The World of Skyrim – trailern du inte får missa!

Robot
The World of Skyrim – trailern du inte får missa!

Bethesda ger oss en inblick i Skyrims majestätiska, färgstarka värld i väntan på FZ-recensionen.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
The World of Skyrim – trailern du inte får missa!

Taggad!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Oh shit vad jag längtar efter att få gå omkring och inte riktigt ha bestämt mig för vad jag ska göra!!!! ÅH snälla ta hit den bara!

Medlem

Men fan vad de ska plåga en med filmer då. Längsta veckan någonsin!

Medlem

Bokade precis Skyrim, länge sen jag var taggad på ett spel men detta ser jag verkligen fram emot!

Medlem
Skrivet av Havocado:

Oh shit vad jag längtar efter att få gå omkring och inte riktigt ha bestämt mig för vad jag ska göra!!!! ÅH snälla ta hit den bara!

Haha vad knäppt ändå att man hyllar det, att man inte vet vad man ska göra riktigt.
Håller dock med fullständigt

Medlem

Aaargh, vad jobbigt att måsta vänta
Förresten, SKYRIM fick 95% i tidningen ATOMIC

Känner igen rösten i början som fan, någon som vet vem röstskådisen är?

Medlem

Längsta veckan någonsin indeed... kommer antagligen t.om få mitt spel tidigare än release, vilket är ännu jobbigare då jag inte kommer kunna aktivera det på Steam. Så kommer sitta där med en box i handen. ARGGGHH...

Game of the Year - Every Year

Medlem

Blir att testa ... ser sjukt kul ut!

Det ser helskönt ut, beställde det för 355 spenar i går och hoppas allt flyter på som smör på Fredag

Medlem

Inte snyggt men jag antar att det lever på sin inlevelse och atomsfäriska värld :).

Medlem

Den killen med roben ska så dö, Me gonna steal it >:D

Medlem

Hoppas Blizzard stämmer dem för att dem har World i namnet, och att trailern kan då förknippas med WOW pga av båda är medeltida sci fi RPGs


signatur

Rwa?

Medlem

OWEJKlöekjro! :crazy:

Skyrim!

Medlem

Längtar tills man skapar sin sjuttioelfte gubbe och ändå inser att man inte kört längre en prologen och något enstaka sidequest

Svårt att välja om jag ska betala fullpris för ett sönder buggigt spel, eller om jag ska vänta 6-12 månader då modarna fixat det mesta och det finns ett par DLCs.

OT: vet ngn hur man gör för att en PS3 kontroll ska funka ordentligt? tidigare använt moyjang men det funkar inte så bra som man vill (mer känsla i kontroll en mus+tangentbord)


signatur

Rwa?

Medlem

Spelet är klart! Släpp det! D:

Medlem

Av det jag sett hittills är jag inte imponerad för fem öre. Känns som utvecklingen stått still sedan Oblivion och i bakhuvudet så skriker min frustrationen över att det kommer krävas att människor utan lön, på sin egna tid, ska göra spelet njutbart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:

Av det jag sett hittills är jag inte imponerad för fem öre. Känns som utvecklingen stått still sedan Oblivion och i bakhuvudet så skriker min frustrationen över att det kommer krävas att människor utan lön, på sin egna tid, ska göra spelet njutbart.

Du får gärna ange lite mer specifikt vad du tänker på så att vi andra hänger med: spelmotor, gameplay, grafikstil, story?

Medlem

Skyrim kommer rocka så fett!


signatur

Meep!

Gen
Medlem

Stämningsfullt som in i bänken men var de tvungen att spela in trailern på en 286a? Shit vad det hackade. Mjuk FPS tack!

Medlem

Skyrim kommer bli så fett!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Av det jag sett hittills är jag inte imponerad för fem öre. Känns som utvecklingen stått still sedan Oblivion och i bakhuvudet så skriker min frustrationen över att det kommer krävas att människor utan lön, på sin egna tid, ska göra spelet njutbart.

Är nog beredd att hålla med tyvärr, men den som lever får se på fredag.

Medlem

Jag är taggad till 100, men jag är redan nu en aning besviken på varför Todd o gänget inte satsar på bättre ansiktsanimationer eller rättare sagt animationer i allmänt. Behöver inte vara la noire eller äns uncharted för den delen, men lite bättre kunde de gjort med tanke på att det snart är 2012.


signatur

Everyday I worry all day

Skrivet av cyberzaikoo:

Den killen med roben ska så dö, Me gonna steal it >:D

"Killenmedroben has been knocked unconscious" .... NEEEJ

*tänker över hela situationen i 2 dar och kommer på idén... ja kanske kan sno den när han sover!!!*

"VEM FAN SOVER I EN (inte natt-) ROBE!!!! xD

Inaktiv

Asso Från Tisdag (idag) till Fredag, Längsta dagarna i mitt liv seriöst.... Skyrim.... I want to be the Dragonborn!!!

Nej inte Förväntansfull alls....*visslar*

11-11-11 RPG of the year has landed.

Skyrim!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Skyrim.... Kommer göra oss alla till dens bitch..

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Av det jag sett hittills är jag inte imponerad för fem öre. Känns som utvecklingen stått still sedan Oblivion och i bakhuvudet så skriker min frustrationen över att det kommer krävas att människor utan lön, på sin egna tid, ska göra spelet njutbart.

...va? Nu snackar du blöja allt, min gode man, eller så borde du plocka av dig nostalgiglasögonen. Kila tillbaka och kolla på diverse ingame screens från oblivion och du ska se att det nog påminner mer om plastdockor än någonting annat. Men å andra sidan var det ju folk som sa detsamma när Oblivion släpptes vill jag minnas. Hade ju inte utvecklats ett jota från Morrowind, nej.

123
Skriv svar