Spana in de nya flerspelarlägena i Modern Warfare 3

Medlem
Skrivet av NexusSolo:

Pinsamt, det ser ju PRECIS ut som de tidigare spelen! Fan, vad trist. Jag är glad att jag insett att DICE är de riktiga utvecklarna och att de här pajasarna bara hakar på. Men det är klart barn och noobs behöver ju underhållning de också. Sen är ni jättevälkomna till de lite mer mogna spelen i BF-serien. Lycka till med pangandet!

Medlem
Skrivet av NexusSolo:

Pinsamt, det ser ju PRECIS ut som de tidigare spelen! Fan, vad trist. Jag är glad att jag insett att DICE är de riktiga utvecklarna och att de här pajasarna bara hakar på. Men det är klart barn och noobs behöver ju underhållning de också. Sen är ni jättevälkomna till de lite mer mogna spelen i BF-serien. Lycka till med pangandet!

Medlem

oj... där buggade min webläsare ur lite, fick ett felmeddelande som jag tryckte bort och då blev det massa inlägg av det hela tydligen

Det jag tänkte skriva var....
Vad har BF3 med MW3 att göra? Det är olika spelserier med helt olika innehåll fortfarande... att prata om att man ska mogna och börja köra det spelet du föredrar verkar ju vara ett givande inlägg... ungefär lika givande som att jag skulle gå in o skriva i nyheterna om BF3 att alla som kör det måste mogna och börja köra bilsimulatorer istället för att köra bilar i det spelet eftersom de bara har kopierat alla bilspel som finns redan genom att ha en jeep med i det...

Låt oss som är intresserade av spelet få prata om det istället för att bara gnälla på att det inte är lika snyggt som BF3 och inse att folk har olika smak... Grafiken är inte allt för alla bara för att vissa tycker det. Jag spelar fortfarande C64 och NES spel ofta hemma trots att spelen inte ser verkliga ut... dessutom så föredrar jag små maps och avskyr de stora mapsen i mw2 då små trånga maps passar min spelstil bättre och på så sätt är jag inte intresserad av att jämföra mw3 med bf3 eftersom jag helt enkelt inte alls är lika intresserad av bf3 som mw3.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Under de senaste dagarna har jag följt kommentarerna i både MW3 och Battlefield 3 nyheterna. Och slutsatsen är väldigt enkelt, BF3-communitiet som hänger på FragZone verkar vara i ålders-gruppen 10-12.

Hur orkar ni? I varenda MW3-nyhet så kommer det in flertalet småungar och börjar skriva massa meningslöst skräp, och det verkar aldrig ta slut? I början, för ett par månader sedan. Då var det ett himla snack om att "CoD-communititet är så himla barnsliga, p12or allihopa" Ser ni inte själva hur ni beter er? Ni håller successivt på att förstöra den gnutta av community-känsla som lever kvar här på Fragzone, och det börjar mer och mer likna IDG.

Och FZ är inte oskyldiga de heller, utan kör stenhårt på vinklade nyheter och spydigheter imellan raderna i deras nyhetsinlägg/artiklar, och moderering i en MW3-tråd kan man bara glömma, där får folk skriva precis vad de vill, ljuga och snacka dynga. Inga problem.

Börjar bli riktigt jävla trött på det här, varför ska ni få lov att förstöra min upplevelse som jag förväntar mig hos FZ?

Och för att inte gå 100% offtopic så måste jag bara säga att MW3 ser bättre ut för varje dag, inget slår gameplay-känslan i CoD4 och MW2, så hoppas verkligen de fångat den i uppföljaren. Som gammal Quake:are så måste man ju bara älska trånga korridor-shooters!

Håller med dig, har man inget intresse av spelet varför ska man då bry sig om att gnälla?
Är som att jag som inte gillar fotboll skulle in och gnälla att nästa fifa blir skit.

Jag gillade de andra spelen utom black ops och hoppas att detta kan bli bra också.

Alla bf fanboys som inte har något vettigt att säga kan väl bara hålla sig ifrån dessa nyheter?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Va BF 3 ett sånt jävla skit spel eller? Undrar bara varför alla BF 3 fanboys tar sig tid att skriva i en tråd om MW3 istället för att lira sitt älskade spel.

Gen
Medlem

Kändes som att folk dog hyfsat lätt eller så var det att vapnet saknade rekyl?

