Porrstjärna fick inte spela Modern Warfare 3

Medlem
Skrivet av eXile:

Jo det är väll inte konstig kanske men och andra sidan så är det ju inte direkt hemligt att FZ inte alltid är på hugget och är så snabba med alla nyheter, det kanske kommer. Men det jag menade va att BF3 är ju Svensk tillverkat och är också ett väldigt stort spel vilket gör det kanske lite speciellt att skriva om. Och FZ är ju Svenskt så det är klart att dom kanske lägger mer fokus på det än MW3, kanske inte just bara för att det är Svenskt osv men antagligen så har FZ varit inne på Dice rätt mycket och testat spelet och pratat med dom. Activion verkar ju mer hemliga och inte låter någon testa spelet så mycket. Men det är väll deras sätt att få folk att köpa spelet, är det en massa beta testande på det så kanske många inte blir intresserad av det längre.

Jag kan hålla med om mycket där, många av de som jobbar på FZ är ju personlingen bekant med flera som jobbar på DICE, men det gör ju tyvärr trovärdigheten och objektiviteten lite haltande.
Självklart har inte FZ någon skyldighet att rapportera om allt som händer, men det här var ändå ingen liten grej. Det var ju ingen personlig förhandsvisning för FZ, det handlade ju om en direktsändning arrangerat av IGN, så jag tycker inte det är jämförbart med det som DICE gjort för FZ tidigare.

Slutligen, det är inte Acitivision som utvecklar MW-serien, de är endast utgivare. Så det blir lite haltande när du försöker jämställa DICE med Activision. Det är mer rättvist att jämföra EA och Activision, samt jämföra DICE med Infinity Ward/Sledgehammer Games.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Helvete så löjligt...

Medlem

Just det, ni som är intresserade av livestreamen i efterhand kan se den här.

Det börjar ca 7 minuter in.

Förhoppningsvis kommer det i högre upplösning senare.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:

Jo det är väll inte konstig kanske men och andra sidan så är det ju inte direkt hemligt att FZ inte alltid är på hugget och är så snabba med alla nyheter, det kanske kommer. Men det jag menade va att BF3 är ju Svensk tillverkat och är också ett väldigt stort spel vilket gör det kanske lite speciellt att skriva om. Och FZ är ju Svenskt så det är klart att dom kanske lägger mer fokus på det än MW3, kanske inte just bara för att det är Svenskt osv men antagligen så har FZ varit inne på Dice rätt mycket och testat spelet och pratat med dom. Activion verkar ju mer hemliga och inte låter någon testa spelet så mycket. Men det är väll deras sätt att få folk att köpa spelet, är det en massa beta testande på det så kanske många inte blir intresserad av det längre.

Jag kan hålla med om mycket där, många av de som jobbar på FZ är ju personlingen bekant med flera som jobbar på DICE, men det gör ju tyvärr trovärdigheten och objektiviteten lite haltande.
Självklart har inte FZ någon skyldighet att rapportera om allt som händer, men det här var ändå ingen liten grej. Det var ju ingen personlig förhandsvisning för FZ, det handlade ju om en direktsändning arrangerat av IGN, så jag tycker inte det är jämförbart med det som DICE gjort för FZ tidigare.

Slutligen, det är inte Acitivision som utvecklar MW-serien, de är endast utgivare. Så det blir lite haltande när du försöker jämställa DICE med Activision. Det är mer rättvist att jämföra EA och Activision, samt jämföra DICE med Infinity Ward/Sledgehammer Games.

Jo var kanske lite miss ledande där. Menade IW / Sledgehammer games istället för Activion.

Medlem
Skrivet av SajCo:
Skrivet av Haziza:

Jasså är det så man älskar med varandra,

Jag och tjejen brukar då inte säga, do me harder, yeah right there, do u like that tight little pussy?

Say what, blir faktiskt förvånad att du INTE gör det. Det är ju hur nice som helst med dirty talk.

han gör som dem flesta ligger på rygg och tittar upp i taket och tänker kan du bli klar nu, så jag kan gå spela.

Medlem
Skrivet av Lycko:

Har inte läst alla inlägg här men är jag den enda som tycker att det är helt rätt gjort? Jag hade då gjort samma sak. Och nej jag är ingen CoD fanboy, jag har köpt BF3 och det är awesome och det kommer MW3 också vara.

