Rykte: Guerrilla jobbar med Killzone 4

Robot
Rykte: Guerrilla jobbar med Killzone 4

Är holländarna den spelstudion som övergett Playstation 3-utvecklandet för Playstation 4?

#sony, #guerrilla-games, #killzone-3


Medlem
Rykte: Guerrilla jobbar med Killzone 4

Now that's the stuff


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Låter inte så långsökt. Det känns dock inte som FPS-genren är den som skulle dra mest nytta av eller vara mest intressant att se med en ny grafisk standard.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Om dom hade gjort en portning till pc också :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Killzone 4... PS4.... jag tänker 2014 some lanserings datum för båda.... hata mig inte
för att jag har rätt XD

Medlem

PS4, aja då blir det inget köp. Sony har gjort sitt hemma hos mig.

Medlem

trevligt, undrar ifall ps4 kommer ha den dära kontrollen jag hörde nått om att sony lämnat in som kan känna av puls/handsvett och på så vis ändra säg snipersikte m.m. KZ2 var kul men fps gör sig nog bäst på pc.


signatur
Medlem

Ja såklart kommer det en 4a själv så tyckte jag inte om slutet alls på kz3 men men. För mej är fps(nästan alla spel facktiskt) att föredra till konsoll på grund av att jag är så lat å inte orkar me att meka å fixa med datorn hela tiden mm mm Nä pcn har jag inte mycket för utan vill ha ett problem fritt spelande utan strull exakt hela tiden

Medlem

Att Killzone skulle vara "grafiskt flaggskepp" är jag nog inte villig att hålla med om efter att ha spelat Uncharted-serien. Jag påstår inte på något vis att Killzone 3 inte ser bra ut, men..

Medlem

Det där med en handkontroll som känner av handsvett tex låter lite klurigt tycker jag. Jag själv har vad jag tror lite väl mycket handsvett, skulle behöva köra med nå form av vantar isf för att inte siktet skulle flyga kors o tvärs över hela skärmen, då kontrollen tror att jag är jättenervös eller något liknande

Medlem

Bara det är mer som Killzone 2 än killzone 3.

Inaktiv

Kan vara den sämsta spelserien i historien.. släpp det här nu!

Medlem

Händer säkert men jag har helt tappat suget efter killzone. Det var roligt till 2:an imo.


signatur

Rawr

Inaktiv

Ge det stöd för mus och tangentbord och jag är på.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar