Följ MLG-finalen på FZ

Robot
Följ MLG-finalen på FZ

Starcraft II-proffsen möts i Providence och slåss om 120 000 dollar.

#starcraft-ii-2


Inaktiv
Följ MLG-finalen på FZ

Och här kom nyheten! Tackar

Medlem

Nice Tack för infot

Medlem

Detta ska man definitivt kolla på!

Medlem

Whooo, taggad! Hejar på Naniwa och "the Gracken".

Medlem

härliga sändningstider!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det råkar inte finnas något spelschema för första dagen?

Medlem
Skrivet av Dunder:

härliga sändningstider!

Det är väl ingenting för en gamer?

Medlem

JA!! ÖL och cheeeepz redo! gogo

Medlem

Hoppas på Naniwa, han spelade som en gud på blizzcon, så ska bli sjukt kul att se hur han har utvecklats i korea sen dess!

Men the gracken är ju en klar favorit aswell!

Redaktör
Skrivet av GlueHead:

Det råkar inte finnas något spelschema för första dagen?

Kommer snart! Hade lite tekniskt strul med streamarna så det har inte hunnits med än.

Edit: schema för alla dagar uppe.


signatur
Medlem

Naniwa och Huk ftw!

Redaktör

Så, fredagsschemat är uppe. Lördag och söndag kommer inom kort.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Så, fredagsschemat är uppe. Lördag och söndag kommer inom kort.

Vilka kommentatorer kommer // vilken stream?


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem
Skrivet av MythLastbil:
Skrivet av Tompa:

Så, fredagsschemat är uppe. Lördag och söndag kommer inom kort.

Vilka kommentatorer kommer // vilken stream?

Tastosis, Mr Bitter, Husky och JP. Har för mig att jag läste DJ Wheat bara för någon dag sedan, men han verkar ha lämnat återbud?

Skägg.
10 Chambers

Känns som creme de la creme!


signatur
Medlem
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av MythLastbil:
Skrivet av Tompa:

Så, fredagsschemat är uppe. Lördag och söndag kommer inom kort.

Vilka kommentatorer kommer // vilken stream?

Tastosis, Mr Bitter, Husky och JP. Har för mig att jag läste DJ Wheat bara för någon dag sedan, men han verkar ha lämnat återbud?

Åh visst fan.. nu blev jag påmind. Ingen Day[9] .Han är upptagen med att vara bestman på sin bästa väns bröllop.

Jag kollade runt lite om DJWheat (hans twitter, MLG & team liquid) men kunde inte hitta något om att han skulle ha lämnat återbud.

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av MythLastbil:
Skrivet av Tompa:

Så, fredagsschemat är uppe. Lördag och söndag kommer inom kort.

Vilka kommentatorer kommer // vilken stream?

Tastosis, Mr Bitter, Husky och JP. Har för mig att jag läste DJ Wheat bara för någon dag sedan, men han verkar ha lämnat återbud?

Åh visst fan.. nu blev jag påmind. Ingen Day[9] .Han är upptagen med att vara bestman på sin bästa väns bröllop.

Jag kollade runt lite om DJWheat (hans twitter, MLG & team liquid) men kunde inte hitta något om att han skulle ha lämnat återbud.

Du nog rätt, verkar som DJWheat kommer vara med iallafall
Trist att Day[9] inte är med dock, han och DJWheat brukar vara ett fenomenalt radarpar.

Medlem
Skrivet av Craze:
Skrivet av Newklear:

härliga sändningstider!

Det är väl ingenting för en gamer?

Har man suttit en hel dag och kodat spel så tar det lite emot att sätta sig hela natten och se på när andra spelar


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Craze:
Skrivet av Dunder:

härliga sändningstider!

Det är väl ingenting för en gamer?

Har man suttit en hel dag och kodat spel så tar det lite emot att sätta sig hela natten och se på när andra spelar

Vekling! ;P


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dags för Idra vs Nestea!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

mvp vs naniva! heja heja!

edit: wow!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Första matchen med MVP och naniva va så jäkla klockren!! vill gärna ha lite resultat för natten eftersom jag slockna!:(

Medlem

nestea vs naniva! heja heja!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Haeken:

Första matchen med MVP och naniva va så jäkla klockren!! vill gärna ha lite resultat för natten eftersom jag slockna!:(

Gör som jag, titta på repriserna!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

NaNiWa!!!!!!!!!!!!!!!!!! han vann Global invitational invitational slog ut MvP och NesTeA! han är gryyyym!


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem
Skrivet av MythLastbil:

NaNiWa!!!!!!!!!!!!!!!!!! han vann Global invitational invitational slog ut MvP och NesTeA! han är gryyyym!

*applåder*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Haeken:

Första matchen med MVP och naniva va så jäkla klockren!! vill gärna ha lite resultat för natten eftersom jag slockna!:(

Gör som jag, titta på repriserna!

njaa har inte tid tyvärr mene såg nu inlägget från Mythlastbil och de var typ svaret jag behövde:)

Medlem

kom igen nu naniwa! det ser bra ut!!!!! nu strax semifinal!

Medlem

Stör mig på att de flesta starcraft spelare är så blygsamma, inte ens ett leende när de vinner...böjda ryggar..händerna i fickan trots att han vann.....liksom!!! Det är inte förbjudet att ge ett smile eller vinka till publiken.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

12
Skriv svar