Varför skulle du skicka hem henne? Du hade ju redan bjudit henne så varför ändra sig? vad gör henne ovälkommen? Vad har hennes yrke med saken att göra? Hon var ju ett fan till spelserien?

Inaktiv

Helt rätt


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Jo, jag upplever det oxå så. Å andra sidan så är det väl inget fel med att vara extra stolt över ett så fantastiskt spel som BF3 som är svenskutvecklat!? Finns säkert en massa amerikaner som bojkottar BF3 just för att det inte är utvecklat i amerika o som dessutom är värsta rivalen till MW3 som utvecklas i amerika.

Medlem

Det är väl lite så USAs moral ser ut? Döda= gogo son! Ha sex? NÄPP

Medlem

Porrstjärna? Vadå på 80-talet eller?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Tur att hon inte kom, hon är ju skitful.

Medlem

Dagens Humor!

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Det absolut mest underhållande med det här är att deras spel riktar sig till samma publik som hennes porr. Det är 18-årsgräns på båda så jag ser inte var problemet skulle ligga. Att det finns massa 12-åringar som spelar CoD ändrar väl inte heller det faktum att det finns massa 12-åringar som tittar på porr heller? Activision gör en Activision igen Bobby Kotick är en underhållande man

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av StrongBad:

Just det, ni som är intresserade av livestreamen i efterhand kan se den här.

https://www.youtube.com/embed/1dI_4Eww94M

Det börjar ca 7 minuter in.

Förhoppningsvis kommer det i högre upplösning senare.

Ska tipsa våra skribenter om den. Inte fått något tidigare tips om detta och IGN är ingen primär källa för material, fastän.de är på engelska blir de ju en konkurrent. För några år sedan länkade vi glatt till deras förhandstittar men ju mer eget material vi fått destu mindre blir det.


signatur
Medlem
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av eXile:
Skrivet av StrongBad:

Haha, humor. När IGN direktsände fyra timmar med MW3 igår kväll så fanns den nyheten inte någonstans att hitta på FZ. Men en sån här ickenyhet som lockar fram de IQ-fattiga trollen kan man lägga upp. Hade DICE visat upp fyra timmar BF3 en vecka innan release så hade FZ annonserat flera dagar i förväg.

Kolla där kommer dit gnäll ännu en gång! Hela tiden ska du klaga på BF3 och FZ! Väx upp någon gång och sluta hålla på med sånt skit

Du måste ha grava lässvårigheter om du läste det där som kritik mot BF3. Sen tycker jag det är riktigt dåligt av dig att försöka tysta kritiker med ditt puerila beteende. Du framstår bara som mycket mer korkad än du är. Låt FZ ta hand om modereringen av sin egen sida.

Ingen kritik? Så vitt jag jag sett har du nästan skrivit i alla trådar som har något med BF3 göra och varit negativ. Speciellt när det har med BF3 och MW3 att göra med Och jag försöker inte tysta dig jag tycker du ganska tjatig och dryg som håller på hela tiden med samma sak. Detta är ju knappast inte första gången du gnäller om att FZ skriver om BF3. Asså du drog upp BF3 i en tråd här nu som inte äns hade med BF3 att göra. Du vet nog inte ett skit hur FZ jobbar och hur dom får sin information och dom kanske får mer info av Dice som handlar om BF3 än vad dom får av Activision som handlar om MW3?

Jag uppskattar att du i alla fall tar dig tid att skriva om nyheten istället för att vandra ut på något personligt vendetta mot mig. Sakfrågan är viktigare.
Visa var i ursprungskommentaren som jag kritiserade BF3, tack. Jag har inga problem med BF3, jag tycker det är en kanonbra spel. Och istället för att göra antydningar på saker jag, enligt dig, har skrivit i andra artiklar så tycker jag det är bättre att du kommenterar dessa i respektive trådar istället. Det gör diskussionen mycket enklare.

Du vill inte tysta mig, men du vill att jag slutar kritisera? Hur går det ihop?

Jag drog upp BF3 i den här tråden för det är ett väldigt aktuellt spel och som hårdbevakas av FZ så jag tycker liknelsen var adekvat. Men om du föredrar så kan du gärna byta ut det mot Diablo 3, Mass Effect 3 eller något annat aktuellt spel. Den detaljen är inte viktig, även om du verkar lägga väldigt mycket vikt vid det.