Medlem

BF3 - Multiplayer

MW3 - Singelplayer

Så blir det för min del...

Medlem
Skrivet av botrum:

BF3 - Multiplayer

MW3 - Singelplayer

Så blir det för min del...

Håller med, inte för att MW3 kanske inte kommer bli bra, MEN, jag har alltid varit ett BF fan och kommer förmodligen alltid att vara det med (om de skärper till sig).

Det blir för mycket jobb med att hinna med allt spelande annars. Men jag måste bara säga att MW2 hade jag grymt mycket kul med, men detta får mig att känna att jag kommer få lägga 500 kr på en exp. Activision och deras jävla hunger på pengar

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av BlueBlood:

Under de senaste dagarna har jag följt kommentarerna i både MW3 och Battlefield 3 nyheterna. Och slutsatsen är väldigt enkelt, BF3-communitiet som hänger på FragZone verkar vara i ålders-gruppen 10-12.

Hur orkar ni? I varenda MW3-nyhet så kommer det in flertalet småungar och börjar skriva massa meningslöst skräp, och det verkar aldrig ta slut? I början, för ett par månader sedan. Då var det ett himla snack om att "CoD-communititet är så himla barnsliga, p12or allihopa" Ser ni inte själva hur ni beter er? Ni håller successivt på att förstöra den gnutta av community-känsla som lever kvar här på Fragzone, och det börjar mer och mer likna IDG.

Och FZ är inte oskyldiga de heller, utan kör stenhårt på vinklade nyheter och spydigheter imellan raderna i deras nyhetsinlägg/artiklar, och moderering i en MW3-tråd kan man bara glömma, där får folk skriva precis vad de vill, ljuga och snacka dynga. Inga problem.

Börjar bli riktigt jävla trött på det här, varför ska ni få lov att förstöra min upplevelse som jag förväntar mig hos FZ?

Och för att inte gå 100% offtopic så måste jag bara säga att MW3 ser bättre ut för varje dag, inget slår gameplay-känslan i CoD4 och MW2, så hoppas verkligen de fångat den i uppföljaren. Som gammal Quake:are så måste man ju bara älska trånga korridor-shooters!

Håller med dig, har man inget intresse av spelet varför ska man då bry sig om att gnälla?
Är som att jag som inte gillar fotboll skulle in och gnälla att nästa fifa blir skit.

Jag gillade de andra spelen utom black ops och hoppas att detta kan bli bra också.

Alla bf fanboys som inte har något vettigt att säga kan väl bara hålla sig ifrån dessa nyheter?

Agreed, jag gillar både bf3 och ser fram emot detta, varför måste man gilla antingen det ena eller det andra? Just play the games and enjoy!!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Kan dom inte införa lite jäkla rekyl till det här satans barnspelet någon gång?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag stör mig lite på folk som klagar på "BF3 kidsen" som kommer och snackar skit om MW3 när det är precis lika många som kommer och snackar skit om BF3.

Får se om jag skaffar MW3 till jul kanske men just nu känns det inte som om något annat än en ny singleplayer lockar.

Medlem

*Gäsp, Gäsp*

Ser likadant ut som MW1 och MW2.

Och är det bara jag eller liknar spelets grafik inte Quake III jävligt mycket??!


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:

*Gäsp, Gäsp*

Ser likadant ut som MW1 och MW2.

Och är det bara jag eller liknar spelets grafik inte Quake III jävligt mycket??!

Det är väl quake3 motorn dom använder sig av om jag inte har fel. Annars kan jag hålla med om allt du sa. Jag är varken bf3 nerd eller mw nerd så jag kan säga utan att välja någon sida att detta ser väldigt tråkigt och upprepande ut.

Medlem

Såå, en oddball kopia?


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av NexusSolo:

Pinsamt, det ser ju PRECIS ut som de tidigare spelen! Fan, vad trist. Jag är glad att jag insett att DICE är de riktiga utvecklarna och att de här pajasarna bara hakar på. Men det är klart barn och noobs behöver ju underhållning de också. Sen är ni jättevälkomna till de lite mer mogna spelen i BF-serien. Lycka till med pangandet!

Snarare du som är pinsam. LOL!

Gå och snyt dig lille vän.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

123
Skriv svar