Så spelades ljuden i Skyrim in

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Palpatine666:

Hoppas det inte blir som i oblivion att man först pratar med en man på gatan sedan när man går in i affären och pratar med en annan man där inne så har han exakt samma röst som mannen ute på gatan Fick den känslan att så kan vara fallet efter jag såg denna filmen. Var en scen där man såg en tant som läste olika dialoger och som hon beskrev det så fick hon kasta sig mellan olika känslor vid olika dialoger... Hmmmm

De sade ju precis att de hade ca70 voice-actors som gjorde 110+ roller, till skillnad från Oblivion där 12 gjorde 50 röster.
Tror inte att de stora skådisarna gör mer än en enda roll, hon var ju Vampyrtjejen så du lär inte höra hennes röst på något mer ställe.

AHH!! TACK!! bra!! nu blev jag lugn hehe

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av DeathRow:

Grafikbugg på 0:13 till 0:16

Som vart då?

Höger sida på den horisontella träbalken

BeW
Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av DeathRow:

Grafikbugg på 0:13 till 0:16

Som vart då?

Högra delen av balken (eller vad man ska kalla det). Reptexturen där flimrar.

Dock så är jag inte så oroad, för de buggar jag lagt märke till ibland känns som saker man inte kommer lägga märke till under spelets gång. Men visst de finns där och det är speciellt tråkigt att se att de är med i trailers.

Längtar för övrigt sjukt mycket!

Medlem

Titta på recensionen på GameTrailers så ser ni att det är lika kassa texturer som innan och att det fortfarande är Oblivion/Fallout motorns begränsningar som sätter stopp...

Varför låta mig lyfta på grytor om inte omgivningen reagerar på det som i Half-Life 2: Episode 2?

12
Skriv svar