Butiksexemplar av Modern Warfare 3 har redan sålts

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Moderator | Testpilot
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Likdant? Då har du ju verkligen inte hängt med här alls på FZ eller gällande cod för den delen, stackars pojke. Sedan påpekar jag igen: "COD 4 GRATIS MED MW3"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Likdant? Då har du ju verkligen inte hängt med här alls på FZ eller gällande cod för den delen, stackars pojke.

Man får ju inte ens vara glad idag längre, alla ska bara pissa på en. skitkul. hög standard på folk

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Hannu:

Affärerna har väl haft det i lager nu sen 8-9 månader tillbaka.

'njoy your full price expansion pack, dear CoDlings.

Tänkte på samma sak ^^. dom bytte bara fodralet sen vare bara att sälja igen!

Haha, om inte längre oxå. De har ju bytt förpackningen flera ggr nu.

Medlem
Skrivet av Manna:
Skrivet av Xion:

För 7 timmar skrev Stephen Toulouse
"clarification: dblchk'd with Activision. Mw3 pre-release play not authorized. So pls be patient. Playing early may impact your account!"

Så är nog inte rekommenderat att börja spela...

Såg det med. Hur fan kan han tro att det bara är att köra på om man råkat få tag på ett butiksex. är servrarna redan uppe? Varför ska småpojkar som hittar det senaste spelet som de längtat efter och köpt bli bannade, eller på annat sätt straffade för att butiken gjort fel? När jag var liten så tittade jag inte om spelet verkligen var släppt innan jag började spela

Aaa, det är för jävligt!

Medlem

Så löjligt, självklart ska inte ens account påverkas för att man lyckas köpa ett spel tidigt. Folk som arbetar med spel får ju oftast ta hem dessa nån vecka innan rls, inte har dom gjort nåt olagligt.
Värsta är ju att folk faktiskt tro det är olagligt att spela spel innan deras rlsdatum, datumet spelar noll roll, är ju bara när speltillverkarna vill att alla börja sälja deras spel.

ICA Maxi brukar annars vara bra på att sälja spel tidigt, skulle inte förvåna mig om dom har COD:MW3 till salu redan.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Affärerna har väl haft det i lager nu sen 8-9 månader tillbaka.

'njoy your full price expansion pack, dear CoDlings.

HAAAAaaaaaaa......h!

Medlem

#35

Ica maxi haha

Inaktiv
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Vänta va? så du menar att dom blivit lurad på pengarna för dom köpt det? så om man gillar ett spel som du OGILLAR då blir man lurad? jag säger såhär iaf. Jag går hellre då och blir lurad på 400 spänn för mw3 än att gå och tar mig helt upphetsad på kroppen för bf3.

Inaktiv

Vad har folk emot Cod egentligen?

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Vänta va? så du menar att dom blivit lurad på pengarna för dom köpt det? så om man gillar ett spel som du OGILLAR då blir man lurad? jag säger såhär iaf. Jag går hellre då och blir lurad på 400 spänn för mw3 än att gå och tar mig helt upphetsad på kroppen för bf3.

jupp om man gillar cod så är man antingen minderårig eller dum i huvudet..så är det.
om man läser på internet.

En polare var förbi Åhléns förra veckan och då hade de redan börjat skylta med Uncharted 3 innan release. Han pinnade över till Gamestop där han förbokat spelet och ville ha sin kopia nu, vilket ledde till att chefen på Gamestop ringde över till Åhléns som senare plockade bort det från hyllan.

Medlem
Skrivet av henkile:

MW3 kommer bli ett dyrt kartpaket :):)
Ne, men kommer nog köra igenom kampanjen iallafall för att se hur storyn slutar(eller fortsätter till all oändelse)

du får låta bli att blinka då;)

Medlem

http://www.joystiq.com/2011/11/04/somebody-bid-1-725-for-mode...

nån 1%are gav $1725 för att kunna spela några dagar tidigare...