Helt uppenbart har du rätt i att jag inte vet hur FZ jobbar, men jag tycker ändå det är anmärkningsvärt att världens största spelserie släpps om en vecka och IGN, som är en av världens största nyhetsförmedlare av spel, direktsänder fyra (!) timmar multiplayer och har frågestund med utvecklare utan att FZ ens skriver ett enda ord om det.

Jo det är väll inte konstig kanske men och andra sidan så är det ju inte direkt hemligt att FZ inte alltid är på hugget och är så snabba med alla nyheter, det kanske kommer. Men det jag menade va att BF3 är ju Svensk tillverkat och är också ett väldigt stort spel vilket gör det kanske lite speciellt att skriva om. Och FZ är ju Svenskt så det är klart att dom kanske lägger mer fokus på det än MW3, kanske inte just bara för att det är Svenskt osv men antagligen så har FZ varit inne på Dice rätt mycket och testat spelet och pratat med dom. Activion verkar ju mer hemliga och inte låter någon testa spelet så mycket. Men det är väll deras sätt att få folk att köpa spelet, är det en massa beta testande på det så kanske många inte blir intresserad av det längre.

Jag måste hålla med StrongBad. Jag vet även att FZ går mycket efter subjektivitet. Vad de gillar skriver de mycket om o vice versa. Enligt mig är det fel av FZ, men eftersom, i brist på andra bra svenska sidor, så håller jag till här ändå.

Ish
Medlem

"Älskar med varandra" Inte i någon "vuxenunderhållning" jag sett iaf.. Hur som helt är det löjligt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Håller med henne, folk är så jävla rädda att deras barn , företag eller vad det nu är ska se eller associeras med sex medan våld är helt okej. Sorgligt nog har samhället en sådan uppfattning, tbh ser hellre en p-rulle än psyk skräp som "Saw" , inte fan hade en jävel av oss varit här om inte ett ens gammelfarmor varit igång minst 1 gång i livet

Everyone knows it, noone admits it.. we luv it.

Inaktiv

Till och med Activison är äckliga politiskt korrekta, det är nog smart i längden dock. Tänk så många feminister som hade gnällt på det här sen och vinklat det.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Hur fasen kan en sån ful kvinna bli "porrstjärna" ?


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

ok om man älskar med 1 person samtidigt, inte 3 stycken -.-"

Medlem

Nog för att det inte är svårt att googla men en länk till bloggen i artikeln, är det för mycket begärt?

Medlem

ja alltså, tror nog inte att folk som lirar MW3 är helt ovetandes om porrbranschen. låt henne vara med vafan! om hon jobbar med det och trivs så är det ju inget fel med det!

Medlem

Make love not war!!

Medlem

CoD:MW3 icke lämpligt för personer under 18år och porrstjärnor? Vilka jävla hycklare.

Medlem

Är det bara jag som inser att det är självklart att de inte kan ha en porrstjärna på ett sådant event som kommer vara övervakat av press etc. Modern Warfare serien har en målgrupp som sträcker sig så lågt som 12 år och sedan upp till övre medelåldern. Det är ett varumärke som ska vara household-name, då kan de inte bli förknippade med porrbranchen och annat som inte hör hemma bland barnfamiljer.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Vem fan bryr sig om vad hon håller på med? Helt ovidkommande. lågt av activision.

Medlem

hade hon inte varit född 1955 så hade de säkert gjort ett undantag...

Medlem
Skrivet av rysssen:

Vem fan bryr sig om vad hon håller på med? Helt ovidkommande. lågt av activision.

Föräldrarna till alla barn som är 10-15 år gamla kanske? De representerar minst 20% av alla konsumenter av MW-serien om jag får gissa lite grovt. Det skulle kunna bli skandallöpsedlar som dessa föräldrar läser och sedan vägrar köpa detta spel till sina små ögonstenar.

Det är inte lågt av Activision utan det är lågt av skandalpressen och de som läser skandaltidningar som Aftonhoran. Activision gör bara vad de kan för att skydda sitt varumärke och marknadsandel.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

hade gärna sett Kim visa brösten på eventet.

Skriv svar