Dedikerade Modern Warfare 3-servrar är orankade

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Om Jag skulle välja MW3 eller BF3 så skulle jag välja MW3 för att jag hatade BF3 betan den var inte alls bra så man fik ett litet hum... om hur spelet kommer att vara vid release jag var inte direkt förvånad av BF3 betan som jag hade sett framemot.

Det är lugnt, tror nog ingen vill ha dig ändå.
Btw, läs på lite till nästa gång.

Medlem
Skrivet av wourok:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Om Jag skulle välja MW3 eller BF3 så skulle jag välja MW3 för att jag hatade BF3 betan den var inte alls bra så man fik ett litet hum... om hur spelet kommer att vara vid release jag var inte direkt förvånad av BF3 betan som jag hade sett framemot.

Det är lugnt, tror nog ingen vill ha dig ändå.
Btw, läs på lite till nästa gång.

Personliga "påhopp" är lite onödiga.
BF3 blir inte ett sämre spel bara för att han inte gillar det.

Medlem

Herregud, att folk bryr sig om rankning och skit. Det är på grund av er som skit som CoD Elite och Battlelog får finnas.

Detta är underbara nyheter f.ö.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Herregud, att folk bryr sig om rankning och skit. Det är på grund av er som skit som CoD Elite och Battlelog får finnas.

Detta är underbara nyheter f.ö.

Det vore härligt om man kunde välja mellan att ha alla saker från början eller att behöva levla för dem.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Saftnisse:

Varför fixar dom bara inte så man bara kan skapa klan servers?
där man spelar mot andra klaner osv.. skulle kunna fixas genom deras ELITE sida

Det går utmärkt att skapa klanservers. Du har full kontroll över hela servern och kan ändra exakt allt vad gäller vilka regler som ska finnas och vilka vapen som ska vara upplåsta. Du kommer bara inte att kunna tjäna XP och ranka upp på såna servrar. Men är man en progamer är det ju inte därför man spelar ändå.

Tycker faktiskt att detta var en bra kompromiss
Dessutom borde du få en medalj för att du alltid är inne i MW3-trådar och svarar sakligt på folks inlägg


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Saftnisse:

Varför fixar dom bara inte så man bara kan skapa klan servers?
där man spelar mot andra klaner osv.. skulle kunna fixas genom deras ELITE sida

Det går utmärkt att skapa klanservers. Du har full kontroll över hela servern och kan ändra exakt allt vad gäller vilka regler som ska finnas och vilka vapen som ska vara upplåsta. Du kommer bara inte att kunna tjäna XP och ranka upp på såna servrar. Men är man en progamer är det ju inte därför man spelar ändå.

Tycker faktiskt att detta var en bra kompromiss
Dessutom borde du få en medalj för att du alltid är inne i MW3-trådar och svarar sakligt på folks inlägg

Tack. Jag har inga problem med att folk föredrar andra spel framför MW3, men rätt ska vara rätt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

För Guds skull!
Gör inte om samma misstag som FAILARCH. De förstörde serverspelandet totalt.

Hur då? Jo genom att göra alla töntservrar med egna tramsregler som rankade och icke möjliga att filtrera bort. Kul att spela på en server i 10 minuter när man plötsligt blir kickad för att man använt nova gas. man sitter där helt stum och undrar vad fan det är för fel på folk som inte kan spela ett spel som det är gjort. Nåväl man tar väl en ny server då, hoppar in och blir kickad efter fem minuter för att man inte stllt upp på "no running, only crouching". Till slut sitter man och fnittrar hysteriskt, ett mellanting av att skratta eller gråta. Det är så sorgligt med alla whiners som inte kan spela ett spel så som det är.

Men iaf, spela ni på era gayservrar bara jag får möjligheten att filtrera bort dem. Det ska vara no rules, no whine.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

tja, det känns ju totalt meningslöst att lira ett spel där man går upp i rank- om man nu inte får exp etc.?

På så vis kan man inte påstå att det finns dedikerade servrar.
Samtidigt som jag tycker att det ska finnas dedikerade servrar, borde det också finnas ranksystem på dessa. Enbart på de som fifflar med administratör verktyg för att låsa upp fler saker etc. ska vara orankade.

o_O

Medlem

Att folk tycker det är så himla kul att få virtuella medaljer... är det inte viktigare att gameplay är kul?
Trevligt att det finns dedikerade servrar! P2P är ingen bra teknisk lösning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Saftnisse:

Varför fixar dom bara inte så man bara kan skapa klan servers?
där man spelar mot andra klaner osv.. skulle kunna fixas genom deras ELITE sida

Det går utmärkt att skapa klanservers. Du har full kontroll över hela servern och kan ändra exakt allt vad gäller vilka regler som ska finnas och vilka vapen som ska vara upplåsta. Du kommer bara inte att kunna tjäna XP och ranka upp på såna servrar. Men är man en progamer är det ju inte därför man spelar ändå.

Tycker faktiskt att detta var en bra kompromiss
Dessutom borde du få en medalj för att du alltid är inne i MW3-trådar och svarar sakligt på folks inlägg

Vi ger honom en achievement och lite XP som han kan stoltsera med på facebook.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Grottmongo:

För Guds skull!
Gör inte om samma misstag som FAILARCH. De förstörde serverspelandet totalt.

Hur då? Jo genom att göra alla töntservrar med egna tramsregler som rankade och icke möjliga att filtrera bort. Kul att spela på en server i 10 minuter när man plötsligt blir kickad för att man använt nova gas. man sitter där helt stum och undrar vad fan det är för fel på folk som inte kan spela ett spel som det är gjort. Nåväl man tar väl en ny server då, hoppar in och blir kickad efter fem minuter för att man inte stllt upp på "no running, only crouching". Till slut sitter man och fnittrar hysteriskt, ett mellanting av att skratta eller gråta. Det är så sorgligt med alla whiners som inte kan spela ett spel så som det är.

Men iaf, spela ni på era gayservrar bara jag får möjligheten att filtrera bort dem. Det ska vara no rules, no whine.

Håller med till 100%.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag tycker det här är perfekt. Så här ska det vara, definitivt. Vill man inte tillåta grenade launchers eller annat kan man helt fritt göra de inställningarna själv med sin egen server. Dessutom slipper man allt onödigt grind, skitbra! Bara hoppa in i smeten direkt och köra. Vad fan är problemet? Me like!


signatur

YOU HAVE BEEN KILLED BY HELLMAISTER

12
Skriv svar