Nintendo försvarar "djurplågaren" Mario

Medlem

Nilcrants 2011-11-16 13:43:11 #16
Snart kommer dom o klagar på skyrim!! Tänk alla oskyldiga djur man KAN döda där!

Wont somebody PLEEEAAASSSEEE think of the Dragons !!!

fattar inte hur folk kan gå klädda i drakfjäls pansar ... blir illamående när jag tänker på de
PETA Borde se till att få ett stop på drakflåendet specielt som dom är utrotningshotade


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Medlem

Gött att några i branschen vågar stå på sig.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

hahahahaha, klaga 24 år senare

super mario bros 3 släpptes ju 88 och inte klagade man då på pälskläderna vilket jävla skämt


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Asså Peta låter som värsta jävla vänster-fascist gänget from hell. Dom tror verkligen dom vet hur folk tänker -_-
Åh herregud jag gillar Battlefield och bara för Black som jag diggar dödar en råtta så har det blivit min nya hobby och jag har alltid drömt om att klä mig precis som Mario!!! Omg Peta ni tog ni mig på bar gärning.

Någon får skicka Puff Daddy till Peta


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tybalt:

... och PETA har lyckets med att väcka debatt och göra sig kända i nya grupper.

Visst, men på vilket sätt? Som en pajasförening ingen kan ta på allvar..

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Tybalt:

... och PETA har lyckets med att väcka debatt och göra sig kända i nya grupper.

Visst, men på vilket sätt? Som en pajasförening ingen kan ta på allvar..

I det här fallet tror jag att "all publicitet = bra publicitet" är det som gäller. Sen så är det kanske så att även om PETA kan tyckas skrika efter skitsaker så gör de säkerligen en del ba också...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Nintendo bah "vis gammal mästare"-parrierade allting och PETA står kvar flåsande... och mad...

12
Skriv svar