FragZone's forum behöver bättre samt fler nya smileys?

Medlem
FragZone's forum behöver bättre samt fler nya smileys?

Dom är väl helt ok dom som finns där men jag tycker att det borde kanske läggas in några fler, kanske några med GiF animering? Jag tänkte, som jag inte oftar gör, att kanske vi småbarn här på FragZone kanske kunde hitta på några nya samt skapa. Jag har själv aldrig hållit på så mycket med smilyes men det kanske inte är så jätte svårt. Finns det någon policy att Kungarna på FragZone inte vill ha fler eller nya? Annars kan jag börja trixa och dona och andra som vill, med detsamma, och senare lägga upp olika exempel i denna tråden.

Peace out.

Medlem

jag gillar de smilies det finns här nu, dock skulle det inte vara helt fel med några nya

(och antagligen så kanske du inte vet om att det finns fler)

http://www.fz.se/information/smileys.fz

Medlem

Känns rätt onödigt att skaffa fler smileys, tycker att det är redan många nu


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Joda, det vet jag, och tycker det är extra roligt att det står en mängd smileys. Jag tycker att vissa av dom nu är svaga på att riktigt uttrycka sig. Om du tex skrattar åt något så finns den här :D. Tycker inte den är så bra. Och den gråtande smilyen ser ut som gubbe med en snorkråka :'( .

Behövs kanske inte fler, men en fin putsning.

Jag har börjat lite grann här på skratt smileyn men vet inte riktigt hur jag ska ha för färg.

Redaktör

Animerade smileys har vi valt bort eftersom det i vår mening irriterar mer än det piggar upp - flaxande pixlar tenderar att stjäla uppmärskamheten från stillastående bokstäver. De vi har nu kan säkerligen göras bättre, men vi kommer i så fall låta vår grafiker ta ett rejält grepp om dem, så att de blir konsekventa.


signatur
Medlem

juste nu tom, thom, thomas, tomas eller tompa :crazy:
låt era grafiker göra en vettig skrattsmilie :)!

Medlem

Låter bra. Frågan är kommer det ske. Om inte, då byter jag forum och tänker aldrig mera komma tillbaka.-

Redaktör

Jag vet inte om och i så fall när det kommer ske. Men jag vet att det inte kommer gå ett dugg snabbare med nån slags hot, Nils45. Resurserna är begränsade, kompetent folk svårt att få tag på och ärligt talat känns det som att det finns viktigare saker att ta hand om än smileys - själva sajtens utseende och utformning, för att ta ett exempel.


signatur
Medlem

hahahaha nils för fan du dödar mig

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:

Jag vet inte om och i så fall när det kommer ske. Men jag vet att det inte kommer gå ett dugg snabbare med nån slags hot, Nils45. Resurserna är begränsade, kompetent folk svårt att få tag på och ärligt talat känns det som att det finns viktigare saker att ta hand om än smileys - själva sajtens utseende och utformning, för att ta ett exempel.

Jag ber om ursäkt för mitt HOT, Tompa. Resurser kanske är begränsade och kompetent folk kan vara svårt att få tag i men denna tråden uppfyller även ett exempel och det är att det finns medlemmar här som vill och kan hjälpa till, gratis. Sajtens utseende och utforming är det under konstruktion? Dvs. håller ni på med en ny layout nu? Isf är det ett bra tillfälle att göra nya smileys, det ingår väl i utseendet?

Frågan är väl mer eller mindre om ni är öppna för medlemmar att göra detta eller vill ni bara utgå från grafikern?

Redaktör

Som jag sa ovan: vi vill ha konsekvens, därför görs grafiken helst av en och samma person, d.v.s. vår medarbetare.


signatur
Medlem
Medlem

Man kan oxså göra som jag.
dvs skriva "orginal" smilys, så har man hela registret där, ifall man tycker visa "kännslor" saknas.
Jag personligen kör med "orginal" just för att jag inte tycker att dagens smilys förmedlar det jag vill "säga".

oO :S ^^ :x


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Här e min Iceman smajli:


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

tack Shrudder
Har lite svårt nu att byta min avatar, the_maxx har gjort den. känns som att den nu för evigt kommer att få respetera mig.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

tack Shrudder
Har lite svårt nu att byta min avatar, the_maxx har gjort den. känns som att den nu för evigt kommer att få respetera mig.

Representera menar du?


signatur

Rawr

Redaktör

Och ämnet är uttömt för denna gång. Tråd låst.


signatur
1
Skriv svar