känns mer som ett ganska åldrat spel. Inte dåligt, bara inte lika bra. Hela upplägget av trailern finner jag lite torr. Battlefield 3 visar oss röstskådespelet, och karaktärer, hur de uttrycker sig med mera. Det känns mer som en "cinematic experience" än vad denna trailern levererade.

Modern Warfare 3 hade bara en bakgrundsröst eller två, vilket jag aldrig tyckt om. Till ett intro är det bra, men att dra ut hela trailern med det känns ganska svagt och intressant. Musiken och tonen i Battlefield themet har även sin charm, det vet vi nog alla. Bra eller dålig, vad man nu än tycker, så är theme:t något extra speciellt.

Dice har lyckats riktigt bra med sin trailer. Modern Warfare 3 har inte gjort ett dåligt jobb, men för mig personligen så blir jag inte peppad eller imponerad. Men spela det ska jag ändå.

Medlem
Skrivet av spel_15:

Det vora fantastiskt om FZ kunde förbättra deras "kommentars-ruta" eller vad det nu heter. T.ex. som GT har, där man kan gilla samt ogilla andras kommentarer.

Du hade fått en "Like" från mig isåfall.

Hade tyckt det vore en bra sak det med, åtminstone värt att pröva på och se om det fungerar.

Gen
Medlem
Medlem
Skrivet av Gen:

Vad fult!

Fult är väl lite att ta i. Åldrat är ett finare ord.

Medlem

Jag är inte sugen på något av spelen (tidsbrist), men jag kan inte säga något annat än att denna trailer, vilket också får mig att känna samma om spelet, får BF3 att verka sjukt mycket bättre än MW3 på alla sätt. Att det sen kanske inte är så är en annan femma, men rent "känslomässigt", för mig, så försvann MW3 helt från min radar efter detta.

Medlem

Dom behöver jobba på vad som är realistisk story och inte men det kanske är nöjbart ändå, alltså SP delen, MP'n blir ju sönderkrossad av BF.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

är det någon som vet om det kommer vara någon skillnad på ps3 versionen och pc? Både sp och mp alltså...

Medlem

Haha, när rösten kom i början av trailern lät det som en rapp. Jag trodde de hade rippat "99 problems but the bitch ain't one" också från BF3.

Medlem
Medlem

Knivskarp video.

Vet inte vad BF3 genererar sina videor med men de ser alltid extremt storpixliga ut.

Riktigt natt och dag.
Syndicate-videor ser också knivskarpa ut hos mig.

Vet inte vad DICE/EA använder för verktyg för komprimering av sina videor.

Annars var denna videon lika intentsägande som BF3:s.
Inget - vill ha - infann sig.

Medlem

Mw3: Nej

BF3: Nope

Skyrim: GIEEEF NAAAOOO!

Medlem

Och så avslutar dom med Xbox loggan. Säger bara lol.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Och så avslutar dom med Xbox loggan. Säger bara lol.

Det är så standard sen COD4 kom, tyckte dom sa att MW3 inte skulle ha en leadplatform... men det verkar som att Xbox får mest kärlek ännu en gång...

Medlem
Skrivet av zorga:

Most anticipated game in history...?
my ass

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vilket skämt.

Det här ska bli kul att sätta tänderna i.

Skrivet av Undrin:
Skrivet av zorga:

Most anticipated game in history...?
my ass

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vilket skämt.

Fast försäljningsmässigt sett är det inte helt omöjligt att det stämmer. Av allt att döma blir MW3 ett av de största släppen någonsin. Sen kan ni som föredrar andra titlar skratta hur mycket ni vill åt det, men sådan är faktiskt verkligheten.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Mw3: Nej
BF3: Nope
Skyrim: GIEEEF NAAAOOO!

Du har nog gått vilse.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"The most anticipated game in the history". Jo, tjena! Och vilken sunkig trailer, såg ut att vara en trailer för en b-film. Att folk folk köper skiten? ROTFLOL!

Medlem

Bojsarn: Vilken störande bild du lagt upp, ser ju ut som att tjejen Placerar handen där den nästan hamnar och hamnar medvetet

Medlem

Funderar på att köpa MW2 och spela igenom SP. Tyvärr verkar det aldrig sättas ned till ett tillräckligt lågt pris.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Undrin:
Skrivet av zorga:

Most anticipated game in history...?
my ass

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vilket skämt.

Fast försäljningsmässigt sett är det inte helt omöjligt att det stämmer. Av allt att döma blir MW3 ett av de största släppen någonsin. Sen kan ni som föredrar andra titlar skratta hur mycket ni vill åt det, men sådan är faktiskt verkligheten.

Det är klart att MW3 kommer ha en massor utav köpare eftersom de vet vad som väntas komma, men jag tror att den öppna betan battlefield körde med var ett bra PR trick. DICE är en liten studio och förväntas inte sälja lika mycket, men om du jämför Volvo med Ferrari så är det säkert att Volvo kommer sälja mer bilar än Ferrari men bara för det så är de ju inte bättre.

Jag tyckte det var fel att komma med påståendet att det var det mest efterlängtade spelet i historien. Det är jävligt kaxigt att ha i deras launch trailer, fel, lögn, bullshit.

Medlem

Vill också säga, med en snabb titt på youtube så ser jag att båda trailers kom samma dag, över en miljon har kollat på battlefield 3 och under 600 tusen har kollat på mw3. Inga har gillat mw3 artiklen och massor har gillat bf3.

Nuff said.

Skriv svar