SWTOR snart är det dags

Medlem
SWTOR snart är det dags

Snart kommer #SWTOR och jag kan knappt vänta. Under tiden har jag snyggat till datorparken här hemma. Som förälder och med det hus jag har så funkar inte en stationär dator. Jag har precis fått hem min bärbara MSI GX780R och den är en lagom maskin för mig och funkar med sys.spec. för SWTOR. Jag kommer inte kunna spela #MW3 eller #BF3, men jag helst dessa på min PS3.
Min dotter tar väldigt mycket tid och sommaren och hösten har varit mycket intensiva på jobbet, så datorspelandet har fått hamna längst ner i priolistan. Men nu är jag på topp igen för nu är jag föräldraledig, jag har funnit mitt gamla gille från #SWG i SWTOR och det ska bli skoj att spela Bounty Hunter (tank/DPS).

Ett spel som jag återigen har fastnat för är #Company of Heroes. Steam reade ut alla tre spelen i serien med 70% , så det var bara att köpa och starta, skoj! Dessutom försöker jag hinna med ett MP parti #Total War: Shogun 2 varje kväll, men min router buggar (självklart en D-link) dags att skaffa en ny router.

#blogg

SWTOR snart är det dags

Men vem har tid? Önskar jag haft tid, men Skyrim släpps om ett par dagar, så jag är bokad det närmsta året.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar