BF3 Klan eller social spel grupp.

Medlem
BF3 Klan eller social spel grupp.

Halloj.

Söker en BF3 klan eller en social spel grupp som sagt, är inte fullt säker på hur seriös jag kan vara med BF3 för klan spel eller dylikt med motivation och sådant. Spelade väldigt mycket BF2 i klan som TFV (Task Force Viking) och norska R3n3gad3s (lämnade ett par månader innan det kom fram att en del av medlemmarna hade WH, vilket var tragiskt att höra) där jag var väldigt inne i spelandet och motivationen flödade. Skulle vara kul att ha lite folk man kan köra med i grupp och kanske tjöta med på Ventrilo/Teamspeak och ha roligt, resten kommer kanske med tiden.

Som ni ser är jag inte själv helt 100% på vad jag är ute efter men om det finns någon som har något kan ni ju posta så jag kan se över det, är inte emot något och kan säkert bli sugen om det är bra.

Helst att föredra är att klanen/gruppen är 20+, då jag själv är 25 känns det roligare med folk runt 20-30.

Tack.

Medlem
Medlem

Ahh, trodde dem hade lagt ner den gammla sidan får spana in den lite senare, tackar! Nu måste man se Arsenal - Marseille hehe, GO GO GUNNERS!

Medlem

En helt kravlös fun-squad hittar du på http://www.rabarbersquad.se

1
Skriv svar