Inaktiv
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Vänta va? så du menar att dom blivit lurad på pengarna för dom köpt det? så om man gillar ett spel som du OGILLAR då blir man lurad? jag säger såhär iaf. Jag går hellre då och blir lurad på 400 spänn för mw3 än att gå och tar mig helt upphetsad på kroppen för bf3.

jupp om man gillar cod så är man antingen minderårig eller dum i huvudet..så är det.
om man läser på internet.

Ja verkar som så. Bf3 fanboys är ju duktiga på att kalla oss dumma i skallen. Men säger vi något då är det opassande och det blir raderat eller får vi världens mothugg tillbaka. Otur då för alla som är så seriös inom bf3 dom små glinen går över till bf med dags att gnälla över den delen också då eller vänta... nu kommer ni klaga över att det är cods fel att småbarn går över till bf. Jag säger bara en sak. Håll er till allt som handlar om bf och ge fan i att rata ner på cod. Vi som ser fram emot det ska inte behöva acceptera att bli kallade dumma i skallen m.m. Ni är minst lika dumma i skallen som köper bf.

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Likdant? Då har du ju verkligen inte hängt med här alls på FZ eller gällande cod för den delen, stackars pojke.

Man får ju inte ens vara glad idag längre, alla ska bara pissa på en. skitkul. hög standard på folk

inge hög standard på dom spelen iallafall....


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Inaktiv
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Så du menar att du har rätten att lägga ut ett sådant omoget svar till folk som blir lycklig att få spela det? Nä du lilla gubben gå och spela ditt sketna bf 3 och ge fan i att slänga ut sådant skit mot folk. sådant här beteende som får en att dissa bf 3 ännu mer. Vill inte ens veta hur omogna alla är inne i själva spelet. Tacka fan vet jag cods community där jag itne varit med om så värst mycket omogna svar förrutom då av kanske små omogna ungar men dom kommer ni få vara med om också. Och dom har man fått dras med i alla spel. Folk i20,21 och äldre har aldrig betett sig illa i cod. Men märker att folket som lirar bf3 och hatar cod är lik 13 åringar med sitt snack

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Så du menar att du har rätten att lägga ut ett sådant omoget svar till folk som blir lycklig att få spela det? Nä du lilla gubben gå och spela ditt sketna bf 3 och ge fan i att slänga ut sådant skit mot folk. sådant här beteende som får en att dissa bf 3 ännu mer. Vill inte ens veta hur omogna alla är inne i själva spelet. Tacka fan vet jag cods community där jag itne varit med om så värst mycket omogna svar förrutom då av kanske små omogna ungar men dom kommer ni få vara med om också. Och dom har man fått dras med i alla spel. Folk i20,21 och äldre har aldrig betett sig illa i cod. Men märker att folket som lirar bf3 och hatar cod är lik 13 åringar med sitt snack

fan vad hon klöser!!!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Inaktiv
Skrivet av TurbinKorven:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Så du menar att du har rätten att lägga ut ett sådant omoget svar till folk som blir lycklig att få spela det? Nä du lilla gubben gå och spela ditt sketna bf 3 och ge fan i att slänga ut sådant skit mot folk. sådant här beteende som får en att dissa bf 3 ännu mer. Vill inte ens veta hur omogna alla är inne i själva spelet. Tacka fan vet jag cods community där jag itne varit med om så värst mycket omogna svar förrutom då av kanske små omogna ungar men dom kommer ni få vara med om också. Och dom har man fått dras med i alla spel. Folk i20,21 och äldre har aldrig betett sig illa i cod. Men märker att folket som lirar bf3 och hatar cod är lik 13 åringar med sitt snack

fan vad hon klöser!!!

Sist jag kollade när jag var på toa var jag då en kille och för det andra så klöser jag inte utan talar ren sanning. Är så sjukt less hur folk ratar ner cod och tror sig ha full rättighet att dumförklara dom som vill köpa/lira det. Man är minst lika dum i huvudet ifall man köper bf3 och ska spela det.

Medlem

Orättvisan visar sitt fula tryne igen.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

Alltså.. jag kanske inte ska ge mig in i debatten eftersom jag inte är ens lite intresserad av genren (men tycker det är intressant att kika runt lite för det) men gör det ändå.. även om jag inte är så insatt i något av spelen.

