Blizzard i hetluften efter svordomsfylld Blizzcon-avslutning

Medlem

För det första så får han väl tycka precis vad han vill... eller?
För det andra så vad är det de grinar om? Ja han svär lite å håller på men det är väl inget att bli ledsen för... larv..


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av amphix:

Corpsegrinder sjunger fortfarande inte i klippet. Såvida man nu räknar det där brölandet som sång.

Vidga dina vyer. Det finns mängder sångstilar.

Medlem

Vad väntar ni er av Corpsgrinder xD Han är epic


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Tycker synd om er som säger att han suger för CC är grymma och han är grym person. Man märker vilksom gilalr dehär och vilka som lyssnar på (ja med risk för att folk kommer hacka på mig jag säger de) Bieber.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av Harpa:

Corpsegrinder verkar inte vara honnörsmedlem i de intellektuella kisarnas klubb måste jag ändå medge.

Inte det smartaste draget av Blizzard heller, kanske fungerat bättre om Corpsegrinder fått medicin mot sin potentiella tourettes innan.

Ja tror han skiter i din klubb, medans han knullar groupies å lever rockstjärnelivet istället

Medlem

Orka bry sig. Nuförtiden ska allt vara så jäkla PK så jag välkomnar allt som inte är det.

Inaktiv
Citat:

Vidga dina vyer. Det finns mängder sångstilar.

Har extremt bred musiksmak till skillnad från 95% av alla här på FZ som bara lyssnar på metal. Inget fel på metal eller growl men George Fisher är inte en favorit, så mycket kan jag väl säga.


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

kan vi begrava wow nu, och sluta prata om det .. krafset är från 2004, och redan då va det gjort för att kunna köras på datorer från 1998 .. daterat, tråkigt. släpp ett wow 2 med dx11 och tesselering + högupplösta texturer och snygg ljussättning så kanske jag orkar kolla vad det är..

Inaktiv

Jag tror bestämt herr Corpsegrinder förnekar något om sig själv...

Medlem
Skrivet av riktigninja:

kan vi begrava wow nu, och sluta prata om det .. krafset är från 2004, och redan då va det gjort för att kunna köras på datorer från 1998 .. daterat, tråkigt. släpp ett wow 2 med dx11 och tesselering + högupplösta texturer och snygg ljussättning så kanske jag orkar kolla vad det är..

Låter som en bra ide'.....tyvärr så är de väldigt många som inte förstår de....Däribland Blizzard


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

haha Corpsegrinder är ju kungen rakt av, som sagt, folk är på tok för känsliga nu för tiden, men det e klart, dumt drag av Blizzard att bjuda in CG till ett sådant event ^_^

Pansarknekt
Skrivet av Fagertveit:

haha Corpsegrinder är ju kungen rakt av, som sagt, folk är på tok för känsliga nu för tiden, men det e klart, dumt drag av Blizzard att bjuda in CG till ett sådant event ^_^

https://www.youtube.com/embed/fc-V3NYckOI

Orginalet är bättre


signatur

Ooooh the drama!

123
Skriv svar