Nu kan jag bli en Multiman!

Flakmonkey
Nu kan jag bli en Multiman!

Sedan ett år tillbaka är jag en ivrig användare av multivitaminstabletter. Jag vet inte om det fungerar, men faktum är att jag sedan jag började ta dem dagligen (på vardagar åtminstone) så har jag inte varit ens i närheten av sjuk. Nu kan ju det kanske bero på att jag tar hand om kroppen genom att äta rätt och träna mycket, men det kan ju inte skada med lite extra vitaminer iaf. Hursom så skulle jag fylla på lagret idag innan jobbet och hittade då en ny sort som heter Multiman som är "Särskilt anpassad för dig som man". Självklart var jag då tvungen att köpa den för att testa, så förhoppningsvis kan jag bli en riktig multiman snart

#blogg

Medlem

Vitaminer is the shit. Trodde när jag såg rubriken att du hade CFW din playstation 3, men inte då!

Medlem

Jag är aldrig sjuk, har nog inte varit sjuk de senaste 3 åren vad jag kan minnas. Lite små förkyld kan jag bli ibland. Jag äter inte vitaminer och jag sportar inte speciellt mycket. Brukar dock ta tabletter mot sendrag, tror de innehåller magnesium. Det blir nog behövligt nu när jag BF3 är släppt.

Käkar också multivitaminstabletter dagligen sedan ett par år tillbaka. Ingen aning riktigt om hur pass effektiva de är, men de borde i alla fall göra mer nytta än skada.

Att du positionerar "pillerburken" framför den naturliga citrusfrukten gav mig ett giggle.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Det var meningen faktiskt

Well played sir. If i had a hat i would tip it.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Är det en fågel? Är det ett flygplan? Nej, det är...

MULTIMANNEN!


signatur

Imperator

1
Skriv svar