Att släppa en uppföljare som i princip bara är det gamla spelet med lite makeup påsmetat är väl inte fel så länge det är vad folk vill ha (och det är det tydligen). Det har fungerat för sportspel sedan urminnes tider, hur många FIFA-spel finns det till exempel ?

Nae, dags för en omgång minröj till.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av lolan:

#35

Ica maxi haha

True stuff, hittade bl.a. Gran Turismo 5 där ett par dagar innan release.

Säkert en "omedveten" miss, eller hur?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Tydlig skillnad på attityd från olika bolag. Vet att EA och Activision/Blizzard är riktigt hårda när det gäller att spela något innan officiell release. Annat är det med Epic, fick tag på Gears innan släpp och där stod det bara "Congrats to you for getting your hands on the game before release, ENJOY" typ..


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Vänta va? så du menar att dom blivit lurad på pengarna för dom köpt det? så om man gillar ett spel som du OGILLAR då blir man lurad? jag säger såhär iaf. Jag går hellre då och blir lurad på 400 spänn för mw3 än att gå och tar mig helt upphetsad på kroppen för bf3.

jupp om man gillar cod så är man antingen minderårig eller dum i huvudet..så är det.
om man läser på internet.

Tänker inte sänka mig till din nivå, så bläää!

Inaktiv

snabbt redigerat må jag säga men bra initiativ.. nivån är inte hög vill jag lova. Har märkt en tydlig trend på att alla "nyheter" som handlar om antingen bf eller mw mynnar ut i en mindre trevlig för och emot-tråd oavsett vad den handlade om initialt.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Det är ute och FZ har inte recenserat åt oss - WTF?

Är det bra SP så blir det nog köp. BF3 är ju kört på den fronten.

Inaktiv
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Vänta va? så du menar att dom blivit lurad på pengarna för dom köpt det? så om man gillar ett spel som du OGILLAR då blir man lurad? jag säger såhär iaf. Jag går hellre då och blir lurad på 400 spänn för mw3 än att gå och tar mig helt upphetsad på kroppen för bf3.

jupp om man gillar cod så är man antingen minderårig eller dum i huvudet..så är det.
om man läser på internet.

Tänker inte sänka mig till din nivå, så bläää!

ehm han a ju inget om cod som var illa? så vadå sjunka till samma nivå? ta och läs om vad han skrev

Inaktiv
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Min kopia skickades från webhallen idag. WihooooeE

MITT MED!!!! FUCK YEAH!!!!!1

Grattis, ni har båda blivit lurade på över 450kr var!

Lurade? Jag vill ju ha spelet, och allt dem sagt ska vara med är med så. Vad blir jag lurad på?

Ett likadant spel sen 2 år tillbaka,

Likdant? Då har du ju verkligen inte hängt med här alls på FZ eller gällande cod för den delen, stackars pojke.

Man får ju inte ens vara glad idag längre, alla ska bara pissa på en. skitkul. hög standard på folk

Folket på fz är alla såna här äckliga bf 3 fantaster som tycker bf3 är det enda som gäller nu. Alla andra spel kan gå och ta sig någonstans eller rent av brinna i helvetet. därav dom tycker dom har all rätt i världen att kasta skit och kalla os som gillar cod för saker. så som vi är helt dumma i huvudet, efterblivna, äckliga, vi är 14 åringar även om vi skulle vara äldre och har mer förstånd i skallen ja du fattar. Men säger man något liknande till dom då rycker fz in för då har personen i fråga anmlt och tagit illa upp för det var om bf3 då blir det raderat och allt fortsätter som om inget har hänt. Hmm känner igen detta. Är det ingenstans man måste i princip tycka som alla andra`? annars censureras det eller blir det bara tystat? aja spela roll fz får fan ta och göra något åt det hela om inte hela sidan har blivit battlefield 3 kåta av sig med för jag vet många gånger dom bara raderat vad en som gillar cod sagt om han blivit less en bf3 fanboy

123
Skriv svar